Gå til innhold

Bra strømmetjenester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke strømmetjenester er bra å ha? Hvilke har du?

Jeg har kun Netflix selv.

Anonymkode: a594a...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det varierer hvilke jeg har. Max og TV2 Play med Disney har jeg året rundt. Nå har jeg i tillegg SkyShowtime, men når abonnementet avsluttes i høst, skal jeg skaffe meg Netflix igjen. Av og til har jeg Prime Video. Andre strømmetjenester har jeg sjeldent.

 

Anonymkode: d7c43...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle er dårlige og har for spredt utvalg, så jeg kjøper heller fysisk format hvis filmen/serien finnes på Blu-ray eller aller helst 4k Blu-ray. Bedre bilde, mye bedre lyd, jeg vet hva jeg har og slipper å miste tilgangen når som helst. 

Anonymkode: e29e5...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker nrk, Netflix, Viaplay og Disney+.  Hbo har enkelte storfilmer/serier, men er jevnt over ellers dårligere enn de jeg nevnte. 

Anonymkode: a3df3...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nesten bare fmoviez. Det er gratis,reklamefritt og man trenger ikke å registrere seg. De har alt de andre strømmetjenstene har og det er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (På 26.6.2024 den 16.33):

Jeg bruker nesten bare fmoviez. Det er gratis,reklamefritt og man trenger ikke å registrere seg. De har alt de andre strømmetjenstene har og det er gratis.

wow! takk! fant alle filmene jeg har lett etter😁

Anonymkode: 01850...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Tube8 synes jeg er bra. Mye god gratis underholdning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg på Amazon prime, men skjønte ingenting. Betaler en månedssum og så må man leie eller kjøpe der inne?? Hva er poenget da?  

Eller har jeg misforstått noe?  Kan noen evt guide meg?  Har også en amazon konto, uten at det hjalp stort... 

Anonymkode: 946d6...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK og youtube premium er alt jeg trenger, sparer også spotify abb med å bruke youtube music som er inkludert. Tar en mpned netflix når stranger things har ny sesong. Bruker ellers gratis måneder med å lage nye e-post adresser for amazon og andre.

Anonymkode: fbef5...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Netflix, Disney+, Viaplay og Prime Video/Amazon Prime. De brukes ganske mye og jeg liker at det er godt innhold på alle fire strømmetjenestene.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2024 den 9.16):

Jeg synes alle er dårlige og har for spredt utvalg, så jeg kjøper heller fysisk format hvis filmen/serien finnes på Blu-ray eller aller helst 4k Blu-ray. Bedre bilde, mye bedre lyd, jeg vet hva jeg har og slipper å miste tilgangen når som helst. 

Anonymkode: e29e5...455

Bare noe vits hvis man er ordentlig opptatt av å samle på filmer, ellers er det lite vits å fylle opp skap med masse DVD-er når der alltid er masse filmer man ikke har sett tilgjengelig på strømmer 

Anonymkode: c18c8...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å bytte på, ha ett abonnement om gangen og se de tingene man vil se på de forskjellige? Alle har jo noe man vil se, men ingen dekker alle behov over tid, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare noe vits hvis man er ordentlig opptatt av å samle på filmer, ellers er det lite vits å fylle opp skap med masse DVD-er når der alltid er masse filmer man ikke har sett tilgjengelig på strømmer 

Anonymkode: c18c8...040

Har man en dyr og god TV (OLED f.eks.) eller et godt lydanlegg er strømming rett og slett for dårlig. Det er dessuten upraktisk ettersom omtrent alle nå har hver sin strømmetjeneste. Innhold forsvinner ofte, og har en lei tendens til å bli delvis sensurert med tid og stunder. Det er ikke som med musikk, der man finner 95% på samme tjeneste.

DVD er det snart 20 år siden var relevant, så det kjøper man selvsagt ikke i dag. Det er dårligere enn streaming.

Anonymkode: e29e5...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har de fleste, men om jeg skulle velge bare én hadde det nok blitt Apple TV+. Det er de som har flest kvalitetsserier for tiden synes jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har man en dyr og god TV (OLED f.eks.) eller et godt lydanlegg er strømming rett og slett for dårlig. Det er dessuten upraktisk ettersom omtrent alle nå har hver sin strømmetjeneste. Innhold forsvinner ofte, og har en lei tendens til å bli delvis sensurert med tid og stunder. Det er ikke som med musikk, der man finner 95% på samme tjeneste.

DVD er det snart 20 år siden var relevant, så det kjøper man selvsagt ikke i dag. Det er dårligere enn streaming.

Anonymkode: e29e5...455

Joda, men 90%+  av disse som tror de er så opptatt av bildevalitet og lyd har ikke snøring på hva de ser og hører. De er wannabees.

Anonymkode: ddf72...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...