DeLorean Skrevet 22. juni 2024 #1 Skrevet 22. juni 2024 Jeg skal reise til nord Italia i august, nærmere bestemt Bergamo/Milano. Noen som har noen anbefalinger der? Skal også ta en togtur fra Italia til Sveits med The Bernina Express, samt et besøk til Como sjøen. Tror dette kan bli bra! Noen som har vært der?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #2 Skrevet 22. juni 2024 Vi dro dit i fjor og bodde i Imperia ved kysten nord for Genova, det er ikke et sted jeg anbefaler. Vi dro på dagstur til san Remo, der var det fint. Anonymkode: bfd26...4cb
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #3 Skrevet 22. juni 2024 Jeg likte området rundt Como. Vi gikk noen dagers tur i fjellene. Tok banen opp fra Como og overnattet på noen hytter. Gikk ned til en av de andre byene ved sjøen. Fine båtturer, flere hyggelige byer og ok strender. Anonymkode: 68e0e...272
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #4 Skrevet 23. juni 2024 Det er mange muligheter. Venezia er verdt et besøk, Gardasjøen er fin, Como som du skal til, eller Maggiore. Du kan kjøre videre inn i vinmarkene i Gatinara og Piemonte. Eller ned til kysten og besøke Cinque Terre. Videre opp i fjellene for noen spektakulære turer. Ville i alle tilfeller leid bil, det gir mange muligheter. Anonymkode: a197e...35c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå