Gå til innhold

Date/venn som var veldig på

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en date som var veldig på og jeg ble egentlig litt betatt første gangen jeg så og pratet han. Vi hadde kontakt en stund hvor han var veldig på i starten. Jeg holdt litt igjen og ble etterhvert litt usikker på om jeg egentlig ønsket noe mer fordi ting ble veldig fort veldig mye private spørsmål og det var en del ting med livet hans som gjorde at røde flagg gikk opp. Blant annet i forhold til økonomi og ekser. Ikke sånn store ting, men nok til at det ble en liten uro.

Jeg trenger space og er ikke en person som har lett for å slippe noen inn. Har problemer med å ha tillitt til folk så mulig at ting ikke ble som han ønsket. En dag så innser jeg at han ikke tar kontakt lenger.

På en måte er det greit, men det plager meg litt med alt det private som jeg har delt. Jeg ble revet med og alt ble veldig intenst med en gang. Er ikke så flink til å sette grenser selv om det stritter i mot i magen og noe sier nei i bakhodet. Jeg visste på en måte at det var noe usunt over hele greia så at det endte sånn visste jeg på en måte.

Andre som har liknende erfaringer?

Anonymkode: 23518...152

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel noe mange har opplevd? Følelsen av å dele for mye, for fort.  For det meste er det jo bare noe du må lære av.  Jeg sitter også med intim informasjon om damer jeg har snakket med, men jeg har, som de fleste, ikke onde hensikter. Jeg kunne ha laget mye kvalm, hvis jeg ville det.  Deling er viktig, for å skape nærhet, men du må ikke la deg rive med.

Anonymkode: cbc35...856

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel noe mange har opplevd? Følelsen av å dele for mye, for fort.  For det meste er det jo bare noe du må lære av.  Jeg sitter også med intim informasjon om damer jeg har snakket med, men jeg har, som de fleste, ikke onde hensikter. Jeg kunne ha laget mye kvalm, hvis jeg ville det.  Deling er viktig, for å skape nærhet, men du må ikke la deg rive med.

Anonymkode: cbc35...856

Sikkert ikke alene om å sitte med den følelsen. Jeg synes det er litt vanskelig å vite hvor de grensene går fordi jeg måtte være lukket for en foreldre som ikke tålte den jeg egentlig er.

Anonymkode: 23518...152

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...