Gå til innhold

McLeods døtre i dag..

Gjest Kokoos

Anbefalte innlegg

Ja, må vel innrømme jeg er blitt litt hektet på den australske serien som går på TVNorge rundt to-tiden hver formiddag.. Men i dag døde jo en av hovedpersonene! Synes rett og slett det var supertrist og vet ikke om jeg vil følge med mer :( Noen andre som ble sjokkert?

Og nå som de hadde det så fint sammen og sånn..

(det er et eller annet med australske serier som fenger, har jo hatt dilla på Home&Away før og den serien som handlet om en som het Drazic og andre folk på highschool.. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og ble kjempeskuffet idag :tristbla: Nå blir jo hele serien ødelagt..... Får ikke sett hver dag heller jeg da, men noen dager innimellom, men vet ikke om jeg gidder å følge med lenger jeg heller......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det var så trist! Hadde ikke ventet det i det hele tatt, og mye kommer til å mangle nå. Men tror jeg må fortsette å følge med fordi om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at hun kom til å dø, men trodde det skulle skje først på fredag. Satt faktisk og grein i dag jeg...Men nå blir det i allefall fart på sakene m.t.p. Tess og Nick..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var skikkelig trist i dag også, med begravelsen. Vet det bare er en serie, men det var på en måte så ekte, ikke som i en amerikansk serie. Australske serier er veldig gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Claire, tess og babyen var ute og kjørte og hadde handlet til innflyttingsfest for henne og Alex og feringen av at Tess ikke hadde kreft, så kjørte de ut og traff ett tre og endte med bilen halvt utfor et stup. Claire hadde fått nore i benet sitt slik at hun ikke kom seg ut. Så Tess måtte gå ut og ta ut babyen, men hun klarte ikke å opne døren. Så etter litt for bilen utfor stupet. Tess måtte springe hele veien hjem med babyen og fortelle til de andre, og Alex klatret ned og da satt Claire der i bilen død.

Det var så trist! Synst de spiller veldig godt også. Gale at jeg blir så følelsesfull av en serie, men jeg grein faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Claire hadde fått nore i benet sitt slik at hun ikke kom seg ut. Så Tess måtte gå ut og ta ut babyen, men hun klarte ikke å opne døren.

Mener selfølgelig å skrive at Tess ikke klarte å opne døren til Claire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke forstå hvordan folk kan bli trist av noe som ikke er ekte.

Hun er jo ikke død. Bare skrevet ut av serien

men serien er bra selv om jeg ikke har sett den på noen uker nå.

Så i begynnelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TvNorge sender siste episode i dag for de har ikke kjøpt inn flere sesonger :( Irriterende spør du meg. Fyllte ikke opp til forventningene visstnok og så skal de heller vise enda en reprise av Fresh Prince............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TvNorge sender siste episode i dag for de har ikke kjøpt inn flere sesonger :( Irriterende spør du meg. Fyllte ikke opp til forventningene visstnok og så skal de heller vise enda en reprise av Fresh Prince............

Hvor lenge har de sendt denne serien? Jeg så såvidt en episode her om dagen og syntes den virket fin, gammel hestejente som jeg er. Fint med både fortsettelse og avsluttende historier, og bra produsert, virker det som. TVN må jo skjønne at det er grenser for hvor mange seere de får til en "ny" serie på dagtid? Fresh Prince gidder jeg IKKE å se mer av i hvert fall, men den får de vel kasta etter seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DØDE CLAIRE??????????????? Det er det verste jeg har hørt! Har ikke fått sett denne uka. :grine::grine:

Ikke kjøpt inn flere episoder?????????????Det er det verste jeg har hørt! :kjempesinna:

*Sender sinnamail til TVNorge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis hallmark, så jeg kan følge med der. Ligger ca. en uke etter TvNorge. Går der hver ukedag kl. 18:50 Men utrolig dumt at den ikke sendes på TvNorge lener, for de som ikke har Hallmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er trist - dette var tross alt litt kvalitet. Hva med å kutte Glamour eller alle disse reprisene de sender på hele tiden :( Ja nå begynner siste episode om ca 15 min så jeg får vel se den. Har ikke Hallmark vi heller, men jeg overlever vel - irriterende at de kutter serien ut er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er faren til charlotte? så på i dag. har ikke fulgt med så veldig. hun kom jo på sykehuset i dag. og så var det to menn som kom. en lys og en mørk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...