AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #1 Skrevet 22. juni 2024 Jeg er under utredning nå, men tror de snart kommer til en konklusjon. Sliter med ganske alvorlig ocd og panikkangst, og det blir verre hver dag 😬 Hva skjer etter at utredningen er ferdig? Hvor lang tid tar det fra utredningen er ferdig til behandlingen starter? Og er det et møte der de forklarer hvilken behandling jeg skal få eller noe sånt? Jeg driver min egen bedrift, men begynner å lure på om jeg egentlig burde jobbe i det hele tatt... Vil de gi meg råd om det også? Beklager alle spørsmålene. Hodet mitt er så fullt av tanker og jeg er redd for hva som skal skje 😅 Anonymkode: 0193f...f28
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #2 Skrevet 22. juni 2024 Jeg er ferdig hos DPS nå og var der mest for utredningen sin del, men har hele veien hatt et godt samarbeid med NAV veileder, fastlege og psykiater fra DPS. Har blitt diagnostisert, fått medisiner, og skal nå på Avklaring hos NAV. Hvis jeg skulle trenge det kan jeg ta kontakt med kommunens psykisk helseteam. Så ikke stress med veien videre, det skal du få hjelp til❤️ Anonymkode: bb9e9...508 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå