Gjest uskyld Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 Hvis jeg f.eks. har hatt en ONS, og jeg og min mann ikke har hatt sex på lenge... smaker det sæd og vil dere gutter blitt litt mistenksomme ...pga annerledes smak... Jeg regner med at alle gutter har smakt sin egen sæd, slik som alle jenter har smakt på fingeren sin... Jeg vet også at lukt og smak i vagina varierer, så er jeg avslørt nå? Jeg lå med A, men er blitt kjæreste med B, men jeg lå med A i dag, mens B var på jobb... A er gift og har barn. Jeg og B har felles venner, så jeg aner ikke om B vet om mitt tidligere forhold til A. Jeg er seriøst glad i B. Jeg er Kåt på begge og mange mange flere, men jeg er i mot utroskap... Likevel. så skjedde det bare. Men spørsmålet er om gutter kan få mistanke om det smaker sæd....
Gjest Piper Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 Du er ikke i mot utroskap, for da hadde du ikke gjort det du har gjort. Så enkelt er det. Det er nok mange andre som har vært utro som har lagt med den ene, for så å hoppe i seng med mannen sin rett etterpå uten at mannen har blitt misstenksom. Men det hadde jo vært greit om mannen kunne kjenne lukten, for da hadde jo slik som deg blitt tatt med en gang.
mito Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 Kanskje du skulle vaske musa di. Jeg tror forresten det er et godt råd på generell basis, og ikke kun spesifikt for denne situasjonen.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 Selvsagt får de mistanke hvis det smaker sæd og dere ikke har hatt sex siden forrige gang du dusjet. Hvis man ikke vil bli oppdaget er det nok et sjakktrekk å vaske seg mellom du knuller han ene og du knuller han andre.
Mrs. K Skrevet 14. februar 2006 #5 Skrevet 14. februar 2006 Tråden er ryddet for utenomsnakk. Trille (mod)
Gjest Sexy Sadie Skrevet 14. februar 2006 #6 Skrevet 14. februar 2006 De vil ikke bare smake det, de vil se det også.
Gjest lurven Skrevet 14. februar 2006 #7 Skrevet 14. februar 2006 jeg ble kvalm nå, vask hølet ditt før du har sex med neste mann
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #8 Skrevet 14. februar 2006 Jeg regner med at alle gutter har smakt sin egen sæd, slik som alle jenter har smakt på fingeren sin... ← Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har smakt min egen sæd. Ikke har tanken noen gang slått meg heller. Jeg tørr vedde jeg langt på vei ikke er den eneste som tenker slik. M24.
Gjest lightswitch Skrevet 14. februar 2006 #9 Skrevet 14. februar 2006 Du vasker deg da vel mellom hver person du har sex med? Om du virkelig ikke pleier å gjøre det, burde du da sannelig skjønne såpass som at det er lurt når det er multippelt utroskap inne i bildet... Skjønner ikke spørsmålet ditt når løsningen åpenbart synes å være normal hygiene!
Gjest Aloha Skrevet 14. februar 2006 #10 Skrevet 14. februar 2006 Jeg regner med at alle gutter har smakt sin egen sæd, slik som alle jenter har smakt på fingeren sin... Jeg vet også at lukt og smak i vagina varierer, så er jeg avslørt nå? Jeg er seriøst glad i B. Jeg er Kåt på begge og mange mange flere, men jeg er i mot utroskap... Likevel. så skjedde det bare. Men spørsmålet er om gutter kan få mistanke om det smaker sæd.... ← 1) Er du virkelig SERIØST glad i B? 2) Du er kåt på begge og mange, mange flere???????? 3) Du er i mot utroskap men likevel skjedde det bare? Et uforskyldt uhell? 4) Vasker du ikke bort sæden fra A før du har deg med B? Æsj......huff, stakkars mann B. 5) Siden du bekymrer deg for sæden har du sikkert ikke brukt kondom under eventyret ditt, kanskje du burde tenke på kjønnssykdommer..?
Gjest Aloha Skrevet 14. februar 2006 #11 Skrevet 14. februar 2006 Kanskje det ironiflagget betydde at hele spørsmålet var tull forresten? Så det nå..
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #12 Skrevet 15. februar 2006 Jeg regner med at alle gutter har smakt sin egen sæd, slik som alle jenter har smakt på fingeren sin... Ikke ta alle under en kam! Har aldrig fallt meg inn og smake på min sæd
Gjest Mann 34 Skrevet 15. februar 2006 #13 Skrevet 15. februar 2006 Jeg regner med at alle gutter har smakt sin egen sæd, slik som alle jenter har smakt på fingeren sin... Nei det har jeg faktisk aldri gjort..... æsj Håper virkelig du blir avslørt en dag. Men et godt tips for å unngå at det skjer er at du før du ha sex med nestemann.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #14 Skrevet 15. februar 2006 Har aldri smakt på min egen sæd...Og kommer ikke til å gjøre det... Hvem gjør sånt?
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #16 Skrevet 15. februar 2006 Jeg regner med at alle gutter har smakt sin egen sæd, slik som alle jenter har smakt på fingeren sin... ← Uh. Jeg har ved uhell smakt på fingern, men det er årevis siden og det skjer ytterst sjelden, så jeg tror ikke du kan regne med at alle jenter ol alle gutter kjenner sin egen smak:p Og uansett, om han først kjenner smaken av sæd, og fyren vet at han selv ikke har lagt igjen sæden, så vil han jo skjønne det, så enkelt er det
Gjest m40 Skrevet 15. februar 2006 #17 Skrevet 15. februar 2006 Til trådstarter... Hvis du ikke vasker deg grundig, så hadde i alle fall jeg ferska deg i dette med en gang! Smaken og duften etter at du har hatt sex med en annen mann hadde jeg helt sikkert fanget opp!
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #18 Skrevet 15. februar 2006 Det lukter ganske tydelig ja, hver gang jeg har hatt sex med kjæresten min føles det som jeg lukter så alle kan kjenne det dagen etter:p Det tar vel omtrent 3 dager før lukta forsvinner, selv om man dusjer og prøver å få vekk sædrestene
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #19 Skrevet 15. februar 2006 Hmmm.... Lukter ikke av meg etter å ha dusja etter å hatt sex...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå