AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #1 Skrevet 22. juni 2024 Hei, vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men prøver meg frem. Jeg har som person ALLTID gått bedre overens med gutta og mannfolk. Også nå med fedre hvis vi er på fotballtrening til barna osv. For et halvt år siden fikk jeg en ny kollega, han er min nærmeste kollega i arbeidet, men også en person jeg ikke kan se for meg livet uten. Vi er enige i at vi digger å jobbe sammen, og vi trives ekstremt godt i hverandres selskap. Jeg beskriver han litt som min storebror, kollegaer sier vi av og til høres ut som et gammelt ektepar. Hun han overtok stillingen til var også en jeg elsket å jobbe sammen med, og jeg sier av og til at jeg byttet ut jobb storesøster, med Jobb storebror. Hva tenker dere om å ha venner av motsatte kjønn, og å få venner av motsatte kjønn i voksen alder? Kan legge til at på dette halvåret har vi gitt hverandre 1 klem, i forbindelse med at vi gikk ut i ferie. Og eneste vi treffes utenfor jobb har vært sommerfest etc. Anonymkode: 9fd87...0df
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #2 Skrevet 22. juni 2024 Ja, hva mener du? At du vil bli sammen med han? Anonymkode: 04e4e...63d 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #3 Skrevet 22. juni 2024 Nei, hva vil du? Jeg tipper at du begynner å føle noe for denne kollegaen, siden du i det hele tatt skriver innlegget. Ellers synes jeg du høres litt vel intens ut. Du burde være litt mer profesjonell og ikke bable om jobb-storebror og at dere digger å jobbe sammen. Kan virke ganske ekskluderende på kolleger også. Anonymkode: f3857...97e 10
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #4 Skrevet 22. juni 2024 Jeg tenker at det selvsagt er helt greit og om dere aldri har møttes utenfor jobb vil jeg heller si dere er gode kollegaer, ikke venner. Jeg har også gode venner, både menn og kvinner, jeg ikke kan se for meg å leve uten. De fleste har jeg fått i voksen alder. Anonymkode: 0cad9...6b0 2
Miss91 Skrevet 22. juni 2024 #5 Skrevet 22. juni 2024 (endret) Det er noen som bare passer sammen fra første sekund, de er gull verdt! Har en, vi er et par i skjul, opptrer proffesjonelt på jobb og hygger oss etter jobb fungerer utmerket, og har gjort det i et par år nå Endret 22. juni 2024 av Miss91 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #6 Skrevet 22. juni 2024 Jeg har også en slik kjempe god kollega på jobb. Vi jobbet mye nærere før og jeg savner det innimellom. Vi klikket bare så bra! Samme humor, visste akkurat hva den andre ønsket og trengte. Vi bare samarbeider så sykt bra. Vi sender litt memes og teite reals utenfor jobb, men vi tilbringer ikke noe tid sammen på fritiden. Det har aldri vert noen romantiske undertoner mellom oss. Selv om noe av humoren kan være litt på kanten så blir det aldri flørtete av den grunn. Jeg vet andre har vert litt sånn harr harr.. kremt kremt.. men det har aldri vert noe spenning mellom oss sånn. Anonymkode: 530a2...b1d 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #7 Skrevet 23. juni 2024 Det er vel dette som kalles workwife eller workhusband. Som forøvrig er et ganske interessant fenomen, og ikke nødvendigvis romantisk eller seksuelt. Anonymkode: 571b6...f48 2
Surpomp Skrevet 23. juni 2024 #8 Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei, vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men prøver meg frem. Jeg har som person ALLTID gått bedre overens med gutta og mannfolk. Også nå med fedre hvis vi er på fotballtrening til barna osv. For et halvt år siden fikk jeg en ny kollega, han er min nærmeste kollega i arbeidet, men også en person jeg ikke kan se for meg livet uten. Vi er enige i at vi digger å jobbe sammen, og vi trives ekstremt godt i hverandres selskap. Jeg beskriver han litt som min storebror, kollegaer sier vi av og til høres ut som et gammelt ektepar. Hun han overtok stillingen til var også en jeg elsket å jobbe sammen med, og jeg sier av og til at jeg byttet ut jobb storesøster, med Jobb storebror. Hva tenker dere om å ha venner av motsatte kjønn, og å få venner av motsatte kjønn i voksen alder? Kan legge til at på dette halvåret har vi gitt hverandre 1 klem, i forbindelse med at vi gikk ut i ferie. Og eneste vi treffes utenfor jobb har vært sommerfest etc. Anonymkode: 9fd87...0df Har noen av dere samboer eller annen kjæreste ? Hvis ikke høres dette ut som noe som kan bli bra. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #9 Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har også en slik kjempe god kollega på jobb. Vi jobbet mye nærere før og jeg savner det innimellom. Vi klikket bare så bra! Samme humor, visste akkurat hva den andre ønsket og trengte. Vi bare samarbeider så sykt bra. Vi sender litt memes og teite reals utenfor jobb, men vi tilbringer ikke noe tid sammen på fritiden. Det har aldri vert noen romantiske undertoner mellom oss. Selv om noe av humoren kan være litt på kanten så blir det aldri flørtete av den grunn. Jeg vet andre har vert litt sånn harr harr.. kremt kremt.. men det har aldri vert noe spenning mellom oss sånn. Anonymkode: 530a2...b1d TS her. Dette er akkurat som om jeg skulle beskrevet vårt forhold. Anonymkode: 9fd87...0df
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #10 Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er vel dette som kalles workwife eller workhusband. Som forøvrig er et ganske interessant fenomen, og ikke nødvendigvis romantisk eller seksuelt. Anonymkode: 571b6...f48 Ja, mulig er det man kan kalle det. Absolutt ingen tiltrekningen til han, men vi har det veldig gøy sammen. Anonymkode: 9fd87...0df
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #11 Skrevet 23. juni 2024 Ja hva mener du? At du vil noen skal si at dere blir sammen? Anonymkode: 5fd62...cf3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #12 Skrevet 23. juni 2024 Rareste innlegget jeg har lest. Hva er det du lurer på? "Å så unik du er som prioriterer å henge med mannfolk fordi du er et usikkert menneske og er avhengig av menns oppmerksomhet for å føle deg bedre". Var det noe sånt? Anonymkode: 1a07b...439 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #13 Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Rareste innlegget jeg har lest. Hva er det du lurer på? "Å så unik du er som prioriterer å henge med mannfolk fordi du er et usikkert menneske og er avhengig av menns oppmerksomhet for å føle deg bedre". Var det noe sånt? Anonymkode: 1a07b...439 Sjalu? Om innlegget var teit, var i alle fall svaret teit. Ovenfra og ned holdning.. Anonymkode: 677f0...480
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #14 Skrevet 23. juni 2024 Sånn i utgangspunktet hadde jeg ikke blitt for nær venn med en av motsatt kjønn i voksen alder, ikke om en er i et forhold. Samme gjelder motsatt. Både jeg og mannen har venner av motsatt kjønn, men det er venner vi har hatt i mange år, siden før vi traff hverandre. Det å skulle begynne finne seg venner av det motsatte nå ville mest sannsynlig blitt sett på som litt mer enn bare venn av de fleste i parhold. Det er greit å ha en god tone og godt forhold til arbeids kollegaer, men da holder en det også på et proft nivå, samme med fedre på idretten som barna dine driver med. Alt annet er merkelig oppførsel og upassende Ellers blir du hun desperate dama som vil ha alle menss oppmerksomhet. Anonymkode: 27328...473 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #15 Skrevet 23. juni 2024 Bland inn alkohol i betydelige kvanta en gang eller fem, og se hva som skjer… Anonymkode: ef559...80f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #16 Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Bland inn alkohol i betydelige kvanta en gang eller fem, og se hva som skjer… Anonymkode: ef559...80f Vært på en sommerfest. Der i hvertfall han drakk mye, var god i gassen for å si det sånn. Vi tekstet litt om random ting når han ventet på bussen hjem, men vil si ting var relativt normalt. Så er bare venner! Lurer på om det er "normalt' å like best å henge med motsatte kjønn uten at det er følelser. Anonymkode: 9fd87...0df
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #17 Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vært på en sommerfest. Der i hvertfall han drakk mye, var god i gassen for å si det sånn. Vi tekstet litt om random ting når han ventet på bussen hjem, men vil si ting var relativt normalt. Så er bare venner! Lurer på om det er "normalt' å like best å henge med motsatte kjønn uten at det er følelser. Anonymkode: 9fd87...0df Det er vel det mest normale i verden. De aller fleste henger jo mest med samboeren sin. Anonymkode: 04e4e...63d 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #18 Skrevet 23. juni 2024 Syns det høres litt barnslig ut slik du beskriver situasjonen. Ser ikke for meg at modne, oppegående mennesker beskriver situasjoner slik og legger det ut på forum. Anonymkode: 8ceae...7e6 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #19 Skrevet 23. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vært på en sommerfest. Der i hvertfall han drakk mye, var god i gassen for å si det sånn. Vi tekstet litt om random ting når han ventet på bussen hjem, men vil si ting var relativt normalt. Så er bare venner! Lurer på om det er "normalt' å like best å henge med motsatte kjønn uten at det er følelser. Anonymkode: 9fd87...0df Unormalt er det vel ikke, men mest normalt blant tenåringsjenter som ønsker å fremstå kule. "jenter er så drama, jeg foretrekker gutter" var noe jeg selv så da jeg var ung tenåring. Så ble jeg voksen. Studier viser forøvrig at menn har en tendens til å legge mer i vennskap med det andre kjønn. De tror i større grad at venninnen er interessert. De er også sjeldent nære venner med kvinner de ikke finner seksuelt attraktive. Selv om du bare tenker på det som vennskap, betyr ikke at han sitter med helt andre tanker. Du sier ingenting om han eller du har kjæreste/samboer. Anonymkode: e4b32...d30 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #20 Skrevet 23. juni 2024 Du har en kollega du klikker med, så fint for deg. At det er en av motsatt kjønn har ingen betydning med mindre du velger å gi det det. Alt du beskriver her høres helt normalt ut - jeg skjønner ikke helt hva - eller hvorfor - du trenger å få bekreftet, med mindre du gjerne vil at andre skal si hvor spesiell og heldig du er? Anonymkode: 27c8b...44d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå