Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #21 Skrevet 16. februar 2006 Inge av de er faren. Men han mørke var i lag med Claire da hun døde. Faren bor ikke der og har ikke deltatt noe i livet hennes. Han har egen familie og har ikke noe kontakt med henne. Han og Claire var ein krangel, men ble venner igjen for ikke så lenge siden, og først da fikk han vite at det var hennes unge.
Lilletrollet Skrevet 16. februar 2006 #22 Skrevet 16. februar 2006 Kan vi ikke skrive mail til TV Norge,å be de skjerpe seg. Fresh prins er så utrolig kjedelig...Det kan da ikke være mulig å sende den enda en gang... ARRRRGGGGGG!
Annie Skrevet 16. februar 2006 #23 Skrevet 16. februar 2006 Jeg har sendt mail, men har ikke fått svar enda.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #24 Skrevet 17. februar 2006 Jeg sendte mail og dette var svaret som kom tilbake: Hei, og takk for mailen. Vi beklager, men vi vil ikke fortsette serien etter dagens episode, grunnet dårlig seeroppslutning på serien sett i forhold til andre serier som har gått i samme tids-slot'en. Mvh TVNORGE
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #25 Skrevet 17. februar 2006 Hva om vi alle går sammen og sender en haug av mail til dem? For min del kan de godt sende den om natta, så lenge jeg får tatt den opp
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2006 #27 Skrevet 17. februar 2006 What?? Skal de slutte med serien?? Det har ikke jeg hørt noe om!
Gjest Maddy Skrevet 17. februar 2006 #28 Skrevet 17. februar 2006 What?? Skal de slutte med serien?? Det har ikke jeg hørt noe om! ← Japp - siste episode var i går.
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2006 #29 Skrevet 17. februar 2006 Japp - siste episode var i går. ← Teitinger!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå