Gå til innhold

Penisforstørrelse - Erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skriver innlegget her fordi det ikke er ment som et seksuelt innlegg. Jeg ønsker å gjennomføre en penisforstørrelse av personlige årsaker. Det handler ikke om seksuell prestasjon, men om utseende i slapp tilstand. Dette er sterkt skambelagt for meg, og jeg vurderer det som at det er verdt risikoen. Risikoen er bla at jeg ikke får ereksjon etterpå, men skammen er vondere en gleden ved sex. 
 

Er det noen her som har erfaring rundt dette?

Enten som mannen, eller kona til han som har gjort det? Hvordan ble resultatet? Hvordan endret selvbildet seg? Du som kone/kjæreste - Endret dine følelser for han seg? Ble sex bedre/værre? Ble mannen finere eller mer mandig?

 Jeg setter utrolig stor pris på hjelp

 

Anonymkode: 9ced8...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må spørre fagfolk heller, og google. Ikke oss som sitter her og drodler rundt sex. Jeg kan bare anbefale deg den penisforstørrelsen kjæresten din gir deg når hun tar på deg eller suger deg. Ingen forstørrelse er bedre enn den.

Anonymkode: 35e5b...b27

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på hva damer mener om penisstørrelse. De bommer ofte med 10 cm når de skal gjette. 

Anonymkode: 828cf...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har skikkelig liten penis når han ikke har ereksjon. Men vet du hva, det er helt normalt! Han er en grower, og ikke shower. Det er nok du også, men viser du slapp penis frem for andre ofte? Lurer på dette ettersom at du synes det er verdt å ta sjansen for en operasjon som gjør deg lengre slapp. Har du tenkt på at hvis du mister ereksjonen så klarer du heller ikke runke deg selv til orgasme? Du kommer til å bli seksuelt frustrert, fordi det var verdt å bli en shower? 

Mye bedre med en liten en som vokser seg stor og hard! 👍

Anonymkode: db0cc...932

  • Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde slått opp om min kjæreste hadde behov for å gjøre noe sånt.

Anonymkode: 177b7...372

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tenkt over hvorvidt en penis er stor eller liten som slapp. Det er penis i erigrert tilstand som gjør det for meg. Hvis jeg var deg ville jeg tenkt meg grundig om før du tuller med karen der nede. Jeg er noe eldre nå, men sånn har det alltid vært. Også i mine yngre og mer «promiskuøse» dager. God klem til deg. Hilsen K46

Anonymkode: 2265b...06c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som kvinne klarer jeg ikke å forstå meg på dette komplekset. Har selv aldri hørt noen kvinne snakke om størrelsen på en slapp penis, og hva hjelper det at den er større i slapp tilstand om du ikke kan få ereksjon etterpå? Lurer genuint på dette.

Anonymkode: 7e3cf...604

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Som kvinne klarer jeg ikke å forstå meg på dette komplekset. Har selv aldri hørt noen kvinne snakke om størrelsen på en slapp penis, og hva hjelper det at den er større i slapp tilstand om du ikke kan få ereksjon etterpå? Lurer genuint på dette.

Anonymkode: 7e3cf...604

Jeg skal svare skikkelig på dette! 
 

Det handler ikke om hva du/dere som kvinne synes.Det handler kun om meg

Se for deg at du har en penis som er veldig liten i slapp tilstand, type 4-5 cm. Du har på deg bukse, og skal stå å tisse. Den er da for liten/kort til å rettes ned mot doskålen pga penis da går inn i ballene eller inn i buksa, så du må prøve å holde buksen inn til kroppen med venstre hånd, bøye deg framover, peke tissen med med høyre hånd men bare litt og og holde igjen strålen mens du skal prøve å late vannet. Om jeg ikke holder strålen igjen så går strålen i veggen/ lokket, holder jeg igjen for mye så renner tissen utover på hånda og ned på klærne. I tillegg drypper det alltid ned på gulvet så jeg må svikte i knærne og gå nærme toalettet, og prøve å få dryppet i do, men det er vanskelig fordi kommer jeg for nærme så tisser jeg igjen i veggen ( sisterna eller lokket), og, holder jeg igjen for mye så renner det igjen nedover buksa….De med lang penis i slapp tilstand kan rette den lett rett ned, og få alt rett i skåla. Dvs at penis henger ned på utsiden av ballene/pungen

Kan du ikke bare sitte å tisse sier du da?

Om jeg sitter å tisser så henger den ikke ned, men peker framover. Så om jeg da tisser så går strålen framover og kanskje en meter ut på gulvet. Så, for å sitte å tisse så må jeg bøye meg framover, og holde penis ned med en hånd. Når jeg da holder kroppen framover så kan jeg jo ikke falle i haug, så jeg spenner ryggmusklene, og da er det vanskelig å samtidig slappe av nok til at urinen kommer. 

Det å urinere for meg er krevende!
 

Så dette handler ikke om kvinner eller sex, men daglig hygiene og skam ved at man føler seg unormal og feil. 
 

Er det mer klart nå?

 

 

 

Anonymkode: 9ced8...b4e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bryr seg om en slapp penis

Anonymkode: 8537a...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg hadde slått opp om min kjæreste hadde behov for å gjøre noe sånt.

Anonymkode: 177b7...372

Så hyggelig av deg.

Anonymkode: 317a5...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg skal svare skikkelig på dette! 
 

Det handler ikke om hva du/dere som kvinne synes.Det handler kun om meg

Se for deg at du har en penis som er veldig liten i slapp tilstand, type 4-5 cm. Du har på deg bukse, og skal stå å tisse. Den er da for liten/kort til å rettes ned mot doskålen pga penis da går inn i ballene eller inn i buksa, så du må prøve å holde buksen inn til kroppen med venstre hånd, bøye deg framover, peke tissen med med høyre hånd men bare litt og og holde igjen strålen mens du skal prøve å late vannet. Om jeg ikke holder strålen igjen så går strålen i veggen/ lokket, holder jeg igjen for mye så renner tissen utover på hånda og ned på klærne. I tillegg drypper det alltid ned på gulvet så jeg må svikte i knærne og gå nærme toalettet, og prøve å få dryppet i do, men det er vanskelig fordi kommer jeg for nærme så tisser jeg igjen i veggen ( sisterna eller lokket), og, holder jeg igjen for mye så renner det igjen nedover buksa….De med lang penis i slapp tilstand kan rette den lett rett ned, og få alt rett i skåla. Dvs at penis henger ned på utsiden av ballene/pungen

Kan du ikke bare sitte å tisse sier du da?

Om jeg sitter å tisser så henger den ikke ned, men peker framover. Så om jeg da tisser så går strålen framover og kanskje en meter ut på gulvet. Så, for å sitte å tisse så må jeg bøye meg framover, og holde penis ned med en hånd. Når jeg da holder kroppen framover så kan jeg jo ikke falle i haug, så jeg spenner ryggmusklene, og da er det vanskelig å samtidig slappe av nok til at urinen kommer. 

Det å urinere for meg er krevende!
 

Så dette handler ikke om kvinner eller sex, men daglig hygiene og skam ved at man føler seg unormal og feil. 
 

Er det mer klart nå?

 

 

 

Anonymkode: 9ced8...b4e

Det gjør mannen min og. Og det gjør da ingen ting å holde penis ned i skåla i typ ti sek mens han tisser? Han er heller ikke flau og gjør det foran meg. 😊 Jeg har ALDRI tenkt på det som et problem av noe slag i hvert fall. 😊

Anonymkode: db0cc...932

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg skal svare skikkelig på dette! 
 

Det handler ikke om hva du/dere som kvinne synes.Det handler kun om meg

Se for deg at du har en penis som er veldig liten i slapp tilstand, type 4-5 cm. Du har på deg bukse, og skal stå å tisse. Den er da for liten/kort til å rettes ned mot doskålen pga penis da går inn i ballene eller inn i buksa, så du må prøve å holde buksen inn til kroppen med venstre hånd, bøye deg framover, peke tissen med med høyre hånd men bare litt og og holde igjen strålen mens du skal prøve å late vannet. Om jeg ikke holder strålen igjen så går strålen i veggen/ lokket, holder jeg igjen for mye så renner tissen utover på hånda og ned på klærne. I tillegg drypper det alltid ned på gulvet så jeg må svikte i knærne og gå nærme toalettet, og prøve å få dryppet i do, men det er vanskelig fordi kommer jeg for nærme så tisser jeg igjen i veggen ( sisterna eller lokket), og, holder jeg igjen for mye så renner det igjen nedover buksa….De med lang penis i slapp tilstand kan rette den lett rett ned, og få alt rett i skåla. Dvs at penis henger ned på utsiden av ballene/pungen

Kan du ikke bare sitte å tisse sier du da?

Om jeg sitter å tisser så henger den ikke ned, men peker framover. Så om jeg da tisser så går strålen framover og kanskje en meter ut på gulvet. Så, for å sitte å tisse så må jeg bøye meg framover, og holde penis ned med en hånd. Når jeg da holder kroppen framover så kan jeg jo ikke falle i haug, så jeg spenner ryggmusklene, og da er det vanskelig å samtidig slappe av nok til at urinen kommer. 

Det å urinere for meg er krevende!
 

Så dette handler ikke om kvinner eller sex, men daglig hygiene og skam ved at man føler seg unormal og feil. 
 

Er det mer klart nå?

 

 

 

Anonymkode: 9ced8...b4e

Når det er såpass komplisert så syns jeg du skal høre på legene og gjøre noe med det. Dette høres veldig slitsomt ut og ha det sånn men burde vært lagt på kropp og helse ikke på seksualitet for her er det bare en ting det går i. Noe annet evner ikke folk å se her.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg skal svare skikkelig på dette! 
 

Det handler ikke om hva du/dere som kvinne synes.Det handler kun om meg

Se for deg at du har en penis som er veldig liten i slapp tilstand, type 4-5 cm. Du har på deg bukse, og skal stå å tisse. Den er da for liten/kort til å rettes ned mot doskålen pga penis da går inn i ballene eller inn i buksa, så du må prøve å holde buksen inn til kroppen med venstre hånd, bøye deg framover, peke tissen med med høyre hånd men bare litt og og holde igjen strålen mens du skal prøve å late vannet. Om jeg ikke holder strålen igjen så går strålen i veggen/ lokket, holder jeg igjen for mye så renner tissen utover på hånda og ned på klærne. I tillegg drypper det alltid ned på gulvet så jeg må svikte i knærne og gå nærme toalettet, og prøve å få dryppet i do, men det er vanskelig fordi kommer jeg for nærme så tisser jeg igjen i veggen ( sisterna eller lokket), og, holder jeg igjen for mye så renner det igjen nedover buksa….De med lang penis i slapp tilstand kan rette den lett rett ned, og få alt rett i skåla. Dvs at penis henger ned på utsiden av ballene/pungen

Kan du ikke bare sitte å tisse sier du da?

Om jeg sitter å tisser så henger den ikke ned, men peker framover. Så om jeg da tisser så går strålen framover og kanskje en meter ut på gulvet. Så, for å sitte å tisse så må jeg bøye meg framover, og holde penis ned med en hånd. Når jeg da holder kroppen framover så kan jeg jo ikke falle i haug, så jeg spenner ryggmusklene, og da er det vanskelig å samtidig slappe av nok til at urinen kommer. 

Det å urinere for meg er krevende!
 

Så dette handler ikke om kvinner eller sex, men daglig hygiene og skam ved at man føler seg unormal og feil. 
 

Er det mer klart nå?

 

 

 

Anonymkode: 9ced8...b4e

Ja, dette gjorde det mer klart. Forstår godt at dette er et problem.
 

Før du tar noen beslutninger: Har du prøvd sånn «tissetrakt» som egentlig er utviklet for kvinner som gjerne vil kunne stå å tisse når de er på tur? Jeg forstår at det ikke er så kult å drasse med seg en slik overalt, men du kan jo prøve hjemme først. 

Hvis du bestemmer deg for penisforlengende operasjon, så håper jeg den blir lang nok til at det blir lettere å tisse uten gris.

Varm klem til deg. Og PS! Dette problemet gjør deg ikke til mindre mann! Det at du tar tak i problemet viser at du er mann og at det er tak i deg. 🩷 Hilsen K46

Anonymkode: 2265b...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så hyggelig av deg.

Anonymkode: 317a5...706

Det er ingenting hyggelig med at noe ender opp med å bli en "dealbreaker" for motparten. Men alle har sine grenser.

Anonymkode: 177b7...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er samboer til en mann som mest av seksuelle årsaker, selvbilde og den veien der skulle ønsket seg forstørrelse. Jeg ser på ingen måte behovet og hadde nok veid eventuelle bivirkninger av kirurgisk inngrep veldig tungtveiende for å ikke gjøre inngrep.

Han har ikke gjort noe kirurgisk, men jeg vet han har brukt penisforlenger kjøpt på nytelse.no, og han mener det har hatt noe effekt. Jeg legger meg ikke oppi det, men vet han ikke har brukt den de siste to årene ca. Jeg ønsker meg heller en gjennomsnittlig penis som blir ordentlig hard og kan ha et deilig sexliv, enn å risikere at det forsvinner. Men igjen, det blir en annen problemstilling enn din. Diskuter det med legen din og evt få henvisning til kirurg og snakk med fagfolk som kan dette, og baser avgjørelsen din på informasjon derfra.

Anonymkode: a68e2...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...