Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen med kjæresten i 7mnd. Har ikke besøkt hjembyen hans ennå. Forrige uke fikk han meg til å bestille billett ned til han for første gang. Brukte mye penger på det fordi vi bestilte seint og bare da det passet med ferie. I går så kranglet vi pga en misforståelse og begge to fyret seg opp og ble forbanna på hverandre. Vi sa vi hatet hverandre. Og i dag slo han opp med meg. Skjønner ikke hvordan en slik krangel ødelegger hele forholdet. Det handlet om at vi skulle møtes, men usikre på hvor og når. Da ble det en teit misforståelse, som gjorde at jeg trodde han var på vei, men var egentlig bare hjemme. Trodde det hadde skjedd han noe på veien og ble sinnsykt redd. Ringte han og da var han sur for en misforståelse og lå hjemme. Da ble jeg jo forbanna over at han ikke ga beskjed… Uansett var det en dum krangel, misforståelse fra begge sin side og mye annet positivt. Hvis alt var så negativt hvorfor skulle han få meg til å bestille tur til familien hans?

jeg er helt knust… aner ikke hva jeg skal gjøre. Ba han om å se på alt annet som er positivt, men han sier man ikke skal ha en slik krangel i et forhold. Forstår det, men det er første gang… han har ikke vært i et forhold før og aldri kranglet på den måten. Klarer ikke å gi slipp når jeg endelig skulle besøke han og har brukt flere tusen kroner…

Anonymkode: 27ba3...ef8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han tar feil. Alle forhold må tåle krangler og uenigheter. Ett forhold helt fritt for krangler og misforståelser er ikke noe man skal hige etter eller forvente. 

Hvordan skal dere løse problemer når du ikke får lov til å ha noen? 

Klart du er såret og veldig lei deg nå. Det er vanskelig å gi slipp på noen. Jeg tror likevel det er lurt at du gjør det nå for dette høres ikke ut som ett bra forhold å være i. Da mener jeg avstand kombinert med dårlig kommunikasjon. Det er og kommer til å bli veldig vanskelig. 

Anonymkode: bcd53...23b

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Han tar feil. Alle forhold må tåle krangler og uenigheter. Ett forhold helt fritt for krangler og misforståelser er ikke noe man skal hige etter eller forvente. 

Hvordan skal dere løse problemer når du ikke får lov til å ha noen? 

Klart du er såret og veldig lei deg nå. Det er vanskelig å gi slipp på noen. Jeg tror likevel det er lurt at du gjør det nå for dette høres ikke ut som ett bra forhold å være i. Da mener jeg avstand kombinert med dårlig kommunikasjon. Det er og kommer til å bli veldig vanskelig. 

Anonymkode: bcd53...23b

Prøver å fortelle han dette, men han sier han fikk nok. Nok pga EN ubetydelig krangel. Er helt knust. Skal på jobb snart og klarer ikke å slutte å gråte. Sliter med angst og får heftig angstanfall pga dette. Klarer ikke mer, er så skuffet 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vært sammen med kjæresten i 7mnd. Har ikke besøkt hjembyen hans ennå. Forrige uke fikk han meg til å bestille billett ned til han for første gang

Er det første gangen dere skulle treffes? Eller første gang du kjøper hans billett? 

Å krangle er en ting, men å si at dere hater hverandre er noe helt annet. 

Man trenger ingen grunn til å avslutte et forhold annet at man ønsker det. Respekter hans ønsker, gå videre. Kom deg på jobb og tenk på noe annet. Livet går videre.

Anonymkode: ccec4...ed4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vært sammen med kjæresten i 7mnd. Har ikke besøkt hjembyen hans ennå. Forrige uke fikk han meg til å bestille billett ned til han for første gang. Brukte mye penger på det fordi vi bestilte seint og bare da det passet med ferie. I går så kranglet vi pga en misforståelse og begge to fyret seg opp og ble forbanna på hverandre. Vi sa vi hatet hverandre. Og i dag slo han opp med meg. Skjønner ikke hvordan en slik krangel ødelegger hele forholdet. Det handlet om at vi skulle møtes, men usikre på hvor og når. Da ble det en teit misforståelse, som gjorde at jeg trodde han var på vei, men var egentlig bare hjemme. Trodde det hadde skjedd han noe på veien og ble sinnsykt redd. Ringte han og da var han sur for en misforståelse og lå hjemme. Da ble jeg jo forbanna over at han ikke ga beskjed… Uansett var det en dum krangel, misforståelse fra begge sin side og mye annet positivt. Hvis alt var så negativt hvorfor skulle han få meg til å bestille tur til familien hans?

jeg er helt knust… aner ikke hva jeg skal gjøre. Ba han om å se på alt annet som er positivt, men han sier man ikke skal ha en slik krangel i et forhold. Forstår det, men det er første gang… han har ikke vært i et forhold før og aldri kranglet på den måten. Klarer ikke å gi slipp når jeg endelig skulle besøke han og har brukt flere tusen kroner…

Jeg syns at om dere etter 7 måneder har krangler der dere sier at dere hater hverandre, over en misforståelse, så vakler dere kraftig allerede. Jeg er helt enig med han i at det er best å avslutte forholdet. Det er alltid vondt å bryte opp, men han sparer nok dere begge for mye hjertesorg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere sier at dere hater hverandre, og du forventer at forholdet skal fortsette? Er dere tenåringer? Troll?

Anonymkode: 60238...623

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...