Gå til innhold

Glemte å ta ovitrelle og gonapeptyl til riktig tidspunkt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal ha egguttak på mandag, og har tydeligvis tulla det til med medisinene. Var helt sikker på at jeg skulle ta ovitrelle og gonapeptyl i morgen kveld, men oppdaget helt tilfeldig at jeg skulle tatt dem i dag. Satt øyeblikkelig alle tre sprøytene, men siden dette var så sent har jeg jo ikke mulighet til å snakke med de på sykehuset. Er løpet kjørt, eller vil de alikevel hente ut egg på mandag (riktignok til et senere tidspunkt på dagen)? Jeg er så lei meg og aner ikke hvordan dette kan løse seg nå, aldri gjort dette før 😭

Anonymkode: 366c7...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye for sent var du egentlig? 

Bare et tips til neste gang fra rotehodet meg: Med en gang du får vite tidspunkt for sprøyten(e) setter du på alarm på telefonen og sender melding til partneren din (om du har en) og ber partneren gjøre det samme. I meldingen skal det også stå at partner skal bekrefte dette når dette er gjort ved å sende melding tilbake om at det er gjort (når det faktisk er gjort selvfølgelig). Det gjorde vi, og flaks var det, for ene gangen glemte i det faktisk, men heldigvis begynte alarmene våre å ringe 😄

Anonymkode: d05c6...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei, jeg skal ha egguttak på mandag, og har tydeligvis tulla det til med medisinene. Var helt sikker på at jeg skulle ta ovitrelle og gonapeptyl i morgen kveld, men oppdaget helt tilfeldig at jeg skulle tatt dem i dag. Satt øyeblikkelig alle tre sprøytene, men siden dette var så sent har jeg jo ikke mulighet til å snakke med de på sykehuset. Er løpet kjørt, eller vil de alikevel hente ut egg på mandag (riktignok til et senere tidspunkt på dagen)? Jeg er så lei meg og aner ikke hvordan dette kan løse seg nå, aldri gjort dette før 😭

Anonymkode: 366c7...829

Åååh.. Kun sykehuset kan svare på det basert på hvor mye for sent du har satt dem etc. Men vil tro ( oghåpe) det skal gå fint. Bedre med for sent, enn for tidlig - tror jeg og håper jeg for din del 🤞

Prøv å ring eller send melding. Er folk på lab i helgene også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mye for sent var du egentlig? 

Bare et tips til neste gang fra rotehodet meg: Med en gang du får vite tidspunkt for sprøyten(e) setter du på alarm på telefonen og sender melding til partneren din (om du har en) og ber partneren gjøre det samme. I meldingen skal det også stå at partner skal bekrefte dette når dette er gjort ved å sende melding tilbake om at det er gjort (når det faktisk er gjort selvfølgelig). Det gjorde vi, og flaks var det, for ene gangen glemte i det faktisk, men heldigvis begynte alarmene våre å ringe 😄

Anonymkode: d05c6...8aa

Dette gjorde vi og. 

Gikk gjennom all informasjon sammen. Og satt alarm + kalenderinvitasjon for alt. 

Klarer fortsatt ikke høre lyden av alarmen som gikk av 7.15, 15.15 og 23.15 hver dag uten at det gjør fysisk vondt. 

Anonymkode: f4b4b...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det?

Anonymkode: 46efa...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...