Gjest Pi Skrevet 14. februar 2006 #1 Del Skrevet 14. februar 2006 Rett og slett, butikkene er fulle av hjerter, sjokolade, rosa og rødt, og KG flommer over av detaljerte Valentintråder med ymse problematikk. Jeg spør enkelt de single som ikke har et godt øye til noen for tiden: Hva gjør du på Valentinsdagen? Selv har jeg skjemt meg selv bort med et nødvendig besøk hos kiropraktor, har glant på alle plysj-, sjokolade- og badekartingene på Nille, men endt opp med en pose assorterte fløtekarameller før frisørbesøket. Og så har jeg fått Valentinskort fra mamman min Og egentlig gir jeg blanke i hele Valentin. Men ble fin på håret da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #2 Del Skrevet 14. februar 2006 Dette er en helt vanlig dag for meg, på samme måte som farsdag er en helt vanlig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. februar 2006 #3 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) I år gir jeg også blanke i Valentines Day. Noen år siden sist - litt rart, men helt greit. Endret 14. februar 2006 av Midnattsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 14. februar 2006 #4 Del Skrevet 14. februar 2006 Gjør ingenting spesielt i dag. Jeg er jo tross alt singel. Men jeg har fått kort og sjokolad i posten da, pluss hundre kroner på kontantkortet mitt, og da kan man jo ikke klage Første gang noen har gjort noe for meg på valentinsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 14. februar 2006 #5 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg fikk noen ord fra en venn som bor i London -han turde ikke sende noe til jenta han liker...hmm.. Også fikk jeg fra en gutt...: BTW, happy valentine -i en ellers normal mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #6 Del Skrevet 14. februar 2006 Tirsdag er jentekvelden uansett sånn jeg ser det, med gode serier for oss jenter på tv2. Så da er det chips og sjokolade og fjernsyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 14. februar 2006 #7 Del Skrevet 14. februar 2006 Gjør ingenting jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #8 Del Skrevet 14. februar 2006 Dette er en helt vanlig dag for meg, på samme måte som farsdag er en helt vanlig dag. ← Enig, Valentines Day, morsdager og farsdager er alle helt vanlig dager for meg, der jeg ikke gjør noe ut av de. Pia, 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 14. februar 2006 #9 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg gjør ingenting heller. Og har faktisk samboer. Men han er ute i kveld, så jeg er hjemme alene. Gjør meg ingenting det, synes det er en helt vanlig tirsdag jeg! Men har kokosboller bare til meg selv, men det var mer pga kokosbolletråden på matforumet enn noe annet. Så tror ikke at alle som er i forhold overøser hverandre med overprisete, halvvisne roser, kvalme teddybjørner i plysj, røde silkehjerter og konfekt med lugubert fyll. Så det så! (Med mindre jeg/vi er veldig unormale da, men det tror jeg ikke. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 14. februar 2006 #10 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg jobber overtid! Nesten så det føles demonstrativt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #11 Del Skrevet 14. februar 2006 Dette er bare nok en vanlig dag for meg. Har dog vært sendebud for noen, og det er jo fint å hjelpe til med å glede noen på en sådan dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 14. februar 2006 #12 Del Skrevet 14. februar 2006 Det samme som jeg ville gjort hvis det ikke var valentine's dag. Det er jo bare et kommersielt, amerikansk tiltak, og kanskje den minst romantiske dagen i året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 14. februar 2006 #13 Del Skrevet 14. februar 2006 Har ikkje gjort noko spesielt idag eg heller. Men eg fikk et kort i posten frå ein "hemmelig beundrar" (-som eg veit kven er ) pluss nokre sms. Så det vart eg kjempeglad for! TV og sjokolade funkar like bra på Valentinesdag, som på alle andre dagar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå