Gå til innhold

Hund og bobil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan hunder oppholde seg lenge i bobil når det er varmt ute? Når det ikke er på strøm.

Går det an å lufte godt nok i taket?

Anonymkode: 6c55e...ae4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvor varmt det blir, men du kan i hvert fall åpne vinduer også. Vinduene i bodelen har vel som regel myggnetting akkurat som på campingvogner.

Anonymkode: 5620d...29d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet ikke hvor varmt det blir, men du kan i hvert fall åpne vinduer også. Vinduene i bodelen har vel som regel myggnetting akkurat som på campingvogner.

Anonymkode: 5620d...29d

Vil ikke at hundene skal hoppe ut av vinduene.

Myggnetting bare rømmer de ut av. Gjort det før.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde gått til anskaffelse av en flyttbar aircondition. Man aner ikke hvor varmt det blir med mindre du har temperaturkontroll du kan sjekke fra feks telefonen. 

Anonymkode: 302af...ba3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du må være tilkoblet strøm sånn at aircon kan stå på. 

Anonymkode: e4aec...f71

Skrevet

Kommer nok an på størrelse og luftemuligheter. Jeg har selv hatt hund i campingvogn ved flere anledninger om sommeren, det har gått helt fint, og blir ikke like varmt som i bil. 

Men jeg har hatt luker og vinduer oppe og god lufting da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Myrmica skrev (På 22.6.2024 den 22.24):

Kommer nok an på størrelse og luftemuligheter. Jeg har selv hatt hund i campingvogn ved flere anledninger om sommeren, det har gått helt fint, og blir ikke like varmt som i bil. 

Men jeg har hatt luker og vinduer oppe og god lufting da. 

Kan fremmende komme seg inn gjennom vinduet? Hvis det er helt oppe? Eller er det lås på den med kun åpning Ca  ti cm ?

AnonymBruker
Skrevet

Som Myrmica skriver kommer det an på bobilen. I vår holder det å sette opp luke og vinduer. 

Anonymkode: 95492...499

AnonymBruker
Skrevet

Vi har campingvogn, og lar ikke hunden ligge der over lengre tid, med mindre vi er tilkoblet strøm så aircondition kan stå på. 

Anonymkode: 8ca52...e92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...