Gå til innhold

The Well - kjønnshår

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på The Well snart. Er det slik at alle er glattbarberte der og man blir sett rart på om man har litt kjønnshår?

Anonymkode: 8e607...563

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

You do you.

Jeg barberer men det gjør jeg alltid hele året og tenker ikke noe mer over at andre skal se eller ikke se meg akkurat da. Noen er glatt, noen er det ikke, gjør det du er mest komfortabel med.

Anonymkode: 9d377...34a

• Nyttig 5
Skrevet

Det er alle typer frisyrer og fasonger der. Ikke noe stress.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går dit av og til og er ubarbert.

Anonymkode: 06770...39e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mennesker i alle aldre, former og fasonger der med alle slags frisyrer både her og der. Med og uten badetøy. Ingen bryr seg om akkurat ditt kjønnshår. 

Anonymkode: 75080...fb6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aaaaaner ikke. Har vært der flere ganger, men kan ikke huske (eller har lagt merke til) hvordan folk er frisert nedentil. Prøver å ikke glane på folk der nede. 😅 

Selv er jeg glattbarbert. 

Anonymkode: 39253...902

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør som du selv vil. Det er samme for frisyren på hodet.

Anonymkode: f4355...291

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Skal på The Well snart. Er det slik at alle er glattbarberte der og man blir sett rart på om man har litt kjønnshår?

Mann her, 42år, vært på the well flere ganger sammen med kona. Ikke tenkt over dette med kjønnshår. Det er alle mulige former, fasonger og "hårfrisyrer" der. Kjør på med hva du selv føler deg vel, ikke rart med litt hår nei.

Vi er der for avslappingen, kose og koble av, men for min del i hvert fall så er det et lite element av spenning og opphilsese å være der naken å "vise meg frem" som jeg liker sammen min min flotte kone, se andre flotte folk, og se min kone fri og frank på "utstilling" for andre å beundre hennes herlige kropp. Sånn er nå jeg i hvert fall. Så jeg liker å la blikket vandre diskret, legge merke til blink som faller både på meg, og enda lettere og tydeligere å se blink som faller på min kone.

Vi er begge glattbarberte, alltids herlig kos og sex på rommet for oss selv når vi er der, men aldri oppsøkt kontakt med andre. 

Vi skal forøvrig dit igjen om noen uker, det blir gjerne 2-3 overnattingsturer dit i løpet av året.

Anonymkode: 340ee...c18

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Mann her, 42år, vært på the well flere ganger sammen med kona. Ikke tenkt over dette med kjønnshår. Det er alle mulige former, fasonger og "hårfrisyrer" der. Kjør på med hva du selv føler deg vel, ikke rart med litt hår nei.

Vi er der for avslappingen, kose og koble av, men for min del i hvert fall så er det et lite element av spenning og opphilsese å være der naken å "vise meg frem" som jeg liker sammen min min flotte kone, se andre flotte folk, og se min kone fri og frank på "utstilling" for andre å beundre hennes herlige kropp. Sånn er nå jeg i hvert fall. Så jeg liker å la blikket vandre diskret, legge merke til blink som faller både på meg, og enda lettere og tydeligere å se blink som faller på min kone.

Vi er begge glattbarberte, alltids herlig kos og sex på rommet for oss selv når vi er der, men aldri oppsøkt kontakt med andre. 

Vi skal forøvrig dit igjen om noen uker, det blir gjerne 2-3 overnattingsturer dit i løpet av året.

er det hovedpart nakne folk der eller velger folk badetøy? 

AnonymBruker
Skrevet
Sofie Maria skrev (27 minutter siden):

Det er begge deler, ca 50/50 vil jeg tro. Vi har alltid vært nakne der, det føltes veldig fort helt naturlig å være naken der.

"Hovedregelen" er vel at man skal være naken, men man kan bruke eget badetøy kjøpt i resepsjonen. Samtidig er det steder hvor det ikke er lov å bruke badetøy, men man kan dekke seg til med håndkle/lignende tøy.

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var der var det vel bestemte dager man kunne leke nudist. Ellers så var det vel den tarzantrusa man måtte kle på seg. Akkurat det der med den trusa synes jeg var et helt latterlig markedsføringstriks. Like barn leker best, går du på the well må du nok regne med å få sett litt av hvert, men for all del det er veldig flott der det skal de ha så absolutt verdt besøket.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvis du blir sett rart på om du har litt kjønnshår, så skjønner alle at vedkommende er en apekatt🙄

AnonymBruker
Skrevet

Er du dame med full busk, kan du vel stelle deg litt, som å stæsje håret når du skal på byen? Er det et problem får du bli hjemme eller ha undertøyet på

Anonymkode: dac6f...545

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ligger denne under Seksualitet?

Anonymkode: 07b92...506

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er selvsagt opp til deg selv, men det kommer jo an på hva slags inntrykk andre det skal få av deg. Kommer du med en ustelt busk, blir man jo sett på som en boms. Men du slipper i alle fall sultne blikk fra folk som vil ha deg. 

Skrevet

Jeg har vært på The Well flere ganger, og kan si at de fleste er glattbarberte, ja. Men det er ikke sånn at du blir sett rart på om du har litt kjønnshår. Det viktigste er å føle seg komfortabel selv. Jeg husker en gang jeg dro dit uten å være helt glattbarbert, og det gikk helt fint! Min mann liker at jeg er glattbarbert, så jeg gjør det for han. Og så lenge han er fornøyd, så er jeg fornøyd.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en liten stripe, men registrerer at de fleste andre jo har vært helt glattbarberte de gangene jeg har vært der. Uten at jeg føler meg rar av den grunn, tvert imot. Jeg har alltid likt å ha litt hår, jeg føler meg alt for "naken" uten.

Anonymkode: cdaa4...d27

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor ligger denne under Seksualitet?

Anonymkode: 07b92...506

Kanskje fordi det ikke er naturlig å spørre frisøren?

Anonymkode: f4355...291

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sofie Maria skrev (4 timer siden):

Det tror jeg varierer litt fra dag til dag, og når på dagen. Heller ikke uvanlig at nye besøkende synes at det med nakenhet er veldig skummelt, og dermed velger å kjøpe og bruke badetøy i starten. Men så oppdager de snart at badetøy er veldig upraktisk, fordi det må av hver gang du skal dusje, for du skal alltid dusje naken for å bli ren, og hver gang du skal i en badstu eller sauna, for der er det badetøyforbud. Det blir fort mange ganger av og på i løpet av en dag, og da er det lettere å bare droppe det. Det er ikke så mange garderober utover hovedgarderoben heller, så folk blir ofte stående å kle av og på seg ved dusjene, eller i gangene utenfor badstuene. Det er uansett mange nok som er nakne til at folk slutter å bry seg om hvem som har badetøy og ikke. Det kan til og med like gjerne bli slik at folk ser rart på de MED badetøy, fordi de skiller seg ut i forhold til alle de uten.

Badetøy er en slags redningsplanke for de som er uvant med å være naken, men min anbefaling er å droppe badetøyet. Jeg vil påstå at badetøy er til hinder for å få fullt utbytte av The Well. The Well er best uten badetøy.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært der både glattbarbert og med hår. Føler meg alt for naken uten og føler meg mye mer vel med litt kjønnshår. Mange som har kjønnshår der, både full busk og trimmet/frisert. 

Anonymkode: af676...ef0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...