Gå til innhold

Når han egentlig vil ha en assistent han kan ha sex med...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har følt seg som assistent til sin livspartner? Som om han eller hun krever assistanse til ALT og man må kaste fra seg alt og springe til hjelp for å slippe unna surmuling? Får surmuling om de må klare seg selv? 

Eller surmuling pga lite sex? 

Hva vil dere si om et slikt forhold? Er drt vanlig? 

Bare spør generelt. 

Anonymkode: 532b2...b6f

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du dette er normalt? :) 

Jeg vil si nei. Men er selfølgelig en del bortskjemte mamma-menn der ute. Spesielt italienere er vel ille på dette? :P 

 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er normalt nei. 

Jeg tror de som tar på seg all skyld og ansvar for å holde partneren fornøyd og lykkelig trolig har problemer med grensesetting og egenkjærlighet. 

Det er stor forskjell på å ønske å gjøre noen lykkelige bare for å gjøre de lykkelig og sånn som du beskriver at man må gjøre alt for å unngå at de skal bli ulykkelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at forholdet er veldig sånn, minus det med sex.

Hvis jeg og kona jobber med noe vil hun ha hjelp til et eller annet hvert tredje minutt. Alle ting som bare er litt enklere om man er to. Jeg må avbryte mine ting hele tiden.

Det er irriterende, men jeg prøver å sette pris på at hun liker å gjøre ting sammen❤️

Anonymkode: 25a7e...f0b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg føler at forholdet er veldig sånn, minus det med sex.

Hvis jeg og kona jobber med noe vil hun ha hjelp til et eller annet hvert tredje minutt. Alle ting som bare er litt enklere om man er to. Jeg må avbryte mine ting hele tiden.

Det er irriterende, men jeg prøver å sette pris på at hun liker å gjøre ting sammen❤️

Anonymkode: 25a7e...f0b

Her er det omvendt. Han som stadig ber meg om hjelp til ting jeg ikke engang hadde vurdert å be om hjelp til.  I tillegg må jeg stadig legge fra meg det jeg holder på med fordi han roper på meg og "trenger meg" til noe. Han kan tydeligvis ikke komme dit jeg er for å spørre om ting, jeg må løpe til ham. 

Mine barn sier at jeg har en engels tålmodighet med ham, men jeg eksploderer også jevnlig angående dette. Spesielt når jeg holder på med litt krevende ting det er forferdelig ugunstig å måtte legge fra meg. 

"Er du 5 år? Her er jeg omsider ferdig med unger som roper på meg hvert femte minutt, og så må jeg tåle at du, voksne mannen, holder på slik? Fiks ting selv, eller kom dit jeg er for å spørre!" 

Så skjerper han seg kanskje et par dager, før han igjen står i annen etasje, eller ute når jeg er inne "LISE! LIIIISEEE! LIIISEEEEEEEEEE!" For dritt og ingenting. 🤬

Anonymkode: e5390...3c9

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Her er det omvendt. Han som stadig ber meg om hjelp til ting jeg ikke engang hadde vurdert å be om hjelp til.  I tillegg må jeg stadig legge fra meg det jeg holder på med fordi han roper på meg og "trenger meg" til noe. Han kan tydeligvis ikke komme dit jeg er for å spørre om ting, jeg må løpe til ham. 

Mine barn sier at jeg har en engels tålmodighet med ham, men jeg eksploderer også jevnlig angående dette. Spesielt når jeg holder på med litt krevende ting det er forferdelig ugunstig å måtte legge fra meg. 

"Er du 5 år? Her er jeg omsider ferdig med unger som roper på meg hvert femte minutt, og så må jeg tåle at du, voksne mannen, holder på slik? Fiks ting selv, eller kom dit jeg er for å spørre!" 

Så skjerper han seg kanskje et par dager, før han igjen står i annen etasje, eller ute når jeg er inne "LISE! LIIIISEEE! LIIISEEEEEEEEEE!" For dritt og ingenting. 🤬

Anonymkode: e5390...3c9

Det er interessant å lese. Jeg har tenkt at det er mer typisk mann å prøve å få til alt alene siden kvinner kanskje er mer sosiale og glad i samarbeid.

