Gå til innhold

Fantaserer du om andre menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, hender seg noen ganger at jeg fantaserer om menn. Men da er det kun kjekke kjendiser, ikke "vanlige" menn som vi faktisk kjenner. 

Anonymkode: 8b9e0...8f1

Du fantaserer om menn som er mer attraktiv enn hva du kan få selv altså. Det samme gjør vi menn. Vi runker jo ikke til middelaldrende pæreformede damer. Vi runker til unge seksuelt attraktive damer.

Anonymkode: 208eb...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du fantaserer om menn som er mer attraktiv enn hva du kan få selv altså. Det samme gjør vi menn. Vi runker jo ikke til middelaldrende pæreformede damer. Vi runker til unge seksuelt attraktive damer.

Det er ikke derfor, men ok. Jeg fantaserer om de fordi å fantasere om menn jeg faktisk kjenner føles galt ut for meg. Jeg kjenner mange menn som jeg syns er attraktive, men å tenke på de føles veldig feil og føles mer ut som emosjonelt utroskap enn hvis det er menn jeg ikke kjenner og har ingen tilknytning til. Så klart er kjendiser mye mer uoppnåelige og derfor så føles det mindre galt å fantasere om de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Må også kommentere igjen fordi jeg stusser over at du drar alle menn over en kam.. Det finnes jo menn som foretrekker damer som er eldre, eller damer som har pæreform? Alle menn er jo ikke sånne gamle "griser" som kun har øyne for syltynne 18 åringer..

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig skrev (17 timer siden):

Jeg har vært i to forhold og jeg fantaserte aldri om de under sex eller onani. Det var andre menn jeg kjente eller "oppdiktede" menn. 

Det er veldig vanlig. Kvinner er dog flinke til å ikke være åpne om dette for å unngå å skape usikkerhet hos partner. En del av vår empatiske natur. Menn er flinkere til å "flashe" sine fantasier og tenker ikke noe særlig over hvordan de får partnerne sine til å føle seg. Mine ekser vet ingenting om mine private fantasier, og fremtidige får aldri vite noe heller. 

La meg omformulere. 

Det er veldig vanlig. Kvinner er dog flinke til å ikke være åpne om dette for å unngå å skape usikkerhet hos partner. En del av vår uærlige natur.

Anonymkode: bbc6c...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

La meg omformulere. 

Det er veldig vanlig. Kvinner er dog flinke til å ikke være åpne om dette for å unngå å skape usikkerhet hos partner. En del av vår uærlige natur.

Men igjen; hva har dette med ærlighet å gjøre, at man ikke forteller om alle tanker og fantasier og dagdrømmer som fyker gjennom hodet i løpet av dagen, å gjøre? Er det uærlig å ikke blottlegge ens private, smått absurde tankeverden til partner og venner? Er jeg uærlig hvis jeg ikke forteller min mann at jeg dagdrømte om å møte Meryl Streep, eller om å få anerkjennelse på jobben, eller å vinne Nobelprisen i litteratur?

Anonymkode: 936e6...f58

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Legg merke til hvordan personen du svarer skriver «jeg», mens du skriver «vi menn». Vennligst la vær å snakk for flere enn deg selv. Menn fantaserer da om alt mulig rart.

Ja, jeg fantaserer om andre menn 😊 for meg er det helt sentralt at det er et snev av realisme, så det er nok helst noen jeg kjenner og hadde hatt sjans på. Hva som er vanlig eller ikke er mindre viktig, tanken er fri.

Anonymkode: 08b43...157

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men igjen; hva har dette med ærlighet å gjøre, at man ikke forteller om alle tanker og fantasier og dagdrømmer som fyker gjennom hodet i løpet av dagen, å gjøre? Er det uærlig å ikke blottlegge ens private, smått absurde tankeverden til partner og venner? Er jeg uærlig hvis jeg ikke forteller min mann at jeg dagdrømte om å møte Meryl Streep, eller om å få anerkjennelse på jobben, eller å vinne Nobelprisen i litteratur?

Anonymkode: 936e6...f58

Du er uærlig hvis dere snakker om fantasier og han spør deg om hva du fantaserer om og du svarer; ingenting mens du samtidig fantaserer om Meryl Streep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det en kort periode der jeg følte meg vanskjøttet av mannen min. Da flørtet jeg også med en annen mann på tekstmeldinger, sexting. Det pågikk noen uker før jeg tok en prat med mannen min. Var åpen og ærlig med han. Det gikk fint. Vi har vært sammen i 20 år nå.

Anonymkode: 53f4c...a80

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg gjorde det en kort periode der jeg følte meg vanskjøttet av mannen min. Da flørtet jeg også med en annen mann på tekstmeldinger, sexting. Det pågikk noen uker før jeg tok en prat med mannen min. Var åpen og ærlig med han. Det gikk fint. Vi har vært sammen i 20 år nå.

Anonymkode: 53f4c...a80

Her snakker du om forelskelse. Har oppfattet denne tråden handler om seksuelle fantasier med noen du ikke har relasjon med. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har responsiv sexdrive.

Anonymkode: 1d7ed...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei, jeg ronker ikke etter unge damer, men til flotte damer i 40 årene, de er deilige!!! Og helst med en flott formet  rompe!!!

Anonymkode: d80b0...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...