Gå til innhold

Erfaring med og sette inn på dag 4?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 🙂 Hvis du er 40 år, hvor mange egg fikk du ut? Og fikk du noen på frys? Hvor mange runder har du tatt etter fylte 40? Og når satt du inn?

Sisst fikk jeg satt inn et blastocyst på dag 5, men det var ca to til som hadde utviklet seg til dag 3 eller noe.. men ikke like god kvalitet. Det var av 12 egg.. så ingen på frys da.. 

Nå fikk jeg 17 egg, hvor 14 lot seg befrukte. Ett ble satt inn på dag 4. Dagen etter får jeg høre at hittil så kunne 3 til legges på frys. Og i morgen er det mulig enda flere.  Brukt ICSI med donor.. håper det går min vei!♥️

Anonymkode: 33ac4...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk bare to blastocyster etter første uthenting. Tror det ble hentet ut tre modne egg eller noe..

Da ble medisiner justert til neste uthenting, som endte med fem blastocyster og da totalt syv på frys.

Førs ned alle og ventet litt en måned eller så før jeg fikk satt tilbake opptint blastocyst ☺️ Jeg har PCOS og massevis av egg, men det hjelper ikke når kvaliteten er dårlig.. Er kjempeglad for at legen justerte medisiner og dosering fra første til andre gang slik at jeg fikk flere modne egg som det kunne bli blastocyster av 😊

Har aldri prøvd ferskforsøk med tilbakesetting i samme syklus, som det gikk opp for meg nå at egentlig var det du spurte om 🙈

Anonymkode: a7a68...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men masse lykke til, håper det sitter denne gangen ❤️

Anonymkode: a7a68...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men masse lykke til, håper det sitter denne gangen ❤️

Anonymkode: a7a68...fbf

Takk 💝

Anonymkode: 33ac4...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det dag 6 🙂🙂 urologen ringte meg og sa at det i dag var 4 til han kunne legge på frys Hvor et var av topp kvalitet, og dem andre var av litt mindre kvalitet.. så da har jeg 7 egg i fryseren 🤗 tilsammen var det 5 egg av 14 som var av topp kvalitet, med det som er i min livmor nå... Han sa også at det var stor sannsynlighet for og oppnå graviditet nå, med så mange egg av god kvalitet... HVA tenker dere?  I dag er foresten dagen, som det enten skal feste seg til livmor, eller ikke... To dager etter innsett... Noen råd til meg? Tar foresten nå 500 mg q10.. tenkte og trappe ned til 300 mg.. tar også folat,  jern (noe jeg hadde litt mangel på) og også multivitamin da.. sant sunny kosthold.. (moderat lavkarbo, men tilsetter nå litt frukt)

Anonymkode: 33ac4...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg som svarer deg her igjen 🙋🏽‍♀️ Gratulerer med flere blastocyster på frys, det er strålende 💛

Er det ikke slik at det kan variere når egget fester seg, eller tar jeg helt feil? 

Jeg tar også folat, og så leste jeg et sted at man burde også ta jod gjennom hele graviditeten. For begge disse to burde man egentlig begynne før gaviditet. Vet du noe om det? 

Jeg skal ta blodprøver i morgen, bruker typisk å jern, b og d vitaminmangel, så greit å sjekke uansett.

Jeg hadde tilbakesetting på tirsdag som var, så da er vel jeg på rugedag 5 (tilbakesettingsdagen teller vel ikke som rugedag). Hva var årsaken til at du fikk tilbakesetting på dag fire og ikke fem denne gangen da? 

Anonymkode: a7a68...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 21.03):

Meg som svarer deg her igjen 🙋🏽‍♀️ Gratulerer med flere blastocyster på frys, det er strålende 💛

Er det ikke slik at det kan variere når egget fester seg, eller tar jeg helt feil? 

Jeg tar også folat, og så leste jeg et sted at man burde også ta jod gjennom hele graviditeten. For begge disse to burde man egentlig begynne før gaviditet. Vet du noe om det? 

Jeg skal ta blodprøver i morgen, bruker typisk å jern, b og d vitaminmangel, så greit å sjekke uansett.

Jeg hadde tilbakesetting på tirsdag som var, så da er vel jeg på rugedag 5 (tilbakesettingsdagen teller vel ikke som rugedag). Hva var årsaken til at du fikk tilbakesetting på dag fire og ikke fem denne gangen da? 

Anonymkode: a7a68...fbf

Hei 🙂 Satt inn på dag 4, pga det var en fredag, dem ønsket og sette inn på hverdag så lenge det gikk. Er på 9 DPO i dag... Fikk negativ graviditetstest, så da er hvertfall hormonene fra eggløsningsprøyten ute... MEN håper den var negativ fordi det egentlig er for tidlig og teste positivt?? Har egentlig gått beskjed om om ta graviditetstest via blodprøve om 6 dager fra nå.. men det er vel også for og unga at man ikke får falsk positiv pga eggløsningsprøyta?

Anonymkode: 33ac4...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hei 🙂 Satt inn på dag 4, pga det var en fredag, dem ønsket og sette inn på hverdag så lenge det gikk. Er på 9 DPO i dag... Fikk negativ graviditetstest, så da er hvertfall hormonene fra eggløsningsprøyten ute... MEN håper den var negativ fordi det egentlig er for tidlig og teste positivt?? Har egentlig gått beskjed om om ta graviditetstest via blodprøve om 6 dager fra nå.. men det er vel også for og unga at man ikke får falsk positiv pga eggløsningsprøyta?

Anonymkode: 33ac4...c93

Vent til testdag med å teste.  For de aller aller aller fleste er det alt for tidlig å teste positivt for graviditet nå ja. Ha litt is i magen, så får du mer ro i kroppen.

Innsett av 4 dagers egg kan fremdeles bruke noen dager før det fester seg - opp til 3-4 dager faktisk. Så pust med magen, avvent og se. 

Anonymkode: 2008c...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vent til testdag med å teste.  For de aller aller aller fleste er det alt for tidlig å teste positivt for graviditet nå ja. Ha litt is i magen, så får du mer ro i kroppen.

Innsett av 4 dagers egg kan fremdeles bruke noen dager før det fester seg - opp til 3-4 dager faktisk. Så pust med magen, avvent og se. 

Anonymkode: 2008c...3dd

Det er ikke lett og vente nei

Anonymkode: 33ac4...c93

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...