Det er tydeligvis ikke sånn hos alle.

Anonymkode: 25a7e...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er interessant å lese. Jeg har tenkt at det er mer typisk mann å prøve å få til alt alene siden kvinner kanskje er mer sosiale og glad i samarbeid.

Det er tydeligvis ikke sånn hos alle.

Anonymkode: 25a7e...f0b

Jeg vet ikke jeg, tror nok både dette er ulikt i ulike familier, samt ulikt angående ulike ting. Både min far og min svoger er betydelig mer selvhjulpne enn min mann på svært mange felt, men jeg har også observert at de står og roper etter sine koner når de for eksempel ikke finner noe. Vi kvinner skal jo ha full oversikt over hvor alt fra ullsokker til deres personlige utstyr befinner seg. 🤪

"Hvor er brillene mine?", og det skal kona vite, selv om mannen selv har brukt dem og lagt dem et sted, og hun ikke har brukt dem. 

Anonymkode: e5390...3c9

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg vet ikke jeg, tror nok både dette er ulikt i ulike familier, samt ulikt angående ulike ting. Både min far og min svoger er betydelig mer selvhjulpne enn min mann på svært mange felt, men jeg har også observert at de står og roper etter sine koner når de for eksempel ikke finner noe. Vi kvinner skal jo ha full oversikt over hvor alt fra ullsokker til deres personlige utstyr befinner seg. 🤪

"Hvor er brillene mine?", og det skal kona vite, selv om mannen selv har brukt dem og lagt dem et sted, og hun ikke har brukt dem. 

Anonymkode: e5390...3c9

Der er jeg skyldig. Jeg spør henne om hvor mine ting er. Det er ofte hun som spør meg hva jeg leter etter når jeg går rundt meg selv.

Du kan jo lure på hvorfor hun skal vite hvor mine ting ligger, men hun vet det faktisk veldig ofte. 

 

Anonymkode: 25a7e...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her er det omvendt. Han som stadig ber meg om hjelp til ting jeg ikke engang hadde vurdert å be om hjelp til.  I tillegg må jeg stadig legge fra meg det jeg holder på med fordi han roper på meg og "trenger meg" til noe. Han kan tydeligvis ikke komme dit jeg er for å spørre om ting, jeg må løpe til ham. 

Mine barn sier at jeg har en engels tålmodighet med ham, men jeg eksploderer også jevnlig angående dette. Spesielt når jeg holder på med litt krevende ting det er forferdelig ugunstig å måtte legge fra meg. 

"Er du 5 år? Her er jeg omsider ferdig med unger som roper på meg hvert femte minutt, og så må jeg tåle at du, voksne mannen, holder på slik? Fiks ting selv, eller kom dit jeg er for å spørre!" 

Så skjerper han seg kanskje et par dager, før han igjen står i annen etasje, eller ute når jeg er inne "LISE! LIIIISEEE! LIIISEEEEEEEEEE!" For dritt og ingenting. 🤬

Anonymkode: e5390...3c9

Bare si det er forbanna usexy å avtennende at voksne mannen ikke klarer helt enkle ting selv. Fra nå av får han ringe hjem til mamma heller når han ikke finner ut av hvordan man kobler til hageslangen eller hvilket vaskeprogram håndklær skal vaskes på. 

For det er lite sexy med en mann som er så tafatt at han trenger mer hjelp enn en tenåring. 

Anonymkode: f6725...7bf

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det noen her som har følt seg som assistent til sin livspartner? Som om han eller hun krever assistanse til ALT og man må kaste fra seg alt og springe til hjelp for å slippe unna surmuling? Får surmuling om de må klare seg selv? 

 

Eller surmuling pga lite sex? 

 

Anonymkode: 532b2...b6f

Har absolutt følt meg som assistenten som må trå til akkurat når hun vil, uten noen som helst tanke om at jeg kanskje holder på med noe annet.

 

Surmuling pga sex har jeg har aldri opplevd på de 35 årene jeg har vært seksuelt aktiv. 

Anonymkode: 611bb...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her er det omvendt. Han som stadig ber meg om hjelp til ting jeg ikke engang hadde vurdert å be om hjelp til.  I tillegg må jeg stadig legge fra meg det jeg holder på med fordi han roper på meg og "trenger meg" til noe. Han kan tydeligvis ikke komme dit jeg er for å spørre om ting, jeg må løpe til ham. 

Mine barn sier at jeg har en engels tålmodighet med ham, men jeg eksploderer også jevnlig angående dette. Spesielt når jeg holder på med litt krevende ting det er forferdelig ugunstig å måtte legge fra meg. 

"Er du 5 år? Her er jeg omsider ferdig med unger som roper på meg hvert femte minutt, og så må jeg tåle at du, voksne mannen, holder på slik? Fiks ting selv, eller kom dit jeg er for å spørre!" 

Så skjerper han seg kanskje et par dager, før han igjen står i annen etasje, eller ute når jeg er inne "LISE! LIIIISEEE! LIIISEEEEEEEEEE!" For dritt og ingenting. 🤬

Anonymkode: e5390...3c9

Du MÅ ikke slippe alt du har i hendene for å komme løpende vet du. Du velger det selv.

Anonymkode: 50055...442

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du MÅ ikke slippe alt du har i hendene for å komme løpende vet du. Du velger det selv.

Anonymkode: 50055...442

Litt enig. La han/hun bare stå å gaule så lenge de orker. Tilslutt innser de kanskje hvor idiot det høres ut. Jeg gjør av og til dette med ungene. For å se hvor lang tid det tar før de skjønner de må komme til meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Snedig said:

Litt enig. La han/hun bare stå å gaule så lenge de orker. Tilslutt innser de kanskje hvor idiot det høres ut. Jeg gjør av og til dette med ungene. For å se hvor lang tid det tar før de skjønner de må komme til meg. 

Hva om han da roper høyere og høyere og til slutt blir skikkelig hissig? 

Anonymkode: 532b2...b6f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva om han da roper høyere og høyere og til slutt blir skikkelig hissig? 

Anonymkode: 532b2...b6f

Du er voksen, er du ikke fornøyd så går du.

Anonymkode: d88ab...a77

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva om han da roper høyere og høyere og til slutt blir skikkelig hissig? 

Anonymkode: 532b2...b6f

Ja, hva da? Hans problem.

Anonymkode: 50055...442

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 hours ago, AnonymBruker said:

Er det noen her som har følt seg som assistent til sin livspartner? Som om han eller hun krever assistanse til ALT og man må kaste fra seg alt og springe til hjelp for å slippe unna surmuling? Får surmuling om de må klare seg selv? 

Eller surmuling pga lite sex? 

Hva vil dere si om et slikt forhold? Er drt vanlig? 

Bare spør generelt. 

Anonymkode: 532b2...b6f

Det er helt vanlig om man bor med en kvinne hvertfall

Anonymkode: b0fa6...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis aldri følt meg som en assistent. Herre jesus. Mannen er verken tilbakestående eller pleietrengende. Er din? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Der er jeg skyldig. Jeg spør henne om hvor mine ting er. Det er ofte hun som spør meg hva jeg leter etter når jeg går rundt meg selv.

Du kan jo lure på hvorfor hun skal vite hvor mine ting ligger, men hun vet det faktisk veldig ofte. 

 

Anonymkode: 25a7e...f0b

Jeg vet det også som regel. Både fordi jeg har generell bra oversikt og fordi jeg kjenner hans hode. Det er ikke poenget. Poenget er at det ikke er særlig tiltalende. Det er en belastning å måtte holde oversikten for en voksen partner. Det er å være litt mamma for partner. 

Anonymkode: e5390...3c9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...