Gå til innhold

Hva får yngre menn til å tenne på damer som er 15-20 år eldre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er jeg nysgjerrig på og håper på mange svar. 

Anonymkode: 6a36f...560

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja virkelig! Aldri hatt mer hotte deilige menn etter meg i 20-28 års alderen enn nå, jeg er 35. 
 

Anonymkode: 0529b...80b

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv ligget med en som er 15 år yngre enn meg , han har ingen problemer med å få damer på sin egen alder eller yngre . Skjønner fortsatt ikke hvorfor han gadd meg , flere ganger også 🙈

Anonymkode: cad44...658

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker meg selv bedre som 40. Synes både menn og kvinner blir bedre med litt alder.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sååå mange flotte damer i 40-50 årene. Husker da jeg selv var i tyveårene, at jeg ofte kastet lange blikk etter damer i den alderen. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (7 minutter siden):

Det er jo sååå mange flotte damer i 40-50 årene. Husker da jeg selv var i tyveårene, at jeg ofte kastet lange blikk etter damer i den alderen. 

Flotte ja, men aldri bedre enn 25åringer. 

Anonymkode: f66e0...06f

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengebuksvinet skrev (4 minutter siden):

Jeg liker meg selv bedre som 40. Synes både menn og kvinner blir bedre med litt alder.

Sliter med med å forstå at damer i førtiårene vil ha menn i tyveårene 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på hvor gammel man er selv. Jeg tente på Shania Twain da jeg var 12, da jeg knapt nok visste hva det var å tenne på noen. Da var hun jo bare drøyt 30, og de aller fleste kvinner er etter mitt skjønn på sitt flotteste rundt 30. Nå er jeg i 30-årene selv, og synes fortsatt at hun var kjemeflott da, og kvinner på min alder nå er helt topp. 20 år opp nå er derimot fullstendig uinteressant.

Anonymkode: 71e45...f85

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Flotte ja, men aldri bedre enn 25åringer. 

Anonymkode: f66e0...06f

Joda. 25-åringer var å foretrekke. Da jeg var 25 selv, vel og merke. Kunne aldri i min villeste fantasi tenkt meg en dame som var så mye yngre enn meg selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et kortvarig seksuelt forhold med ei på rundt 40 da jeg var i begynnelsen av 20-årene. For min del var det først og fremst at hun utstrålte erfaring, trygghet og selvsikkerhet. Vi hadde fantastisk sex.

Nå er jeg over 40 selv og kan aldri se for meg at jeg kunne hatt sex med noen som var 20 år yngre enn meg, men det er kanskje forskjell mellom menn og kvinner på dette området?

Anonymkode: 227a6...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Har selv ligget med en som er 15 år yngre enn meg , han har ingen problemer med å få damer på sin egen alder eller yngre . Skjønner fortsatt ikke hvorfor han gadd meg , flere ganger også 🙈

Anonymkode: cad44...658

Kanskje du bare var heit, digg og deilig i senga. Siden det ble flere ganger, så gav det tydeligvis mersmak

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rart spørsmål. Hvorfor skal aldersforskjell være så begrensende?

Jeg er 38 og kan tenne heftig på kvinner på 60. Aldri prøvd. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (10 minutter siden):

Rart spørsmål. Hvorfor skal aldersforskjell være så begrensende?

Jeg er 38 og kan tenne heftig på kvinner på 60. Aldri prøvd. 

Bare nysgjerrig og synes tanken er bittelitt fristende. Derfor jeg spør.

ts (k50)

Anonymkode: 6a36f...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare nysgjerrig og synes tanken er bittelitt fristende. Derfor jeg spør.

ts (k50)

Anonymkode: 6a36f...560

Da er det bare å prøve🙂  Jeg har aldri fått anledning, men definitivt en drøm jeg har.

For min del er det så enkelt som at damer kan være digge i alle aldre. Og at tabuet pirrer litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh. Det er vel en preferanse som gjelder en viss prosent andel menn. Og denne gruppen kan ha forskjellige grunner til å like det. Noen har sikkert mommy issues, andre synes det er litt  tabu og dermed spennende osv.

Det gjelder ikke menn generelt sett like lite som kvinner generelt sett liker 15-20 år eldre menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...