AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #1 Del Skrevet 22. juni 2024 Jeg gamer og er generelt nøye med å ikke adde noen under 25. men så kom denne 18 åringen og sneik seg med en annen gruppe. uten å gå nærmere inn på det så har vi snakket mye. Han er usedvanlig moden for alderen, mye ansvar hjemme pga enslig mor erc ogutrykker et sterkt ønske for å date meg. Veldig på, veldig vanskelig å la vær å bli sjarmert. jeg er 33 år så jeg vet det er helt no way. Men han mener man kan prøve og ikke se for langt fram. Jeg har ikke oppmuntrer han, tvert imot. Det er vanskelig å tenke på han som 18 når han er såpass reflektert. I tillegg er han 190 høy med god muskulatur og ser en del eldre ut. veldig usikker. Jeg må innrømme han dukker ofte opp i tankene mine i dusjen…. Anonymkode: 705eb...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #2 Del Skrevet 22. juni 2024 Jeg var 19 år og hadde et kortere forhold til en på 33. Ingen traumatisk opplevelse, men heller ingen introduksjon for foreldre. Det var vel et par anledninger hvor jeg følte at han brukte meg som arm candy, men ba han tone det ned hvilket han respekterte. Stort sett bare gode minner, men han så på meg som mer reflektert, selvsikker og tøff enn det jeg egentlig var. Anonymkode: 1e7eb...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #3 Del Skrevet 22. juni 2024 Phew, bra kjønnene ikke var motsatt, for da ville KG sagt du var pedo. Anonymkode: 9a508...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 22. juni 2024 #4 Del Skrevet 22. juni 2024 Du har fullstendig rett. Det er helt no way! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #5 Del Skrevet 22. juni 2024 🤮🤮 Anonymkode: c4c0e...dfe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannjessheim1984 Skrevet 23. juni 2024 #6 Del Skrevet 23. juni 2024 Gå for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 23. juni 2024 #7 Del Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Phew, bra kjønnene ikke var motsatt, for da ville KG sagt du var pedo. Anonymkode: 9a508...f5f ehh.. jeg tenker det ja uansett om ts er en kvinne. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 23. juni 2024 #8 Del Skrevet 23. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg gamer og er generelt nøye med å ikke adde noen under 25. men så kom denne 18 åringen og sneik seg med en annen gruppe. uten å gå nærmere inn på det så har vi snakket mye. Han er usedvanlig moden for alderen, mye ansvar hjemme pga enslig mor erc ogutrykker et sterkt ønske for å date meg. Veldig på, veldig vanskelig å la vær å bli sjarmert. jeg er 33 år så jeg vet det er helt no way. Men han mener man kan prøve og ikke se for langt fram. Jeg har ikke oppmuntrer han, tvert imot. Det er vanskelig å tenke på han som 18 når han er såpass reflektert. I tillegg er han 190 høy med god muskulatur og ser en del eldre ut. veldig usikker. Jeg må innrømme han dukker ofte opp i tankene mine i dusjen…. Anonymkode: 705eb...1e8 Du bør dusje oftere.. så skjer det noe med deg.. Du vil en dag ta til mot😅 Endret 23. juni 2024 av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #9 Del Skrevet 23. juni 2024 18 år gammel gutt vil date en "gammel" alenemor? Han tar mye ansvar hjemme? Trololololl.... Anonymkode: 814f7...924 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #10 Del Skrevet 23. juni 2024 Trodde ikke damer fikk seksuelle tanker i dusjen… Anonymkode: e4931...16e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 23. juni 2024 #11 Del Skrevet 23. juni 2024 Kjør på. Nydelig med litt aldersforskjell, så lenge begge er lovlige. Det er noe vakkert ved de synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #12 Del Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): 18 år gammel gutt vil date en "gammel" alenemor? Han tar mye ansvar hjemme? Trololololl.... Anonymkode: 814f7...924 Jeg tror TS er en mann som prøver å få fram et poeng om at kvinner har sånn dobbeltmoral. Anonymkode: d741a...e8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå