AnonymBruker Skrevet 23. juni #1 Del Skrevet 23. juni Nå er jeg godt voksen. Har aldri vært deprimert før de tre siste årene. Har grublet en del på hvorfor. Hvorfor er jeg så miserabel i dag. Er det meg eller er det noe i tiden? - Ensomhet: Jeg bor alene, folk tar sjelden kontakt. Når de gjør er det ofte ikke for å være sårbare og ekte med meg, men for en eller annen selvhevdelse. - Dårlig råd, ikke rom til å gjøre ting jeg ønsker. - Overarbeidet, ikke rom til å gjøre det jeg ønsker pga økonomi og tid. Må ha flere jobber. - Dårligere helse fysisk og psykisk- ikke rom for å fikse heller. - Kritikk fra omgivelser, samtidig som en skal minnes på at en selv er ens største kritiker, og det er sant. Når sist hørte jeg fra noen: Bra jobbet, god innsats? Jeg er alltid den som sier slike ting til andre, men nesten aldri mottaker av slike ord. Jeg pleier å være den som klønete kommenter på alt som er bra og fint, men hører det ikke tilbake så mye. - Høye forventninger og lite verktøy. - Romantikk er dødt , alt handler bare om hva du kan tilby meg. Kjærligheten er helt fraværende og overanalysert til å stamme fra menneskelige behov. For å være sikker på å få en eller annen uttelling fra dating sendes det erotiske bilder kjapt før kommunikasjonen forsvinner. - Kollega på enkelt arbeisplasser som ikke er team playere og ønsker ikke hverandre godt, gir dårlige passninger, trykker deg ned i grusen fordi de selv sliter. - Gå en tur hjelper ikke. Å være rundt folk som aksepterer deg slik som du er, og er glad i deg hjelper. Hvor finner man slike ? -Det er rett og slett mye strev med lite uttelling, lite kjærlighet, mye jeg, meg og mitt. Jeg tror jeg trenger noen kjæledyr... men ha rom til å ta vare på de da. Hadde nesten oppnådd drømmelivet. Men alt gikk i grus. Måtte tilbake til "square one" og det virker umulig å komme seg videre. Er det flere som føler det slik? At vi var lykkeligere før , at det var mer empati før? Mer nestekjærlighet og mer kommunikasjon. Er dette litt i tiden eller bare meg? Anonymkode: 90f0e...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå