AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #1 Del Skrevet 23. juni 2024 Visstnok i 3 måneder. Kan jeg fremdeles få disse pengene, eller må jeg anse de som tapt? 😩 Anonymkode: 3fd10...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #2 Del Skrevet 23. juni 2024 Hvorfor har du ikke rett kontonummer til det offentlige? Du må jo spore dem opp, kontakte banken du hadde tidligere. Anonymkode: c8005...a29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #3 Del Skrevet 23. juni 2024 Hvis kontoen virkelig er avsluttet så sendes pengene i retur. Man kan ikke sende penger til et kontonummer som ikke finnes. Hvis du kun har sluttet å bruke kontoen, men den ellers eksisterer hos banken, så sitter pengene der og venter på deg. Kontakt banken din for tilgang. Hvis NAV har fått pengene i retur så er de ikke tapt. NAV sender i stedet ut utbetalingsskort. Har du ikke mottatt dette heller, så må du ta kontakt med nav. Anonymkode: 777dc...790 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #4 Del Skrevet 23. juni 2024 Nav etterbetaler så fort de får ny kontonr. Vi fikk etterbetalt 14 måneder med barnetrygd da vi glemte å oppdatere kontonr vårt til det offentlige. De hadde først sendt oss Mail, men da denne heller ikke ble besvart så ringte de. Anonymkode: 63db5...698 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #5 Del Skrevet 23. juni 2024 Du kontakter banken, en konto ligger i bank systemene i 10 år. Du ser den ikke, men de kan overføre pengene til deg til riktig konto nummer. Dette har skjedd meg, pga noen oppdateringer i lønn systemet på jobb ble lønn overført til et avsluttet kontonummer. Jeg så ikke dette, men kontaktet banken som overførte pengene til aktiv konto, tok ca 2 dager.Jeg tok kontakt med banken siden lønningskontoret kunne si hvor pengene var gått ut til, hvilket nummer Anonymkode: 1a737...5d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #6 Del Skrevet 23. juni 2024 Logg deg inn på nav.no og legg inn rett kontonummer. Stødnaden kommer da dit, kontakt nav om det ikke kommer. Anonymkode: ca1c2...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #7 Del Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du kontakter banken, en konto ligger i bank systemene i 10 år. Du ser den ikke, men de kan overføre pengene til deg til riktig konto nummer. Dette har skjedd meg, pga noen oppdateringer i lønn systemet på jobb ble lønn overført til et avsluttet kontonummer. Jeg så ikke dette, men kontaktet banken som overførte pengene til aktiv konto, tok ca 2 dager.Jeg tok kontakt med banken siden lønningskontoret kunne si hvor pengene var gått ut til, hvilket nummer Anonymkode: 1a737...5d4 Nei. Er kontoen avsluttet så går pengene i retur. De lagres ikke på en konto du ikke har tilgang til slik at det er opp til tilfeldighetene om du finner ut av det eller ikke. Anonymkode: 924a9...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #8 Del Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Nei. Er kontoen avsluttet så går pengene i retur. De lagres ikke på en konto du ikke har tilgang til slik at det er opp til tilfeldighetene om du finner ut av det eller ikke. Anonymkode: 924a9...45f Jo den ligger lagret og pengene går ikke nødvendigvis i retur. Har selv opplevd dette, banken overførte til min konto som var aktiv. Måtte kontakte dem Anonymkode: 1a737...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #9 Del Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jo den ligger lagret og pengene går ikke nødvendigvis i retur. Har selv opplevd dette, banken overførte til min konto som var aktiv. Måtte kontakte dem Anonymkode: 1a737...5d4 Jeg jobber i bank og har jobbet innen finans de siste 10 årene. Nei, kontoen ligger ikke "lagret" om den er avsluttet. Data og historikk vil man kunne få, men pengene vil alltid sendes i retur om kontoen er avsluttet. Din konto har altså ikke vært avsluttet om det er tilfellet. Da er det noen som ikke har gjort jobben sin med å avslutte kontoen. Anonymkode: 924a9...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #10 Del Skrevet 23. juni 2024 Ring NAV. De kan se om overføringen har gått gjennom, eller om pengene har kommet i retur. Anonymkode: ee58d...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå