Gjest sorry Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 Jeg er litt fortvilet, min datter vender seg mer og mer i mot meg.. Hun følger reglene, men er sur og mutt og oppfarende.. Jeg vet at dette er vanlig, men i tillegg har faren flyttet og der er en del konflikter rundt dette. Jeg har syntes synd i henne og ikke vært klar nok på regler, ansvar og oppførsel. Jeg jobber med å få henne til å forstå at det som skjer inni henne nå gjør at hun føler så sterkt, men at det ikke er noen unnskyldning for dårlig oppførsel.. jeg er litt redd for å takle dette feil, har blitt litt oppfarende selv - men prøver å være rolig og fornuftig.. Noen som har råd, tips, erfaringer eller trøst
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 Hi hi sånn er det her også. Det er bare å legge seg ned og la stormen rase over........................
Gjest sorry Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 Men hva gjør dere når ungene svarer surt og frekkt??
Gjest vsn Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 Men hva gjør dere når ungene svarer surt og frekkt?? ← Gir dem klar beskjed om at sånn prater vi ikke til hverandre. Nytter ikke det, mister de goder som tv-spilling f.eks. Det funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå