AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #1 Skrevet 22. juni 2024 Sitter å tenker en del på det som moren hans. Hvordan vil det gå med han lissom? Hva kan jeg si og ikke si? Hvis jeg skal si noe. Han bor hos faren sin gjort siste årene men alikevel er far stort sett ute etter å kritisere han for det meste og skal lissom hersje over han. Gutten inntatt en posisjon der han nesten ikke snakker når far er tilstede. Han virker for meg "stay low" for å unngå å irritere faren. Gutten venter kun på at han skal bli myndig og leve sitt eget liv. Det nærmer seg med stormskritt heldigvis. Jeg støtter han 100% hele veien og han har stått mitt hjerte nært hele hans liv. Han er åpen til meg og jeg setter pris på det. Og få høre hva han tenker når han er 18. Og hjelper han gjerne å komme seg ut av det livet han har levd siste årene. Jeg er overbevisst om at dette vil få en eller annen påvirkning for hans del senere i livet og er redd han skal rote seg bort f.eks og ikke takle det voksne livet. Men jeg har ikke noe jeg skulle sagt her og norske myndigheter har også sagt at jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt her så jeg føler jeg får ikke gjort annet enn å støtte han så godt jeg kan. Fins det menn her som har vokst opp men en slik far? Hvordan klarte dere det senere i livet? Anonymkode: 43631...409
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #2 Skrevet 22. juni 2024 Enkelte går det bra med, andre ikke. På samme måte der hvor gutter vokser opp med overskyttende mødre som aldri lar guttene få utfolde seg slik gutter gjør. Jeg er i grunn litt mer nysgjerrig på hvorfor du ikke har samvær med gutten. Anonymkode: 7fad6...4ac
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #3 Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Enkelte går det bra med, andre ikke. På samme måte der hvor gutter vokser opp med overskyttende mødre som aldri lar guttene få utfolde seg slik gutter gjør. Jeg er i grunn litt mer nysgjerrig på hvorfor du ikke har samvær med gutten. Anonymkode: 7fad6...4ac Regner med det spørsmålet kom men det akter jeg ikke å svare på. Jeg er bare generelt nyskjerrig på hvordan det påvirker gutter med en far som ikke er der i tykt og tynt for sønnen. TS Anonymkode: 43631...409
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå