Gå til innhold

Kan jeg be han om å vaske seg før en blowjob?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg og typen har det strålende sammen og han er virkelig det fineste mennesket jeg vet om. 
 

vi har sex, og er veldig trygge på hverandre. Men oralsex… er det greit av meg å be han om å vaske seg? Eller utstyret sitt før jeg skal gi en blowjob? Jeg har vanligvis ikke noe problem med det, men de siste gangene har det ikke lukta godt, men også ikke smakt særlig godt. Første gangen smakte det ikke noe vondt, og jeg digga å gi BJ.  Jeg har da de siste gangene slitt med å ikke brekke meg når jeg gir BJ, men har heldigvis berga. Jeg lukter ikke vondt, smaken ikke pg jeg vasker meg alltid før sex, oral eller ikke. Han dusjer også hver dag, spiser sunt. 
 

noen som har tips til hvordan jeg kan tre frem om dette «problemet» ? Vil ikke skremme eller få han til å føle seg ekkel overfor meg! 

Anonymkode: 89d7e...8b6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

er det greit av meg å be han om å vaske seg?

Selvfølgelig, skulle bare mangle.

  • Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt å vaske snoppen før en BJ,jeg vil ikke bli sugd uten vask først.

Anonymkode: 42a83...1f9

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare si det

Anonymkode: bee4d...f2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lik itj kukost sjø.

Anonymkode: 42a83...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min vasker sin før han muligens prøver å invitere meg til det

Anonymkode: 93a6f...0e4

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart du kan det 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vet at det øker sjansen betraktelig om han vasker den først så han gjør det på eget initiativ. 

Anonymkode: 4956c...d04

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å si det. Gjerne i en ikke-seksuell situasjon. «Du, det er noe jeg må si. Du vet at jeg gjerne gir deg BJ, men de siste par gangene har du smakt skikkelig ekkelt. Kan du bli mer nøye med kulvasken, please?» 

Mulig han blir flau der og da, men altså. Han har stukket skitten pikk i munnen din. Det bør han jo bli flau av. 
 

Jeg vasker meg alltid før oralsex. Hvis mannen min overrasker meg når jeg ikke har vasket meg, stopper jeg han og sier ifra. 

Anonymkode: 888bf...fcd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det greit. Personlig synes jeg best å slikke mus som er ”relativt” ren. Ca. 6 timer etter vask/dusj ❤️

Når jeg rimmer ønsker jeg nydusjet 🥰

Anonymkode: c73bd...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier: "kan du vaske deg kjapt i vasken?" 😉😉😉 Da spretter'n opp fordi han vet hva det betyr.. 

Anonymkode: e5005...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt!!

Han ene jeg var sammen en gang hadde samme ‘’problemet’’.. Og da sa jeg bare litt lekent noe ala; Hopp i dusjen/vaske deg, så skal du få akkuratt det du vil ha😉 Var aldri noe problem😂 

Om jeg ikke har vasket meg nedentil så stopper jeg uansett og sier; Jeg vil vaske meg først, det er mest for min egen del😆 For mannfolkene jeg har vært med har virkelig ikke brydd seg🙄 

Jeg føler jeg har grei hygiene generellt, og aldri fått noe følelse av at de har vært brydd..

Men jeg har sagt fra til noen menn ja.. Men hyggelig; ‘’Hopp raskt i dusjen, jeg venter på deg her😘😉)

Om de har fysisk jobb, så frister det ikke å suge de etter en dag på jobb, om de ikke har vasket seg godt eller helst dusjet🙈

Nå som 40 åring, så ville jeg vært mer bekymret om jeg følte jeg ikke kunne si fra til han om dette, da hadde han ikke vært noe mann for meg.. Og motsatt selvsagt! Jeg hadde blitt veldig lei meg, om jeg fikk vite at han hadde utført oral sex på meg flere ganger og han ‘’heldigvis berga seg’’ for å ikke brekke seg av lukten og smaken av meg😭 Hadde heller valgt at han  bare ba meg dusje først 🤷‍♀️ 
Jeg hadde nok også tenkt; Hva annet er det han ‘’har holdt ut’’😬

 

Så bare be han vaske/dusje seg først evt. kan dere dusje sammen først om du er ok med det?

 

Anonymkode: da6d9...bec

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta en: «Hawk tuah, and spit on that thing» Så gnir du den litt med spyttet. Da får du vekk den verste lukta og smaken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviter til en dusj sammen 😊

Anonymkode: f110c...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til oralsex, er det helt greit å ønske at han er ren og fresh. Jeg pleier å minne mannen min på å dusje før vi har sex. Det går an å foreslå at dere tar en dusj sammen først - det kan være en deilig måte å komme i gang på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva slags mann er det som ikke vasker den hver kveld?

Anonymkode: 5f025...a4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 3.31):

Hei. Jeg og typen har det strålende sammen og han er virkelig det fineste mennesket jeg vet om. 
 

vi har sex, og er veldig trygge på hverandre. Men oralsex… er det greit av meg å be han om å vaske seg? Eller utstyret sitt før jeg skal gi en blowjob? Jeg har vanligvis ikke noe problem med det, men de siste gangene har det ikke lukta godt, men også ikke smakt særlig godt. Første gangen smakte det ikke noe vondt, og jeg digga å gi BJ.  Jeg har da de siste gangene slitt med å ikke brekke meg når jeg gir BJ, men har heldigvis berga. Jeg lukter ikke vondt, smaken ikke pg jeg vasker meg alltid før sex, oral eller ikke. Han dusjer også hver dag, spiser sunt. 
 

noen som har tips til hvordan jeg kan tre frem om dette «problemet» ? Vil ikke skremme eller få han til å føle seg ekkel overfor meg! 

Anonymkode: 89d7e...8b6

Hva med å innføre at du vasker han/dere vasker hverandre som en del av forspillet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt og vist mannen min at jeg virkelig nyter å suge ham når han er nyvasket. 

… han springer fort for å vaske seg når det hintes om et sug. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske vanlig å vaske seg før sex, er det ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...