Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei moden kvinne med to lange forhold bak meg. For 3 år siden gikk jeg fra far til mine barn etter 8 år, noe jeg trodde skulle være den største sorgen. 
Men nei, nå, etter 3 år som singel sa det PANG med en 9 år yngre mann. 
Han føltes for meg som mitt livs kjærlighet, hvor alt føltes riktig. Helt til han plutselig fikk kalde føtter, stakk og ghostet meg. 
Jeg sitter igjen med en enorm sorg og enda etter 3 måneder har jeg det helt grusomt! 
Har noen opplevd noe lignende? 
Går det noensinne over?! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går over.

Anonymkode: b2c9b...0a4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er forskjellig fra person til person hvor lett en kjærlighetssorg går over. 

For meg tar det tid, kan noen ganger ta lang tid. 

Du må gi det tid, prøve å ikke gi han så stor plass i tankene dine når du kommer dit at du klarer det. Ellers handler det for meg om å holde ut. Fordi det er fryktelig vondt. 

Ta vare på deg selv

Anonymkode: ca3ca...5ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff, det er så jævlig.

Det eneste svaret jeg har - som også er litt kjedelig - er at tiden løser det for deg.

Du må bare finne måter å overleve på og distrahere deg selv fra det og være glad på, mens tiden gjør jobben sin.

Begynn å trene, vær med venner, skriv dagbok for å hjelpe deg selv og også se (og det relativt raskt også) når du blar tilbake at oi, jeg har jo kommet meg litt videre, det går fremover. 

Så møter du en ny en dag og tenker hva i huleste så jeg i han forrige, eller puh at jeg ikke endte med han. Det er helt spinnvill tanke nå, men du kommer dit. Vi har alle vært der, sørget tungt over et forhold og kommet hundre prosent over det. Det skjer vel omtrent alle mennesker, minst en gang i livet. Likevel noe jeg ikke ville unnet min verste fiende. Masse klemmer.

Anonymkode: d5fe4...ec7

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han var ikke din livs kjærlighet. Han forlot deg mens du fremdeles var forelsket. Hverdagen ville innhentet dere også. Når forelskelsen har gitt seg så skal du se at du ikke opphøyer han så mye lenger. Jeg tror også måten han har avsluttet på gjør det verre å gå videre.

Jeg har opplevd ghosting en gang, og det var helt grusomt. Det gjorde at sorgprosessen tok mye lengre tid fordi jeg ikke forstod at en jeg var så glad i kunne velge å avslutte på en slik måte. Ghosting er bare ynkelig, og jeg synes det sier nok om eksen din sin karakter til å vite at det er en du bør være glad du er kvitt. 

Anonymkode: 9bc5a...afe

• Nyttig 4
Skrevet

Det er ikke mannen du sørger og lengter over, men drømmene og kjærligheten du tror du har tapt. Så fort du skjønner at det ligger forran deg og ikke bak deg så blir det lettere å håndtere❤️

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er bare forelsket. Infatuation, som det kalles på engelsk. Det går over.

Anonymkode: 1e5d6...5e7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...