Gå til innhold

Edinburgh , vært der?hvordan var det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer tur med mannen dit...

Anonymkode: 75c3b...b2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte byen veldig godt! Men 15 år siden jeg var der. Ikke en veldig stor by, men passelig for en langhelg.

Anonymkode: f5d87...891

Gjest Linny1111
Skrevet

Jeg bor i Edinburgh på syvende året. Noe spesielt du lurer på? 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Det var en herlig by, flott arkitektur, butikker, museer, og muligheter for fjelltur midt inne i byen. Også et bra utgangspunkt for dagsturer rundt omkring i Skottland. Rett og slett en ypperlig by som har alt. :) 

Anonymkode: de848...5f7

• Liker 1
Skrevet

Veldig fin by, kan anbefales :)

• Hjerte 1
Gjest Linny1111
Skrevet

Ja, vil absolutt anbefale en tur hit. Jeg ble så forelsket i byen at jeg har bodd her i syv år 😅 Folk her er helt nydelige, det er alle mulige utesteder og live musikk/humor/show. Det er også helt nydelig arkitektur og masse historie, en by man bare kan gå rundt og se på i timevis, så har man også muligheter til å gå på tur i naturen om man ønsker det.

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge man ikke drar til typiske tourist traps, er den fin. I sentrum er det ALTFOR mye folk. Slitsomt. 

Anonymkode: 43d49...fe8

Gjest Linny1111
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Så lenge man ikke drar til typiske tourist traps, er den fin. I sentrum er det ALTFOR mye folk. Slitsomt. 

Det spørs når på året man er her. Var du tilfeldigvis her i august? 😅

AnonymBruker
Skrevet
Linny1111 skrev (7 minutter siden):

Ja, vil absolutt anbefale en tur hit. Jeg ble så forelsket i byen at jeg har bodd her i syv år 😅 Folk her er helt nydelige, det er alle mulige utesteder og live musikk/humor/show. Det er også helt nydelig arkitektur og masse historie, en by man bare kan gå rundt og se på i timevis, så har man også muligheter til å gå på tur i naturen om man ønsker det.

Du ble forelsket i den og bare flyttet fra Norge? 

Gjest Linny1111
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du ble forelsket i den og bare flyttet fra Norge? 

Jepp

AnonymBruker
Skrevet
Linny1111 skrev (6 minutter siden):

Det spørs når på året man er her. Var du tilfeldigvis her i august? 😅

Nei nei. Kan ikke forestille meg hvordan det er der i august. Sikkert helt jævlig 😂 Jeg var der i mars. 

Gjest Linny1111
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei nei. Kan ikke forestille meg hvordan det er der i august. Sikkert helt jævlig 😂 Jeg var der i mars. 

Jeg kan ikke huske at det er så folksomt i mars til vanlig, men alt er vel relativt. Det er absolutt en del turisme her, men det er ganske lett å unngå, da de som oftest holder seg til det samme lille området.

AnonymBruker
Skrevet

Edinburgh er en helt fantastisk by og jeg anbefaler alle å ta seg en tur dit en eller annen gang 🥰

Anonymkode: b7651...4ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...