Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bursdag og fikk en boks med sjokolade. Hva pleier dere å få

Anonymkode: 539c3...6ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe store greier, vi bruker ikke så mye penger på sånt. Sist fikk vi begge tøfler av hverandre (bursdag på høsten begge to).

Anonymkode: 855db...367

• Nyttig 1
Skrevet

jeg å typen bruker og ønske oss ting i løpet av året og overrasker hverandre med noe på bursdagen og noen månder senere med enda en gave. men vi gir til hverandre ofte med blomster og ting vi finner som minner oss om hverandre.  men vi har et stort kjærlighetspråk for hverandre  😃

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ei kåpe, blomster, konfekt og middag på restaurant Eik i Oslo. 

Anonymkode: 37c0d...1d8

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gift 15 år, vi gir hverandre ikke fysiske gaver, vi giftet oss midt mellom bursdagene våre. Jeg har i september og han november. Så andre helgen i oktober drar vi på langhelg tur. (Torsdag til søndag uten barn) 

Det er fast bursdagsgave, julegave og bryllupsgave (parterapi😅) til hverandre❤️

Vi sparer 4000 pr måned til denne turen alene, da reise/opplevelser er noe vi heldigvis begge verdsetter høyt. Det er ikke alltid vi bruker hele beløpet, så da blir det mer til neste år.Vi planlegger og overrasker hverandre annet hvert år. ❤️

Anonymkode: 46682...3b6

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Ofte en opplevelse vi deler. I år var det storbyhelg med teater. 🤍

Skrevet

Får det jeg ønsker meg

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er en lesehest. Jeg pleier å få en bok eller to, og middag på restaurant. Helt ypperlig.

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Rensenaskin til sofa, tepper (jeg liker tepper han mener vi kan sløyfe de... men ligger jo ofte på de likevel da 😆), sushi middag, masse ulike snacks og spesiell type konfekt. Og fancy frokost: japanske pannekaker. 

Endret av katties
AnonymBruker
Skrevet

Gjerne småting som gavekort, favorittvin eller kjøkkenutsstyr (som jeg elsker). Til runde bursdag 30, 40 0g 50 har han slått på stortromma. Da ble det platin/hvittgull med diamanter. Har nå ring, øredobber og anheng med 1 karat. Hver. Ekte diamanter, ikke laborstein. God kvalitet og.

Har fått høre flere ganger at de er såpass store at ingen tror at de er ekte, jeg er egentlig ikke så veldig fjong heller. Jeg elsker smykkene mine og bruker de hver dag.

Anonymkode: e64a0...679

• Liker 1
  • Hjerte 2
Gjest Luksusbia
Skrevet

Ofte noe kremer/ ansiktsmaske og / eller en bok jeg har ønsket med

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Vi kjøper ikke gaver til hverandre. 

Anonymkode: 579bb...c21

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ingenting tror jeg. Han fikk noe han hadde ønsket seg, til en verdi av 5.000,-. 

Anonymkode: e4ff6...c1d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Frokost på senga. Det jeg ønsker meg i gave og middag ute :) 

Anonymkode: 8c4ed...7fd

• Nyttig 1
Skrevet

Får det jeg sier at jeg ønsker meg🤓❤️

Skrevet

Sist bursdag laget han favorittkaken min og favorittretten min (jeg orket ikke å gå ut).  

I gave fikk jeg smykke, bok og brettspill. Alt var noe jeg ønsket meg. :)

AnonymBruker
Skrevet
blåbærpai skrev (5 minutter siden):

Får det jeg sier at jeg ønsker meg🤓❤️

Det gjør jeg også, men prøver selvsagt å ikke ønske meg så alt for dyre gaver da vi har felles økonomi. 🙂

Anonymkode: f3cc0...4d7

Skrevet

Det varierer. Enten noe jeg har ønsket meg eller noe han kommer på selv. 

Skrevet
katties skrev (29 minutter siden):

Rensenaskin til sofa, tepper (jeg liker tepper han mener vi kan sløyfe de... men ligger jo ofte på de likevel da 😆), sushi middag, masse ulike snacks og spesiell type konfekt. Og fancy frokost: japanske pannekaker. 

Japanske pannekaker??? 😁 Spennende!!

Noe tips til link til en oppskrift? 

Gjest Solanum
Skrevet

Jeg får det jeg vil ha. I år ville jeg ha en ring (sølv, ikke noe dyrt, bare fin). Jeg kjøpte den, betalte den fra hans konto og sa tusen takk. 

Han gjør nesten det samme. Han sier hva han vil ha (stort sett turutstyr). Jeg kjøper og betaler. 

Så går vi ut å spiser. Og drikker champange. 

Vi har vært gift i hundre år. Det finnes ingen overraskelser lengre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...