Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #21 Skrevet 15. februar 2006 Det med å smake på sine egne kroppsvæsker..: Personlig syns jeg det er merkelig å høre at folk aldri har smakt på sine egne kjønnsvæsker, eller andre kroppsvæsker. Kjæresten min påstår at han aldri har smakt sin egen sæd. For det er "æsj". Men kjære vene da...
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #22 Skrevet 15. februar 2006 Det jeg personlig ikke forstår, er at selv om de fleste er enige med meg at det er æsj å smake på egne kroppsvæsker, så skal det være helt ok å smake på andres kroppsvæsker:p Jeg synes begge deler er like ekkelt, og det er også det logiske synes jeg, siden begge deler er kroppsvæsker og det andre tilogmed er fra en annen persons kropp.
DrDexter Skrevet 16. februar 2006 #23 Skrevet 16. februar 2006 Tror ikke gutter klarer å lukte sin egen sæd, det hadde ikke jeg klart... Vi er ikke hunder heller da.
Mossa Skrevet 17. februar 2006 #24 Skrevet 17. februar 2006 Har du en annen manns sæd i deg og legger deg ned med mannen din, ja da er jeg redd han fatter mistanke. Men det skal da være totalt unødvendig for han å måtte oppleve det. For å unngå dette, gjør følgende: vask deg...eller det som anbefales av de fleste; vær trofast!!
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2006 #25 Skrevet 17. februar 2006 Ja helst det siste! Er vel ikke noe godt forhold hvis man må gå andre plasser og få seg noe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå