Gå til innhold

Fantaserer du om andre menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig for kvinner i forhold å fantasere om andre menn?

Jeg har vært med kjæresten i 5 år. Vi er snart 25. Her om dagen fantaserte jeg om en annen mann for første gang. Ikke en kjent, bare en annen tilfeldig mann. Det føltes som utroskap. Men det føltes godt. Kjæresten og jeg har det helt supert sammen, og jeg har absolutt ingen tanker om å forlate han - og jeg kan aldri, aldri være utro i det virkelige liv. 

Anonymkode: d07b7...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg fantaserer ikke om andre menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg fantaserer ikke om andre menn. 

Hvorfor ikke? Hvor gammel er du? Er det feil av meg å fantasere om andre?

Anonymkode: d07b7...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ikke? Hvor gammel er du? Er det feil av meg å fantasere om andre?

Anonymkode: d07b7...562

Fordi jeg er biseksuell og primært tenner på kvinner. Min mann er en av veldig få menn som faktisk tenner meg seksuelt.

Jeg er 37 år. Jeg fantaserer om andre kvinner, og det fine for oss er at vi gjerne fantaserer om andre kvinner sammen. :)

Jeg tenker ikke at det er feil, men kommer vel litt an på hvordan du gjør det. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra 😊 Er 30 og brukte å føle skyld fordi jeg fantaserte om andre, men det var mest fordi vår intimitet ikke fungerte av andre grunner, det hele kombinert føltes feil. Om det fungerer mellom dere og du er både tiltrukket og glad i kjæresten din, syns ikke jeg det høres ut som noe problem. Tror det er normalt og vanskelig å unngå at det aldri skal skje. 

Anonymkode: eb272...2e6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da være lov a'gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, akkurat nå. Dukket opp ett venneforeslag fra en x 14 år tilbake i tid..

Anonymkode: 14771...710

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det vanlig for kvinner i forhold å fantasere om andre menn?

Jeg har vært med kjæresten i 5 år. Vi er snart 25. Her om dagen fantaserte jeg om en annen mann for første gang. Ikke en kjent, bare en annen tilfeldig mann. Det føltes som utroskap. Men det føltes godt. Kjæresten og jeg har det helt supert sammen, og jeg har absolutt ingen tanker om å forlate han - og jeg kan aldri, aldri være utro i det virkelige liv. 

Anonymkode: d07b7...562

Jeg gjør det. 

Det er jo bare fantasier, herregud. Han gjør garantert det samme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvis jeg fantaserer så er det om mannen min.

Fantaserer generelt lite seksuelt. Tenner ikke på tanken om andre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Tenker på en jeg holdt på med for et par år da det var pause mellom meg og samboer. Det er den beste sexen jeg har hatt og jeg var ordentlig kåt på han på ekte. Første og eneste gang jeg har følt det slik. Fantaserte om han da vi holdt på, og fantaserer om han fortsatt. Jeg har det fint sammen med samboer etter pausen, så da får det bare være sånn 😊 Det er bare fantasier (jeg kunne virkelig aldri tenke meg tilbake til han jeg holdt på med, han var en idiot), og fantasier skader ikke noen 😊

Anonymkode: 46a2b...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør jeg stadig 😏

Anonymkode: 8ab2c...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heftig

Jeg har vært i to forhold og jeg fantaserte aldri om de under sex eller onani. Det var andre menn jeg kjente eller "oppdiktede" menn. 

Det er veldig vanlig. Kvinner er dog flinke til å ikke være åpne om dette for å unngå å skape usikkerhet hos partner. En del av vår empatiske natur. Menn er flinkere til å "flashe" sine fantasier og tenker ikke noe særlig over hvordan de får partnerne sine til å føle seg. Mine ekser vet ingenting om mine private fantasier, og fremtidige får aldri vite noe heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare i kombinasjon med at kjæresten min er meg i fantasien. Uten han har jeg ingen tenning.

Anonymkode: bef2b...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Heftig said:

Jeg har vært i to forhold og jeg fantaserte aldri om de under sex eller onani. Det var andre menn jeg kjente eller "oppdiktede" menn. 

Det er veldig vanlig. Kvinner er dog flinke til å ikke være åpne om dette for å unngå å skape usikkerhet hos partner. En del av vår empatiske natur. Menn er flinkere til å "flashe" sine fantasier og tenker ikke noe særlig over hvordan de får partnerne sine til å føle seg. Mine ekser vet ingenting om mine private fantasier, og fremtidige får aldri vite noe heller. 

Det er jo ikke å være empatisk. Det er å beskytte seg selv fra ubehagelige situasjoner, spørsmål eller konfrontasjoner. 

Anonymkode: 208eb...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er jo ikke å være empatisk. Det er å beskytte seg selv fra ubehagelige situasjoner, spørsmål eller konfrontasjoner. 

Anonymkode: 208eb...05d

He he, svaret ditt eksemplifiserer ihvertfall tydelig hvorfor det å si rett ut hva man tenker på, eller fantaserer om, er risikosport.. I alle fungerende parforhold tenker partene seg om før de sier ting de vet kan såre partner, eller som kan ligge der å gnage og skape usikkerhet i etterkant. Som regel gjøres dette av empati og kjærlighet, i dysfunksjonelle forhold av redsel..

Anonymkode: e9a97...73a

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

He he, svaret ditt eksemplifiserer ihvertfall tydelig hvorfor det å si rett ut hva man tenker på, eller fantaserer om, er risikosport.. I alle fungerende parforhold tenker partene seg om før de sier ting de vet kan såre partner, eller som kan ligge der å gnage og skape usikkerhet i etterkant. Som regel gjøres dette av empati og kjærlighet, i dysfunksjonelle forhold av redsel..

Anonymkode: e9a97...73a

Kvinner gjør det ikke av empati og kjærlighet. De gjør det av samme grunn som at de ghoster menn i datingfasen. De er konfliktsky, og lager et eller annet eventyr om at de gjør det for å skåne andre. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenkmedhodet skrev (37 minutter siden):

Kvinner gjør det ikke av empati og kjærlighet. De gjør det av samme grunn som at de ghoster menn i datingfasen. De er konfliktsky, og lager et eller annet eventyr om at de gjør det for å skåne andre. 

Men hvorfor i all verden skal man fortelle noe slikt? I løpet av en dag fyker det utallige bisarre/seksuelle/urealistiske/fyll-inn-det-som-passer gjennom den gjennomsnittlige menneskehjernen, og dette gjelder oss alle. Noen legger merke til det i større eller mindre grad enn andre, men tanker er og blir bare tanker uansett hvordan man vrir og vender på det. 
 

Jeg forteller ikke mannen min (eller andre for den saks skyld) om at jeg i løpet av bilturen dagdrømte om å vinne en Oscar eller delta i håndball-VM, like lite som jeg forteller at jeg fantaserte om at jeg hadde sex med den nye kollegaen min. Det er tankene mine, og ikke noe mer, og de er bare mine. 
 

TS: du er helt normal. 

Anonymkode: 936e6...f58

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Kan ikke huske jeg har fantasert om noen konkrete personer i det hele tatt. Seksuelle fantasier er generelt noe jeg knapt har. 
Strekker seg ikke lenger en at jeg en og annen sjelden gang kan fantasere om ting partneren min og jeg har gjort.

Anonymkode: c82ea...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkmedhodet skrev (3 timer siden):

Kvinner gjør det ikke av empati og kjærlighet. De gjør det av samme grunn som at de ghoster menn i datingfasen. De er konfliktsky, og lager et eller annet eventyr om at de gjør det for å skåne andre. 

Jeg gjør det iallefall for å skåne hans følelser, ego og usikkerhet. For min del hadde jeg helst delt alt av fantasier, slik han kan gjøre med meg, men han sliter dessverre med litt sjalusi. Med mann som tålte det delte jeg alt. 

Anonymkode: ff76a...0b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hender seg noen ganger at jeg fantaserer om menn. Men da er det kun kjekke kjendiser, ikke "vanlige" menn som vi faktisk kjenner. 

Anonymkode: 8b9e0...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...