Gå til innhold

Må du være kåt for å gi mannen blowjob?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan virke som samboeren ikke klarer å gi BJ om hun ikke er kåt og ikke får noe tilbake, og skjønner meg ærlig talt ikke på det å måtte få noe i senga for å gi, for i min verden så er det få ting som gjør så godt som å gi glede og nytelse til den jeg elsker, og synes egentlig det er et veldig egoistisk syn på sex å ikke ønske å gi uten å få noe tilbake. Prøvd å snakke om det men hun sier egentlig lite 

Dere damer som kjenner dere igjen der, har dere reflektert over hvorfor det er sånn? Oppriktig nysgjerrig på dette da det er så fjernt fra min virkelighet 

Anonymkode: 35aaf...0af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. 

Men jeg skjønner hvorfor noen føler det på den måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har alltid hatt sterkere drifter enn meg. Jeg klarer meg fint med to ganger i uken, og har jeg mye å tenke på, da kan jeg slite med å "henge med". Men min mann gjør så utrolig mye annet for meg. Jeg kjennet han så godt etterhvert at jeg merker når han trenger en utløsning, og da gir jeg han lett en BJ, selv om jeg selv ikke er kåt. Det skjer omtrent hver uke, og  jeg liker det, samtidig som mannen min er en fornøyd mann. ❤️

Anonymkode: eff6c...a6a

  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (Akkurat nå):

Nei. 

Men jeg skjønner hvorfor noen føler det på den måte. 

Hva tror du er årsaken? Å ikke kjenne på glede av å gi nytelse er for meg vanskelig å forstå, selv om man ikke er kåt 

Anonymkode: 35aaf...0af

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SELVSAGT går alt begge veier. Ensidig «betjening» er prostitusjoen. Å elske er en gjensidig handling.

Anonymkode: 72e20...e73

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min mann har alltid hatt sterkere drifter enn meg. Jeg klarer meg fint med to ganger i uken, og har jeg mye å tenke på, da kan jeg slite med å "henge med". Men min mann gjør så utrolig mye annet for meg. Jeg kjennet han så godt etterhvert at jeg merker når han trenger en utløsning, og da gir jeg han lett en BJ, selv om jeg selv ikke er kåt. Det skjer omtrent hver uke, og  jeg liker det, samtidig som mannen min er en fornøyd mann. ❤️

Anonymkode: eff6c...a6a

Det er slik jeg føler det bør være ❤️ Og jeg ville gjort det samme for kjæresten min 

TS 

Anonymkode: 35aaf...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva tror du er årsaken? Å ikke kjenne på glede av å gi nytelse er for meg vanskelig å forstå, selv om man ikke er kåt 

Anonymkode: 35aaf...0af

Mange syns at sex en er både gi og få ting. Så da forventer de begge deler. Det trenger ikke være vanskeligere en det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

SELVSAGT går alt begge veier. Ensidig «betjening» er prostitusjoen. Å elske er en gjensidig handling.

Anonymkode: 72e20...e73

Hvorfor må det alltid være gjensidig? Hva er galt med å gi nytelse uten å ønske noe tilbake? Synes det er litt merkelig å ikke få glede av å gi nytelse til partneren 

TS 

Anonymkode: 35aaf...0af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er slik jeg føler det bør være ❤️ Og jeg ville gjort det samme for kjæresten min 

TS 

Anonymkode: 35aaf...0af

Du ville gjort det samme for kjæresten din... men du har ikke gjort det?

Anonymkode: 1bfcf...8dc

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du ville gjort det samme for kjæresten din... men du har ikke gjort det?

Anonymkode: 1bfcf...8dc

Det jeg gjort de, mén naturlig nok ikke så ofte siden jeg har høy sexlyst. Kan også gi henne kos selv om jeg ikke har behov for kroppskontakt. Hva er egentlig galt med å gjøre dette? 

Ts

Anonymkode: 35aaf...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kan virke som samboeren ikke klarer å gi BJ om hun ikke er kåt og ikke får noe tilbake, og skjønner meg ærlig talt ikke på det å måtte få noe i senga for å gi, for i min verden så er det få ting som gjør så godt som å gi glede og nytelse til den jeg elsker, og synes egentlig det er et veldig egoistisk syn på sex å ikke ønske å gi uten å få noe tilbake. Prøvd å snakke om det men hun sier egentlig lite 

Dere damer som kjenner dere igjen der, har dere reflektert over hvorfor det er sånn? Oppriktig nysgjerrig på dette da det er så fjernt fra min virkelighet 

Anonymkode: 35aaf...0af

Jeg får aldri noe tilbake dersom jeg bare skal gi en BJ så det gjør jeg ikke. Om han også kunne slikket/fingret 

meg uten å få noe tilbake så hadde det vært en fin opplevelse og bare gi han en BJ uten at jeg er kåt. 

