AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #1 Skrevet 21. juni 2024 Tenker dere det er greit med venner av det andre kjønnet? i så fall, hvilke «regler» gjelder da? Anonymkode: e6c32...9f6
Rosa Gnom Skrevet 21. juni 2024 #2 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tenker dere det er greit med venner av det andre kjønnet? i så fall, hvilke «regler» gjelder da? Anonymkode: e6c32...9f6 Selvfølgelig må det være greit. Vi lever i 2024. Jeg har mange venner av det motsatte kjønnet. Faktisk så foretrekker jeg de ovenfor de mannlige vennene. Vi har vel noen uskrevne regler og det er at vi er venner. Ikke noe mer enn det. Ikke noe tafsing, flørting og slike ting. Det har man en partner for. Utenom det så er det vel ikke så mange andre «regler» jeg kommer på sånn i farten. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #3 Skrevet 21. juni 2024 Kvinner kan lett være venner med menn, men menn kan ikke "bare" være venn med kvinner: https://www.forskning.no/kjonn-og-samfunn-samliv-sosiale-relasjoner/umulig-a-vaere-bare-venner/674472 Anonymkode: 40d3c...4e2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #4 Skrevet 21. juni 2024 Ja det er helt greit. Samboer jobber mest med kvinner og han har fått mange vennskap gjennom det. Jeg har noen kompiser men de er stort sett fra barne- og ungdomstiden 😊 Jeg tror vi begge hadde syntes det var ubehagelig om en av oss regelmessig hang alene med en av disse, men i sosiale sammenkomster er det helt innafor Anonymkode: fa60b...88c
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #6 Skrevet 21. juni 2024 19 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner kan lett være venner med menn, men menn kan ikke "bare" være venn med kvinner: https://www.forskning.no/kjonn-og-samfunn-samliv-sosiale-relasjoner/umulig-a-vaere-bare-venner/674472 Anonymkode: 40d3c...4e2 Bare tull. Gjelder kanskje menn uten muligheter. Anonymkode: 94bc7...0c4 1
KallePils Skrevet 21. juni 2024 #7 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Tenker dere det er greit med venner av det andre kjønnet? i så fall, hvilke «regler» gjelder da? Anonymkode: e6c32...9f6 Ikke interessert. Ferdig arbeid.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #8 Skrevet 22. juni 2024 Jeg ser egentlig ikke forskjellen på kvinnelige og mannlige venner. Det er mange som plutselig innser at de har en tiltrekning til det motsatte kjønn. Anonymkode: 4992f...cbc
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #9 Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ser egentlig ikke forskjellen på kvinnelige og mannlige venner. Det er mange som plutselig innser at de har en tiltrekning til det motsatte kjønn. Anonymkode: 4992f...cbc *samme kjønn Anonymkode: 4992f...cbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå