Gå til innhold

Er det vanlig med store slimklumper under eggløsning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest at noen kvinner får store slimklumper i trusa når de har eggløsning, men jeg har aldri opplevd det selv. Er det vanlig med mye slim under eggløsningen? Noen ganger føler jeg at jeg ikke produserer nok slim, og det bekymrer meg litt.

Anonymkode: 66678...104

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting som er normalt her. Store variasjoner fra kvinne til kvinne. 

Anonymkode: 615cd...fcf

AnonymBruker
Skrevet

Store variasjoner der. Jeg har aldri synlig slim. 

Anonymkode: 239e4...be6

Skrevet

Jeg får endel på papiret under eggløsning. 

AnonymBruker
Skrevet

Store variasjoner. Jeg får aldri klumper men jeg får økt utflod, er ekstra våt med blank sekret.

Anonymkode: 23a76...5da

AnonymBruker
Skrevet

Svarene til de over signert. Men vil også påpeke noe innlysende, hvilken prevensjon eller ikke prevensjon du går på spiller stor rolle. Når jeg gikk på prevensjon med 7 dager sukkerpille så hadde jeg lite variasjon i utflod. Uten prevensjon så er det merkbart når jeg har el.

Anonymkode: cb292...c59

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Svarene til de over signert. Men vil også påpeke noe innlysende, hvilken prevensjon eller ikke prevensjon du går på spiller stor rolle. Når jeg gikk på prevensjon med 7 dager sukkerpille så hadde jeg lite variasjon i utflod. Uten prevensjon så er det merkbart når jeg har el.

Anonymkode: cb292...c59

Det er ikke så rart, når hormonprevensjon i grunn skal forhindre eggløsning 😅 Man har ingen syklus med hormonprevensjon.

Anonymkode: 07031...842

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...