Det går stort sett bare ene veien, han kommer når vi har sex og jeg er "tungpult" så han gir ikke helt det samme tilbake, selv om han også er sånn at han liker best at jeg også koser meg og kommer. Jeg gjør jo det, men må bruke hjelpemidler og det tar lengre tid. Derfor "gidder ikke" han gjøre noe for meg uten at det er full pakke der det er gi og ta der og da. 

 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor må det alltid være gjensidig? Hva er galt med å gi nytelse uten å ønske noe tilbake? Synes det er litt merkelig å ikke få glede av å gi nytelse til partneren 

TS 

Anonymkode: 35aaf...0af

Fordi det er dårlig gjort at bare mannen skal ha det deilig og at det alltid bare er meg som skal gi han. 

Tror flere har det sånn. Mange menn er ego og vil ha BJ, men de gir ikke så mye tilbake til kvinnen sin. 

Gir du kjæresten din nytelse uten at du er kåt? Eller gir du henne nytelse uten at du vil ha noe tilbake? Hvis det går begge veier, hvis du gir henne nytelse selv om du ikke er klar for å ha sex så syns jeg det er fint om hun også strekker seg litt og gir deg en BJ selv om hun ikke er kåt der og da. 

Kan det være fordi hun "aldri" får noe fra deg uten at det ender i sex med full pakke og så kommer du og ikke hun f.eks? (bare et spm. ikke noen anklage, jeg bare lurer på om det kan være noe sånt kjæresten din tenker og føler det)

Anonymkode: f3bc4...23a

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så kommer det an på dagsformen (min) og hvordan jeg føler stemningen er mellom oss. Det er ikke bevisst for å belønne/straffe han, selv om det kan høres sånn ut. Men hvis jeg føler meg avkoblet han så har jeg ikke så mye overskudd til å gi han den nytelsen.

Skal sies at det handler litt om når og hvordan han spør. Hvis han både vet godt og ser at jeg er dausliten og har en dårlig dag, så føles det ikke så bra for meg når han spør om ensidig sex på toppen av det. Det føles bare egoistisk og som om han driter i hvordan jeg har det, så lenge han får utløsning. Det blir jeg ikke kåt av heller.

Derimot hvis jeg føler vi har hatt en god dag sammen og at vi er på bølgelengde, da kan jeg godt gjøre det på forespørsel eller også på eget initiativ. I sistnevnte tilfelle kan jeg til og med bli kåt av å gi :) 

Anonymkode: c5aca...0d8

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg får aldri noe tilbake dersom jeg bare skal gi en BJ så det gjør jeg ikke. Om han også kunne slikket/fingret 

meg uten å få noe tilbake så hadde det vært en fin opplevelse og bare gi han en BJ uten at jeg er kåt. 

Det går stort sett bare ene veien, han kommer når vi har sex og jeg er "tungpult" så han gir ikke helt det samme tilbake, selv om han også er sånn at han liker best at jeg også koser meg og kommer. Jeg gjør jo det, men må bruke hjelpemidler og det tar lengre tid. Derfor "gidder ikke" han gjøre noe for meg uten at det er full pakke der det er gi og ta der og da. 

 

Fordi det er dårlig gjort at bare mannen skal ha det deilig og at det alltid bare er meg som skal gi han. 

Tror flere har det sånn. Mange menn er ego og vil ha BJ, men de gir ikke så mye tilbake til kvinnen sin. 

Gir du kjæresten din nytelse uten at du er kåt? Eller gir du henne nytelse uten at du vil ha noe tilbake? Hvis det går begge veier, hvis du gir henne nytelse selv om du ikke er klar for å ha sex så syns jeg det er fint om hun også strekker seg litt og gir deg en BJ selv om hun ikke er kåt der og da. 

Kan det være fordi hun "aldri" får noe fra deg uten at det ender i sex med full pakke og så kommer du og ikke hun f.eks? (bare et spm. ikke noen anklage, jeg bare lurer på om det kan være noe sånt kjæresten din tenker og føler det)

Anonymkode: f3bc4...23a

Når vi har sex så er alltid hennes nytelse i fokus, det gir meg mye å se hun nyte.. Og ja jeg har gitt henne nytelse uten å få tilbake, men sjelden siden jeg ofte har lyst, men jeg har ikke noe problem med å gjøre det. 

Hvis det alltid eller nesten alltid bare går en vei så blir det noe annet. Tenker på de som har et godt sexliv med Gjensidig nytelse, men som også kan få glide av å kun gi iblant 

TS 

Anonymkode: 35aaf...0af

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når vi har sex så er alltid hennes nytelse i fokus, det gir meg mye å se hun nyte.. Og ja jeg har gitt henne nytelse uten å få tilbake, men sjelden siden jeg ofte har lyst, men jeg har ikke noe problem med å gjøre det. 

Hvis det alltid eller nesten alltid bare går en vei så blir det noe annet. Tenker på de som har et godt sexliv med Gjensidig nytelse, men som også kan få glide av å kun gi iblant 

TS 

Anonymkode: 35aaf...0af

Hadde jeg hatt et sånt type sexliv der begges nytelse alltid var fokus og jeg også hadde fått nytelse uten at jeg måtte gjengjelde så hadde det vært lettere for meg å gi han også uten å vente noe tilbake. 

Anonymkode: f3bc4...23a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvorfor må det alltid være gjensidig? Hva er galt med å gi nytelse uten å ønske noe tilbake? Synes det er litt merkelig å ikke få glede av å gi nytelse til partneren 

TS 

Anonymkode: 35aaf...0af

He he, det er jo nettopp det jeg sier. Min mann får nytelse av at jeg nyter. Det gir ham ikke noe å bare bli «betjent». Gjensidig kåthet og glede er det vi begge ønsker.

Anonymkode: 72e20...e73

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvorfor må det alltid være gjensidig? Hva er galt med å gi nytelse uten å ønske noe tilbake? Synes det er litt merkelig å ikke få glede av å gi nytelse til partneren 

TS 

Anonymkode: 35aaf...0af

Hvorfor er det mer merkelig å skulle gi en bj når man ikke er i humør eller kåt, enn motsatt?

Det er ganske mange som ikke synes det er verken behagelig, ønskelig og rett og slett avtennene å måtte utføre seksuelle handlinger når de selv ikke er kåte.

Dersom en bj betyr mer for deg enn kjærestens seksuelle behov, er det jo bare å finne noen som matcher deg. 

Anonymkode: b470e...823

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Kan virke som samboeren ikke klarer å gi BJ om hun ikke er kåt og ikke får noe tilbake, og skjønner meg ærlig talt ikke på det å måtte få noe i senga for å gi, for i min verden så er det få ting som gjør så godt som å gi glede og nytelse til den jeg elsker, og synes egentlig det er et veldig egoistisk syn på sex å ikke ønske å gi uten å få noe tilbake. Prøvd å snakke om det men hun sier egentlig lite 

Dere damer som kjenner dere igjen der, har dere reflektert over hvorfor det er sånn? Oppriktig nysgjerrig på dette da det er så fjernt fra min virkelighet 

Anonymkode: 35aaf...0af

Som en kommentar til innlegget ditt.


Jeg suger ikke kjæresten min. 
Han slikker meg.

Han elsker å slikke meg og jeg elsker når han gjør det.

Ville vært utrolig spesielt om han skulle slutte å slikke meg fordi jeg ikke suger han. Da nekter han seg selv noe som gir han stor glede💁🏼‍♀️

Anonymkode: c6683...233

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde jeg hatt et sånt type sexliv der begges nytelse alltid var fokus og jeg også hadde fått nytelse uten at jeg måtte gjengjelde så hadde det vært lettere for meg å gi han også uten å vente noe tilbake. 

Anonymkode: f3bc4...23a

Det er vel kanskje derfor jeg synes det er litt sårt, siden jeg strekker meg så langt for å gi henne nytelse og at det gir meg glede, da blir det bare vanskelig å forstå

TS 

Anonymkode: 35aaf...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjort det fordi jeg hadde lyst til å gjøre det (og har gjort det). Om det er en forventning og ikke noe jeg selv kan styre/ta initiativ til når jeg har overskudd - så blir det et "minusprosjekt" som ødelegger noe i meg (det har skjedd) som også påvirker/kan påvirke resten av felles sexliv. Seksuelt samlivt kan være skjørt og påvirkes av mange faktorer.

Anonymkode: f6cf9...7d9

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Kan virke som samboeren ikke klarer å gi BJ om hun ikke er kåt og ikke får noe tilbake, og skjønner meg ærlig talt ikke på det å måtte få noe i senga for å gi, for i min verden så er det få ting som gjør så godt som å gi glede og nytelse til den jeg elsker, og synes egentlig det er et veldig egoistisk syn på sex å ikke ønske å gi uten å få noe tilbake. Prøvd å snakke om det men hun sier egentlig lite 

Dere damer som kjenner dere igjen der, har dere reflektert over hvorfor det er sånn? Oppriktig nysgjerrig på dette da det er så fjernt fra min virkelighet 

Anonymkode: 35aaf...0af

Nei , jeg elsker og suge og må ikjke ha noe tilbake

Anonymkode: 0e275...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...