Gå til innhold

Jeg gjorde en dun ting og nå er det slutt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, jeg gjorde en dum ting. Ikke noe utroskap eller noe, men en veldig dum ting. Jeg er den første til å innrømme det.

Kjæresten min spurte hvordan dagen min hadde vært, og jeg sa at jeg hadde driti meg skikkelig ut og at jeg kanskje kunne fortelle ham om det en gang. Men han pushet på, og mot bedre vitende fortalte jeg han hva jeg hadde gjort. Han ble rasende og gjorde det slutt. For ikke kunne han være sammen med en som var så dum! Jeg er knust. Jeg kan, til en viss grad forstå hans side, men jeg synes ikke det var slå opp grunn. Han var den første av oss som sa han elsket meg. Han har sagt så mye nydelig, at jeg er kvinnen i hans liv, at jeg er belønningen for alt han gjort osv. Jeg sa, som jeg mener, at jeg trodde forholdet vårt var en "safe space" for å fortelle ting, men nei. 

Jeg har omtrent ikke sovet i natt, ga opp og sto opp halv fem. Sjekker meldinger hele tiden, men det er selvfølgelig helt tyst. Jeg kan ikke fortelle dette til noen, siden venner og familie ikke helt har hatt trua, noe som egentlig er litt urettferdig siden vi har vært sammen i halvannet år. Nei, han er ikke dust, og nei, jeg forteller ikke hva jeg gjorde. 

Anonymkode: 4a1ab...dcf

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hadde ikke venner og familie troen på dere som par? Hvorfor ikke det? Kan hende de så noe du ikke så…

Anonymkode: 1935e...066

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da har du bare gjort noe såpass dumt da at han ikke vil ha noe med deg å gjøre 🤷‍♂️ slutt å gjøre så dumme ting i neste forhold. 

Anonymkode: 005ca...fff

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det merkeligste jeg noen gang har lest.

Anonymkode: 28da8...ae2

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også påstår han at jeg har løyet for ham. Noe jeg ikke har. Dum, ja, men alltid vært ærlig. 

Anonymkode: 4a1ab...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dette er dårlig gjort av kjæresten din eller ikke, kommer an på hva du har gjort. Kan det være sånn at du ikke fullt ut forstår konsevensen av du gjorde? Eller at dette bare var det siste i en lang rekke dumme ting du har gjort, og han nå virkelig fikk nok?

Så kan det selvfølgelig hende at det du gjorde, ikke var så forferdelig dumt, men at kjæresten din har begynt å gå lei, og nå benyttet anledningen til å bli kvitt deg. 

Det er ikke så lett å si.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å svare ordentlig på tråden din uten å vite hva du har gjort, og hvor dumt det faktisk er. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff skrev (Akkurat nå):

Om dette er dårlig gjort av kjæresten din eller ikke, kommer an på hva du har gjort. Kan det være sånn at du ikke fullt ut forstår konsevensen av du gjorde? Eller at dette bare var det siste i en lang rekke dumme ting du har gjort, og han nå virkelig fikk nok?

Så kan det selvfølgelig hende at det du gjorde, ikke var så forferdelig dumt, men at kjæresten din har begynt å gå lei, og nå benyttet anledningen til å bli kvitt deg. 

Det er ikke så lett å si.

Såklart det er mulig at han så sitt snitt. Men senest i går, altså før på dagen, fikk jeg verdens søteste kjærlighetserklæring, så jeg kan liksom ikke helt tro det heller. 

Anonymkode: 4a1ab...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (1 minutt siden):

Umulig å svare ordentlig på tråden din uten å vite hva du har gjort, og hvor dumt det faktisk er. 

Enig. En svarer totalt i blinde.

Anonymkode: f457a...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Men hadde ikke venner og familie troen på dere som par? Hvorfor ikke det? Kan hende de så noe du ikke så…

Anonymkode: 1935e...066

Jeg tror det handler mer om meg enn om han.

Anonymkode: 4a1ab...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et meningsløst innlegg fult i vås. 
 

ok, takk for informasjonen? Hva forventet du? 

Anonymkode: 3858b...1f3

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg kan ikke fortelle dette til noen, siden venner og familie ikke helt har hatt trua, noe som egentlig er litt urettferdig siden vi har vært sammen i halvannet år

Du skal se at dette er en velsignelse i forkledning. 

Det er slutt, fortell det til venner og familie og støtt deg på de. 1,5 år er ikke så lenge for et forhold. 

Anonymkode: 0a1f5...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig. En svarer totalt i blinde.

Anonymkode: f457a...a4d

Jeg vet det. Det er uansett ingen som konkret kan hjelpe. Slutt er slutt. Men måtte bare lufte et sted. 

Anonymkode: 4a1ab...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han tenkte at du ikke var den rette i forhold til hva du gjorde. Hvis hans tanke var da at du ikke er på hans linje. Har selv vært oppgitt av en kjærest og tenkt er du helt dum som ikke klarer å se hva du har gjort eller ikke gjort. Så ja. Fant ut at jeg blir sliten av å må rette opp i ting hele tiden siden han ikke klarte å se ting. Fant en som trekket meg opp isteden for. Som er på min linje. Som også gjør at jeg må heve meg. Det er rett for meg. Men ikke sikkert at det er rett for deg. 

Anonymkode: c8dac...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

og nei, jeg forteller ikke hva jeg gjorde. 

Da håper jeg du også forstår at du ikke kommer til å få noen gode svar.

Anonymkode: 4ead0...a4a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han bestemmer jo selv hva han skal godta i et forhold. En plass går grensen, og det må du bare respektere. Aner ikke hva du har gjort, men antar at det har noe med hvordan du er som person. Holdninger og verdier. Om mannen hadde kalt en mann jævla neger, så hadde det vært slutt! 

Anonymkode: 2f9d2...704

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, hva har du gjort? Det er jo helt umulig å svare uten 

Anonymkode: 3bcdc...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har rett til å ha sine "dealbreakers". Fint at han står opp for seg selv.

Anonymkode: 6440a...243

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...