Gå til innhold

når første sexen ikke ble som man forventet; prøver man igjen eller er det bare å la det være?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 22.07):

Sex er alltid elendig første gang og blir jo bare bedre å bedre ettersom man blir kjent og trygg 

Anonymkode: 77937...3b4

Nei, ikke enig. Har vært med på sex som har vært fantastisk første gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 7.06):

God morgen, og takk for innspill alle sammen! 

Jeg hadde dårlig samvittighet omtrent hele dagen igår etter å ha skrevet innlegget. 

Jeg mistenker nemlig at han har ereksjonsproblemer. Hvis jeg reflekterer litt over enkelte kommentarer og væremåten generelt, så ga han noen hint i den retning. 

Brukte litt tid på å informere meg igår. Lette opp ulike dokumentarer som omhandler temaet. 

Jeg satser videre. Det ville være galskap (av meg - jeg har jo vitterlig ikke et hav av menn å velge i heller) å skrote en mann pga ikke tilfredsstillende sex i starten. 

Kom til at det finnes fordeler med slike menn også! Ihvertfall med denne mannen. Han er veldig kjærlig. Tar seg god tid. Og for å være brutalt ærlig; jeg vet jo at for meg blir sexen mindre og mindre viktig etterhvert som forholdet utvikler seg. Jeg er en sånn "typisk kvinne" dessverre.

Vi sees igjen idag. Jeg gleder meg faktisk. 

Anonymkode: ebc42...c6a

For å være ærlig, så er du helt fantastisk i din beskrivelse.. du er ydmyk og har samvittighet.. du leter etter info og er nysgjærrig.. du vraker ingen og gir det en sjanse til.. du er tillegg brutalt ærlig❣️

Helt til jeg leste at:  "at for meg blir sexen mindre og mindre viktig, etterhvert som forholdet utvikler seg"

Ka i alle dager? Har du virkelig tenkt å holde munn om dette?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Helt til jeg leste at:  "at for meg blir sexen mindre og mindre viktig, etterhvert som forholdet utvikler seg"

Ka i alle dager? Har du virkelig tenkt å holde munn om dette?

altså... utsagnet kommer pga hvordan det forrige forholdet mitt utviklet seg. Vi passet godt sammen og vi var glade i hverandre. Men for min del tente jeg ikke på ham lenger. Tror ikke han på meg heller egentlig. 

Men kanskje blir det anderledes nå? Kanskje jeg har blitt voksen etterhvert, slik at jeg klarer å holde en dialog om hva jeg liker og ikke liker. Jeg bare antar at den enorme lysten jeg har pr nå ikke kommer til å holde seg like sterk etterhvert som tiden går. 

Foreløpig har jeg ihvertfall ikke tenkt å avslutte fordi sexlysten muligens kommer til å endre seg en gang i framtiden 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

altså... utsagnet kommer pga hvordan det forrige forholdet mitt utviklet seg. Vi passet godt sammen og vi var glade i hverandre. Men for min del tente jeg ikke på ham lenger. Tror ikke han på meg heller egentlig. 

Men kanskje blir det anderledes nå? Kanskje jeg har blitt voksen etterhvert, slik at jeg klarer å holde en dialog om hva jeg liker og ikke liker. Jeg bare antar at den enorme lysten jeg har pr nå ikke kommer til å holde seg like sterk etterhvert som tiden går. 

Foreløpig har jeg ihvertfall ikke tenkt å avslutte fordi sexlysten muligens kommer til å endre seg en gang i framtiden 

Ok, da misforsto jeg deg.. Jeg trodde du permanent hadde bestemt deg for, at sex ble mye mindre viktig med årene.

Jeg tror ikke du skal være bekymret for sexlysten, så lenge du holder deg sunn og frisk. For det er igrunn bare ubalanse i hormoner og sykdommer som bremser sexlysten. Jeg vet om flere eksempler på at det stemmer.

Og har man sexlyst, så vil man prøve så godt det lar seg gjøre for å holde på sexlysten. Jeg tror ikke noen kan bestemme at: "Nei, nå vil jeg ikke ha sexlyst lengre"😆

Men uansett.. årene går, og vi sier at kjærligheten overvinner sexlysten.. så dere vil nok også få det fint uten sex🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

TS her. 

Han kommer ikke hver gang, men sier selv at det ikke er noen "nødvendighet". Jeg trodde egentlig at det liksom var alfa omega for (alle) menn. Men det er kanskje virkelig ikke det? 

Tipper jeg har orgasme 6 av 10 ganger jeg har sex.

For meg er min orgasme underordnet og ikke grunnen til at jeg har sex. 
Det er min partners nytelse som tenner og driver meg. Når partner er tilfredstilt, så er jeg som oftest ferdig/tenningen går over.

Om målet mitt bare var en orgasme, så hadde det vært lettere å bare fikse det kjapt og enkelt på egen hånd.

Mann

Anonymkode: efa6d...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tipper jeg har orgasme 6 av 10 ganger jeg har sex.

For meg er min orgasme underordnet og ikke grunnen til at jeg har sex. 
Det er min partners nytelse som tenner og driver meg. Når partner er tilfredstilt, så er jeg som oftest ferdig/tenningen går over.

Om målet mitt bare var en orgasme, så hadde det vært lettere å bare fikse det kjapt og enkelt på egen hånd.

Mann

Anonymkode: efa6d...9a8

Da hadde det ikke fungert med meg. For jeg tenner på hans nytelse. Er viktigere for meg at han får orgasme, enn at jeg får

Anonymkode: c8525...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...