AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #1 Skrevet 22. juni 2024 Er det vits? Vi snakker 7 timer tog/en flytur. Om en av oss skal flytte til den andre hadde det nok blitt meg av praktiske årsaker. Anonymkode: 22f91...628
Bluejeans Skrevet 22. juni 2024 #2 Skrevet 22. juni 2024 Spørs hvor lenge dere skal være fra hverandre? Hvor lenge har dere vært sammen? Så klart er det vits om begge vil ha hverandre, men ikke for alltid?
Meowmere Skrevet 23. juni 2024 #3 Skrevet 23. juni 2024 Er det i forskjellige land? Vanskelig å virkelig kjenne noen i et langdistanseforhold og ikek får møtt hverandre regelmessig. Fort gjort å ikke få med seg alle sider av den andre.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #4 Skrevet 23. juni 2024 Jeg ser ikke vitsen om ikke planen på sikt er å bo sammen. Da må en av dere flytte. Og da bør man gå gjennom hva det innebærer. Med tanke på familie, venner, jobbmuligheter. Samt at det er veldig krevende å flytte inn i en annen sin omgangskrets og miljø, og så skulle bygge noe nytt i voksen alder. Så kommer det ofte barn, og man er låst til et sted man ikke føler tilhørlighet i 18+ år. Mulig lengre, da barna vil bli boende på "hjemplassen". Anonymkode: 93185...3ab
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #6 Skrevet 23. juni 2024 For en (kort) periode ja. Jeg og mannen min har hatt langdistanse (12 timer med fly) i 8 måneder og 4 år senere i 10 måneder. Grunnet jobb. Men vi er gift og skal være sammen med hverandre for hele livet og disse perioder tar jo slutt og vi stoler 100% på hverandre. Men vi hadde aldri hatt et langvarig langdistanseforhold. Vi ønsker jo å være sammen, bo sammen, sovne og våkne opp sammen. Anonymkode: e4bb9...517
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #7 Skrevet 23. juni 2024 Hvor godt kjenner dere hverandre? Hvordan kommuniserer dere? Hvor mye kan dere reise? Hvor gamle er dere? Jeg og eksen hadde ca samme avstand, vi hadde en langhelg sammen, hver andre eller tredje helg. Anonymkode: 07314...d4c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #8 Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): For en (kort) periode ja. Jeg og mannen min har hatt langdistanse (12 timer med fly) i 8 måneder og 4 år senere i 10 måneder. Grunnet jobb. Men vi er gift og skal være sammen med hverandre for hele livet og disse perioder tar jo slutt og vi stoler 100% på hverandre. Men vi hadde aldri hatt et langvarig langdistanseforhold. Vi ønsker jo å være sammen, bo sammen, sovne og våkne opp sammen. Anonymkode: e4bb9...517 😂😂 Anonymkode: 66967...227
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #9 Skrevet 23. juni 2024 Aeris skrev (30 minutter siden): Følg magefølelsen 🌟 Den er som regel riktig I enkelte situasjoner er fornuft viktigere. Jeg brøt tidlig i relasjonen mange ganger, da jeg så det var forhold som ville skape utfordringer på sikt. Anonymkode: 93185...3ab
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #10 Skrevet 24. juni 2024 Jeg (21) og min kjæreste (21) har langdistanseforhold nå grunnet førstegangstjeneste. Vi har vært sammen i ca. halvannet og han dro inn for 6mnd siden. Da er vi fra hverandre i 6 uker så er han hjemme i 3 uker. Selvfølgelig er det tøft der og da, men hvis dere virkelig vil være sammen så vet du at det ikke kommer til å være langdistanse for alltid. Det viktigste er å prate med noen om det du sliter med, hvis du holder alt inne blir det mye verre. Anonymkode: 6dfb5...96c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå