Viktor98 Skrevet 23. juni 2024 #1 Del Skrevet 23. juni 2024 (endret) Hei jeg og min kjæreste fikk 1 sønn for litt over 1 år siden. vi har ikke hatt sex siden han ble født prøvde senest igår kveld å kose men hu var ikke interisert…. noen tips? trodde damer likte sex jeg er så nære å skaffe meg en elskerinne 😕 Endret 23. juni 2024 av Viktor98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #2 Del Skrevet 23. juni 2024 Spør rett ut om hun har lyst til å gjenoppta sexlivet? Anonymkode: 4f0f8...70c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #3 Del Skrevet 23. juni 2024 Barn kan være døden for sexlivet. Tror de fleste klarer å gjenoppta tilnærmet normalt seksualliv etterhvert, heldigvis, men i mitt tilfelle har jeg hatt sex med min kone under ti ganger siste åtte årene, etter sistemann. Har fire barn. Det kjennes utrolig trist, men forholder meg til det. Anonymkode: e2eec...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 23. juni 2024 #4 Del Skrevet 23. juni 2024 (endret) Viktor98 skrev (8 timer siden): Hei jeg og min kjæreste fikk 1 sønn for litt over 1 år siden. vi har ikke hatt sex siden han ble født prøvde senest igår kveld å kose men hu var ikke interisert…. noen tips? trodde damer likte sex jeg er så nære å skaffe meg en elskerinne 😕 Jeg følte en viss sympati for deg, helt til siste setning. Da mugnet jeg til. At du i det hele tatt har kommet dit at du vurderer å ofre både forhold og et liv sammen med deres små sønn for å få tømt pungen, ja da klarer jeg ikke føle særlig sympati for deg. Så, mitt råd er: Slutt å synes synd på deg selv, og runk det av deg. Kanskje blir det bedre med tiden. Endret 23. juni 2024 av Bombasi 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #5 Del Skrevet 23. juni 2024 Bombasi skrev (5 minutter siden): Jeg følte en viss sympati for deg, helt til siste setning. Da mugnet jeg til. At du i det hele tatt har kommet dit at du vurderer å ofre både forhold og et liv sammen med deres små sønn, ja da klarer jeg ikke føle særlig sympati for deg. Så, mitt råd er: Slutt å synes synd på deg selv, og runk det av deg. Kanskje blir det bedre med tiden. Typisk svar fra ei egoistisk kjerring! Anonymkode: 7ddd9...0e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 23. juni 2024 #6 Del Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Typisk svar fra ei egoistisk kjerring! Anonymkode: 7ddd9...0e1 Typisk svar fra en egoistisk kar som kun tenker med kuken. 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #7 Del Skrevet 23. juni 2024 Snakk om det? Mtp siste setning tror jeg ikke du er noe å samle på, men. Anonymkode: 1e731...fe3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #8 Del Skrevet 23. juni 2024 Viktor98 skrev (8 timer siden): Hei jeg og min kjæreste fikk 1 sønn for litt over 1 år siden. vi har ikke hatt sex siden han ble født prøvde senest igår kveld å kose men hu var ikke interisert…. noen tips? trodde damer likte sex jeg er så nære å skaffe meg en elskerinne 😕 Ingen sympati med deg. Elskerinne? Kommunikasjon er nøkkelen. Du fremstår som en stor idiot. Anonymkode: e4452...11f 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 23. juni 2024 #9 Del Skrevet 23. juni 2024 Viktor98 skrev (8 timer siden): Hei jeg og min kjæreste fikk 1 sønn for litt over 1 år siden. vi har ikke hatt sex siden han ble født prøvde senest igår kveld å kose men hu var ikke interisert…. noen tips? trodde damer likte sex jeg er så nære å skaffe meg en elskerinne 😕 Hvorfor valgte du barn når du bare er 26 år? Ett år er ikke lenge. Du har ett psykisk, moralsk og økonomisk ansvar i 18 åre fordi du har valgt å ligge med mammaen til sønnen din uten kondom. Hvis du elsker henne og barnet ditt blir du. Det er vondt å bli avvist men dette har du valgt. Vil du kjøpe sex eller ligge med noen andre. Vil du at sønnen din skal vokse opp med en sånn far? Gjør hva du vil men ta for all del gode valg du kan leve med. Grow some balls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #10 Del Skrevet 23. juni 2024 Snakk sammen! Uten furting og trusler!!!! Du er voksen nok til å ha partner og et barn, da må du også være voksen nok til å ta opp ting på ok måter. Truer du med utroskap vil du ødelegge enhver mulighet til å få fiks på dette. Anonymkode: 64636...60a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #11 Del Skrevet 23. juni 2024 Snakk med henne om det. Spør om dere kan gjenoppta sexlivet. Å skaffe seg elskerinne heller enn å kommunisere med henne, unnskyld meg - Men det blir for dumt. Anonymkode: c7e04...52e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #12 Del Skrevet 23. juni 2024 Ts. Du er på KG Her får du ikke riktig svar. Du må skrive offeret i en slik fortelling i hunkjønn. Da får du sympati og støtte. Forresten, har du prøvd å gjør mer husarbeid? Anonymkode: d6ecc...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #13 Del Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts. Du er på KG Her får du ikke riktig svar. Du må skrive offeret i en slik fortelling i hunkjønn. Da får du sympati og støtte. Forresten, har du prøvd å gjør mer husarbeid? Anonymkode: d6ecc...a05 Tatt våkenetter? Avlaster generelt? Er en god partner generelt? Flink pappa og mann hun setter pris på? Normalt at kvinners lyst dumper ned etter fødsel, men med en god partner pleier den å komme tilbake. Med en dårlig partner man føler seg sviktet av i så tøff situasjon som fødsel og småbarn er, not! Anonymkode: 64636...60a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #14 Del Skrevet 23. juni 2024 Hvis du ikke evner å snakke med henne om dette så få deg en elskerinne. Bare si fra til henne flest, så hun kan gå videre i livet uten deg 😊 Anonymkode: bb988...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå