Gå til innhold

Tips til medisin mot vektoppgang og ulvehunger som følge av quetapine/serequel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp!!!  Er helt desperat... 😪😪

Er det noen som kan tipse om et medisinpreparat som hjelper mot ulvehungeren og vektøkningen jeg får når jeg går på quetapine/serequel?

Meg og fastlegen klør oss i hodet! Kanskje du vet om noe jeg kan foreslå for legen min?

Det er ikke så veldig aktuelt å bytte quetapine da den hjelper enormt på søvn kombinert med 7,5 mg zoplicone). Har ikke prøvd noe som fungerer like godt på søvn som Quetapine. Det er ikke aktuelt å gå på apodorm o.l pga jeg trenger å beholde retten til førerkort.

Har gått på ozempic/wegowy og saxenda med god effekt mot vekten og ulvehungeren, men effekten har avtatt helt. Bruker nå naltrekson 3 mg x 3 til dagen. Men med liten effekt.  Vekta er på vei opp i rekordfart. 

Også interessert om noen vet om en lignende medisin som quetapine for SØVN, men med uten vektøkning og ulvehungeren. Ikke abilify. Som sagt, det må være forenlig med billappen.

Anonymkode: 60ec9...746

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Seroquil er ikke en god medisin mot søvn. Les deg opp. Den medisinen burde vært forbudt. Den er meget avhengighetsskapende også. Prøv andre ting mot søvn. Seroquil er medisin mot schizofreni. 

Anonymkode: 9f7d5...afd

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...