Gå til innhold

Smaak tørrfôr erfaringer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fôrer hovedsakelig på vom, men har tidligere brukt acana som tilleggsfôr, men nå har det blitt så dyrt at jeg ikke lenger vil kjøpe det.

Ser musti selger et «billigfôr» som heter Smaak, er det noen som har erfaring med dette?

Få ingredienser, men endel sukker ser jeg 😕 

Anonymkode: 63894...078

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fikk et par små prøveposer på Musti som jeg la i et skap, og glemte av. Katten, en bengal, klarte å finne disse på egenhånd og tok like gjerne med seg den ene posen ut av skapet og åpnet den. Hun trodde det var godbiter. Så vi brukte disse posene som belønning/godbiter.

Ikke noe jeg ville gitt fast til kattene mine, da det ikke er så stor forskjell i pris, og de ville jo spist mye mer også. Jeg pleier å kjøpe Pure Natural, og det liker begge kattene mine, og posen varer lenge. Kjøper en 10 kg sekk hver tredje eller fjerde måned, så det utgjør ikke en stor del av budsjettet. Hver sjette sekk (eller er det hver syvende?) er gratis hos Musti.

Men nå er dette katter, hvis det er hunder du har, spiser de nok litt mer, og da blir naturlig nok høyere prisforskjell mellom de dyreste, mellomdyre, og billigere fôrene du får i dyrebutikken. 

Endret av Meowmere
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert greit som godbiter innimellom, men med så mye karbo er det ikke noe man forer på fast.

Anonymkode: 4aae2...ba3

AnonymBruker
Skrevet

Mine gikk på det en periode, alle la på seg veldig. Nå som jeg har bytta til orijen er de normalvektige igjen.

Anonymkode: 2a44b...5b8

AnonymBruker
Skrevet

Min har faktisk også lagt seg ut, er snart ferdig med en 2 kilos sekk. Har en uåpnet sekk stående, men tenker jeg heller drar og kjøper noe annet.

Anonymkode: 63894...078

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...