Gå til innhold

Nintendo Switch


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er Nintendo Switch verdt å skaffe seg?
Frister litt å prøve Pokemon: Lets Go, Pikachu, for nostalgiens skyld.

Anonymkode: cd3bf...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye glede i Nintendo Switch, for store og små

Anonymkode: cd3bf...a6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nintendo Switch er veldig bra til sitt.

Men vær klar over at det kommer en ny konsoll om ikke «lenge». Ser for meg at den slippes til Jul 2025, så «lenge» i total levetids forstand 😅

Men om du ikke er noen som egentlig spiller noe særlig, så vil en Switch som er nå funke fjell. Og Pokemon Let’s Go er kjempe gøy 😄

Anonymkode: 79884...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Switch er gøy! Super Mario Wonder er kjempebra! Morsomt at store og små kan spille sammen. 
Men om det ikke er noe som haster, ville jeg ventet på den nye konsollen som de andre skriver om. 

Anonymkode: e8d35...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nintendo skal presentere den nye Switch2 innen finansåret 2024 er over, altså innen mars 2025. Så det er rimelig å forvente at det blir mange billige Switch-konsoller på finn.no etter det. Jeg kommer ihvertfall til å kvitte meg med den når den nye er lansert. 

Det hadde vært et godt kjøp for etpar år siden, nå er den så gammel og nær erstattet at jeg tenker at siden man har ventet 7 år på å kjøpe kan man nesten vente et lite år til... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (1 minutt siden):

Nintendo skal presentere den nye Switch2 innen finansåret 2024 er over, altså innen mars 2025. Så det er rimelig å forvente at det blir mange billige Switch-konsoller på finn.no etter det. Jeg kommer ihvertfall til å kvitte meg med den når den nye er lansert. 

Det hadde vært et godt kjøp for etpar år siden, nå er den så gammel og nær erstattet at jeg tenker at siden man har ventet 7 år på å kjøpe kan man nesten vente et lite år til... 

100% enig. Har en switch selv og er veldig glad i den, men nå er den konsollen så gammel og utdatert at det beste er å vente på den nye. 

Anonymkode: 0ddad...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er veldig glad i min Switch :) Kjøpte den brukt på Finn. Pokemon Violet er også å anbefale 😁

Anonymkode: 0c7ce...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...