Gå til innhold

Jobbfest-flørt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har i flere år vært litt betatt av en 13 år yngre kollega. Ettersom han er såpass mye yngre og vi begge har vært i forhold har jeg ikke turt å flørte noe særlig med han. Nå er begge single.

På årets sommerfest på jobb var det mye alkohol og vi endte opp med flørting, kyssing og mye kjærlig berøring(han tok initiativ til alt)

Nå sitter jeg litt rådvill igjen. Litt fylleangst, litt forelska? og gruer meg til jobb i morra. Jeg antar jo at det bare var et engangstilfelle og en "glipp" fra hans side, men klarer ikke å få det ut av hodet. Er det noe håp om at han mente noe med det?

Usikker på hva de andre kollegaene fikk med seg av flørten. I mitt hode var det bare oss to, men det må jo ha vært noen rundt siden vi var 30 mennesker. Kan bli flaut å møte alle igjen.

Anonymkode: ae246...213

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

 

Usikker på hva de andre kollegaene fikk med seg av flørten. I mitt hode var det bare oss to, men det må jo ha vært noen rundt siden vi var 30 mennesker. Kan bli flaut å møte alle igjen.

Jeg har ikke annet å si, enn lykke til. Og ja, det vil garantert være noen som hadde morsomt av å observere dere, og sikkert har dere på bilder. Men bare ei situasjonen, og ikke begynn med flaue forklaringer. 

Anonymkode: 12fdc...489

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ikke nødvendigvis mer en glipp fra hans side enn fra din? Hvis dere har likt hverandre lenge og nå er single, så er det vel ikke så rart at dere flørter litt ekstra nå og ser hva det evt kan bli til? 

Litt kleint å skulle på jobb i morgen, ser den, men rett ryggen, husk at absolutt alle dummer seg litt ut på fest en gang i mellom og også at du jo ikke har gjort noe galt, dere er jo begge single? 

Har han skrevet til deg i dag, takk for en fin kveld eller noe liknende? Hvis ikke han gjør det, hadde jeg nok følt at det var rart/litt ubehagelig. Uansett om han er ute etter noe mer eller bare en morsom flørt der og da, så bør han sende en hyggelig melding til deg i dag. 

Anonymkode: d6843...892

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med amatører som roter seg borti kollegaer på jobbfest?

Hvor dum kan man bli?

Anonymkode: 91376...37f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva er det med amatører som roter seg borti kollegaer på jobbfest?

Hvor dum kan man bli?

Anonymkode: 91376...37f

Det er mange fine forhold som starter på jobben. Det er en naturlig del av livet at vi blir glade i de vi tilbringer tid med, tror det å gå singel i årevis uten å finne noen å nekte seg å prøve seg på den man liker på jobb er dummere, for da går du glipp av kjærlighet og nærhet.

Men helt greit å ikke ønske det, men ikke stopp andre som vil.

Anonymkode: f5e85...7f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvor dum kan man bli?

Smarte folk slipper å jobbe.

Anonymkode: 12fdc...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er mange fine forhold som starter på jobben. Det er en naturlig del av livet at vi blir glade i de vi tilbringer tid med, tror det å gå singel i årevis uten å finne noen å nekte seg å prøve seg på den man liker på jobb er dummere, for da går du glipp av kjærlighet og nærhet.

Men helt greit å ikke ønske det, men ikke stopp andre som vil.

Anonymkode: f5e85...7f8

Det er uprofft å blande jobb og kjærlighetslivet. Da må hvertfall en av partene si opp sin stilling om dette er noe som utvikler seg.

Anonymkode: 91376...37f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er mange fine forhold som starter på jobben. Det er en naturlig del av livet at vi blir glade i de vi tilbringer tid med, tror det å gå singel i årevis uten å finne noen å nekte seg å prøve seg på den man liker på jobb er dummere, for da går du glipp av kjærlighet og nærhet.

Men helt greit å ikke ønske det, men ikke stopp andre som vil.

Anonymkode: f5e85...7f8

Det er enda flere som ender dårlig og en må bytte. Kleint for kollegaer og kjipt for lederne

Anonymkode: 79845...9e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er enda flere som ender dårlig og en må bytte. Kleint for kollegaer og kjipt for lederne

Anonymkode: 79845...9e0

Jeg har sett 2 brudd på jobb, det ødelagde mye for oss andre. Det bør stå i arbeidskontrakten at forhold med kollega er forbudt.

Anonymkode: 91376...37f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørt på sommerfester eller julebord på jobb, skjer. Så lenge dere begge er single, og ikke den ene er lederen til den andre, så har nok kollegaene bare smilt litt av dere.🙂 Ingen grunn til å være flau der. Og ingen grunn til de hysteriske kommentarene her heller. Mange forhold starter på jobb, det er jo der mange har sitt sosiale nettverk.

Hva han tenker, og hva som evt skjer videre er vanskeligere å vurdere. Jeg hadde nok sendt han en melding for å avklare det FØR dere ses på jobb, men det er jo litt sent nå hvis du ikke har gjort det. Så da håper  jeg bare dagen ble bra.🙂

Anonymkode: 4af0f...212

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinlige greier. Du får ligge lavt i terrenget en stund.

Anonymkode: bb883...aad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vet? Hvis du ønsker noe mer kan du jo spørre om han er interessert i å ta en kaffe/ spasertur eller lignende etter arbeidstid. Hva han svarer vil jo vise klart om han vil noe mer eller ikke.

Ikke bry deg om hva de andre måtte mene- tør å gjøre det du vil.

Anonymkode: 71dfb...6d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be ham på kaffe, bedre å bare rive av plasteret enn å gruble. Han grubler sikkert like mye som deg, da er det bedre å snakke ut om det. Da finner du også ut hva han vil og veien videre. Lykke til!

Anonymkode: 828e2...166

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å date en kollega er bare harry og kleint for kollegene deres, spesielt når det blir slutt.

Anonymkode: 53b17...054

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange gode svar! 

Det var en fest hvor så og si alle fikk i seg litt for mye, så virker ikke som noen har fått med seg at noe skjedde mellom oss(begynner nesten å tvile selv også 😅)

Kollegaen min virker heller ikke å huske alt. Eller så er han like flau/skamfull som meg 🙈 Men han var enig i at det hadde vært hyggelig iallefall. 

Har ikke fått snakket ordentlig med han ettersom han startet ferie dagen etter. Vil ikke være den desperate gamle dama som sender meldinger når han er på guttetur heller.

Det kribler i kroppen hver gang jeg tenker på han og det er fryktelig slitsomt. Sover ikke og har dårlig matlyst. Veeeldig mange år siden jeg har hatt det sånn. Håper hele greia er litt glemt etter 5-6 uker uten å se han nå i sommer. Skjønner jo selv at det er litt optimistisk å tro at en 13 år yngre mann er interresert i meg, men får leve på denne gode kvelden så lenge jeg kan.

Anonymkode: ae246...213

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...