AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #1 Skrevet 22. juni 2024 Datteren vår drar ut høreapparatene sine hele tiden og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre 😔 Vi har lenge brukt en tynn lue på henne som har hjulpet, men nå har hun skjønt hvordan hun kan få de av med lua på. Noen som har vært i en lignende situasjon? Har dere noen gode råd? Anonymkode: d2bd9...cb8 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #2 Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Datteren vår drar ut høreapparatene sine hele tiden og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre 😔 Vi har lenge brukt en tynn lue på henne som har hjulpet, men nå har hun skjønt hvordan hun kan få de av med lua på. Noen som har vært i en lignende situasjon? Har dere noen gode råd? Anonymkode: d2bd9...cb8 Kontakt enten dem som har gitt henne høreapparat. Eller dem som har bestemt at hun må ha høreapparat. De har garantert vært med på tilsvarende tidligere og kan rådgi deg. De er der for å hjelpe, med alt relatert til hjelpemiddelet hun har fått. Anonymkode: 1a922...2d5 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2024 #3 Skrevet 24. juni 2024 Anbefaler gruppa foreldre til barn med nedsatt hørsel på Facebook. Der finner du mange som har vært igjennom det samme. Anonymkode: c0079...7fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå