Gå til innhold

Tips til uteleker, jente 4 år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får besøk en uke i sommer av jente, 4 år. Er ganske flink til å finne inneleker til små, men hva leker de med ute av ting som bare koster noen hundrelapper?

Over 20 år siden jeg hadde småbarn, og det var gutt. Så nå har jeg ikke peiling på hva småjenter leker med 🙂. Har god plass ute, og stor hage. Takknemlig for forslag 🙂. Kanskje flere her som venter feriegjester og trenger tips. 

Anonymkode: d6fd8...e79

AnonymBruker
Skrevet

Plaskebasseng er en sikker vinner om været er fint.

Såpebobler, ringspill, dart med borrelås, ball. Huske om du har noe å henge den i.

Anonymkode: dc277...212

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Plaskebasseng er en sikker vinner om været er fint.

Såpebobler, ringspill, dart med borrelås, ball. Huske om du har noe å henge den i.

Anonymkode: dc277...212

Takk 🙂. Og hoppetau kom jeg på 🙂

Gjest Luksusbia
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får besøk en uke i sommer av jente, 4 år. Er ganske flink til å finne inneleker til små, men hva leker de med ute av ting som bare koster noen hundrelapper?

Over 20 år siden jeg hadde småbarn, og det var gutt. Så nå har jeg ikke peiling på hva småjenter leker med 🙂. Har god plass ute, og stor hage. Takknemlig for forslag 🙂. Kanskje flere her som venter feriegjester og trenger tips. 

Hoppetau, såpebobler og kritt til å tegne på asfalt er gøy

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å finne en billig sykkel på finn.no?

Anonymkode: 576ec...9c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Såpebobler

Anonymkode: f1b1e...85d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hva med å finne en billig sykkel på finn.no?

Anonymkode: 576ec...9c0

Takk 🙂. Sparkesykkel, kanskje.

Skrevet

Normal har faktisk en del ulikt til en billig penge. Hoppetau, masse ulike typer såpebobler, vanngevær i ulike varianter, trappetroll, sånn ball med sugekopper som en skal ta i mot med en rund skive (badmintonaktig), leker til vann, sprettball, og diverse annet. Så ikke kritt der, men det har de hatt før, og det er jo noe mange liker. 

Ellers ulike typer baller, ringspill, vannleker, kubb, botcha (eller hvordan der staves), rockering, leker til sandkasse.

Hageredskaper kan også være gøy for de små. Rett og slett hjelpe litt til i hagen 🥰

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vann er alltid en slager. 

Anonymkode: 6b14b...896

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...