AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #1 Skrevet 21. juni 2024 Overskriften sier i grunnen alt ☺️ Anonymkode: cc16e...999
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #2 Skrevet 21. juni 2024 Vi prater godt sammen og validerer hverandres følelser🥰 Anonymkode: f52bd...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #3 Skrevet 21. juni 2024 Unngår krangel Arbeidsfordeling handler om øyet ser, og kvalifikasjoner Sjalusi er fremmedord, og er ikkje vaktbikkjer overfor hverandre. Utfyller hverandre på mange områder, men aksepterer ulike interessser. Frihet under ansvar. Familien har førsteprioritet Anonymkode: 74dc3...e40 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #4 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi prater godt sammen og validerer hverandres følelser🥰 Anonymkode: f52bd...4f5 Høres ikke helt bra ut. Har dere en omforent skala dere validerer etter? Anonymkode: 16fbb...c13
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #5 Skrevet 21. juni 2024 Vi akkurat passert 20 år sammen. Vi tilbringer tid sammen. Og hver for oss. Er rause med hverandre og ler mye sammen. Har tre barn. Prøver å få til en opplevelse/reise i året som bare er oss. Anonymkode: f4449...391 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #6 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres ikke helt bra ut. Har dere en omforent skala dere validerer etter? Anonymkode: 16fbb...c13 ? Anonymkode: 4f15a...a5c 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #7 Skrevet 22. juni 2024 Har alltid satt den andre foran oss selv. Har aldri lagt oss som uvenner, begge er opptatt av å prate ut, og forsøke å forstå den andre. Og så har vi alltid prioritert tid sammen, og kan sitte lenge og prate utover kvelden. Har 20+ år sammen. Anonymkode: a5f4c...d5f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #8 Skrevet 22. juni 2024 Jeg føler ikke vi gjør noe for å ta vare på forholdet. Jeg tror bare vi begge er heldige ved at vi ikke er sjalu, og at vi setter pris på de små tingene. Det å få en kopp kaffe på senga feks. Vi har vært sammen i tjue år, og det har alltid vært lett. Anonymkode: 9fb65...25c 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #9 Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg føler ikke vi gjør noe for å ta vare på forholdet. Jeg tror bare vi begge er heldige ved at vi ikke er sjalu, og at vi setter pris på de små tingene. Det å få en kopp kaffe på senga feks. Vi har vært sammen i tjue år, og det har alltid vært lett. Anonymkode: 9fb65...25c Er slik jeg også føler det, at det alltid har vært "lett". Tingene jeg nevner over er det som faller seg naturlig for oss. Eneste bevisste grepet vi tar er å sette av tid sammen. Da hverdagen er ekstrem travel, og om vi ikke booker en avtale så forsvinner raskt tiden til noe annet. I dag skal vi ut og spise lunsj. Neste helg er det storbytur. Nærheten og samtalene vi har når vi gjør dette føler jeg er viktig for at forholdet og følelsene ikke skal bli glemt i en travel hverdag. Anonymkode: a5f4c...d5f 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #10 Skrevet 22. juni 2024 Vært sammen i 16 år og har 3 barn sammen. Vi tilbringer mye tid sammen, er rause med hverandre og har ganske jevn arbeidsfordeling. Vi prioriterer tid sammen alene, det kan være noe så enkelt som en spasertur sammen i hverdagen. Vi er også like på mange områder, har de samme verdiene. Så det er lite konflikter. Anonymkode: b4b5a...cc1
Surpomp Skrevet 22. juni 2024 #11 Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Overskriften sier i grunnen alt ☺️ Anonymkode: cc16e...999 sex
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #12 Skrevet 22. juni 2024 Unner hverandre godt ting, koser og har sex regelmessig. Gjør ting sammen, reiser på ferier, hoteller og spiser mye god mat ute. Det hjelper å ha store barn som klarer seg selv nå, god økonomi og mulighet til å ta en del fri, både i ferier og langhelger. Vi prioriterer hverandre før vi prioriterer andre ting. Vært gift i 13 år. Anonymkode: 53b0e...161
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #13 Skrevet 22. juni 2024 Jeg tror når man finner den rette så går sånt litt av seg selv. Jeg merker i allefall stor forskjell på dette forholdet(mannen jeg er gift med) og alle andre forhold. Men ting jeg kan nevne; Vi holder aldri regnskap med ting ala "jeg gjorde dette, du gjorde bare det" osv. Vi er snille med hverandre og går ikke inn i krangel når en har en dårlig dag. Vi ler masse hver eneste dag. Vi har stadig nye prosjekter på gang som begge gleder oss over. Anonymkode: 69e7e...100 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #14 Skrevet 22. juni 2024 Knulling minst 3 ganger i uken Anonymkode: a8e7a...c00
Trolltunge Skrevet 22. juni 2024 #15 Skrevet 22. juni 2024 Vi samarbeider godt, prioriteringer tid og opplevelser sammen, gir hverandre rom til å ikke være perfekte alltid (men rydder opp i guffe), vi trives sammen og viser hverandre at vi er glad i hverandre og vil hverandre godt. Vi er ikke i kamp mot hverandre, men bevisst på at vi er partnere og begge to er mennesker som trenger å ha det godt med hverandre. Vi har felles planer og mål. (Disse er et kompromiss vi begge er fornøyd med.) Vi har ikke bestandig vært like gode på dette, og det holdt på å ryke da, selv om det var sterke gjensidige følelser (i det minste til smerten ved dette overskygget gode følelser). Begge to hadde det vondt, og ble mer opptatt av å "slå tilbake" og verne seg enn å være god. Dit vil vi aldri igjen!
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #16 Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg føler ikke vi gjør noe for å ta vare på forholdet. Jeg tror bare vi begge er heldige ved at vi ikke er sjalu, og at vi setter pris på de små tingene. Det å få en kopp kaffe på senga feks. Vi har vært sammen i tjue år, og det har alltid vært lett. Anonymkode: 9fb65...25c Samme her. Sammen i 17 år, 3 barn sammen, og aldri hatt tunge perioder egentlig. Ting bare fungerer, helt av seg selv, så vi har aldri jobbet med forholdet eller tatt grep for å få det bedre sammen. Anonymkode: 91d8b...b80 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #17 Skrevet 22. juni 2024 Vært sammen i 23 år gift i 22år. Vi har mye vi gjør sammen,men og ting vi gjør hver for oss. En kan fint reise bort å gjøre ting med venner på hytte eller lignende. Vet godt hvor hver enkelt står i forhold til ting. Kan lufte tankene våres, men krangler aldri. Setter pris på de små tingene i hverdagen Anonymkode: 3bb50...910
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå