Gjest Hannah Skrevet 12. november 2002 #1 Skrevet 12. november 2002 Er det noen som vet om disse sendes ut skriftlig som andre invitasjoner eller om det er greit og be muntlig. Om de skal sendes ut er det noen som vet hva det skal staa. Takk for hjelpen.
tvillingmamma´n Skrevet 12. november 2002 #2 Skrevet 12. november 2002 Da vi giftet oss sendte vi dem skriftlig. Det sto akkurat det samme som i de andre bortsett fra at de var invitert til kaffe og ikke til middag.
lindus Skrevet 12. november 2002 #3 Skrevet 12. november 2002 Vi sendte også ut disse innbydelsene sammen med de andre.Vi skrev:"Velkommen til bryllupsfest kl.....".Synes personlig det høres bedre ut enn å skrive "velkommen til kaffe"Bare min mening, men folk må gjøre som de ønsker :D Lykke til med bryllupet
Gjest Madden Skrevet 13. november 2002 #4 Skrevet 13. november 2002 Vi kommer til å invitere skriftlig..det er jo tross alt litt mer enn et vanlig kaffeslaberas! blir litt mer stas når en sender invitasjon! :D
Tjorven Skrevet 13. november 2002 #5 Skrevet 13. november 2002 Vi sendte skriftlige invitasjoner til kaffen, på samme måte som de som ble bedt til middag. Husker ikke helt hva vi skrev, men jeg tror vi skrev "kaffe og bryllupsfest". Jeg synes like innbydelser bør skje på en ordentlig måte, selvom det "bare" er kaffe. De er jo like mye gjester som de som er til middag...
Gjest Hannah Skrevet 13. november 2002 #6 Skrevet 13. november 2002 Tusen takk for alle svar, veldig hjelpsomt. Skriftlig blir det, helt enig det er mye mer enn vanlig kaffe selskap.
Badu Skrevet 14. november 2002 #7 Skrevet 14. november 2002 Ang. invitasjonene til kaffen, skal dissse sendes ut like tidlig som middagsinvitasjonen??
K. Skrevet 14. november 2002 #8 Skrevet 14. november 2002 Vi kommer til å sende ut invitasjonene til kaffen samtidig med de til middagen tror jeg. Mange av gjenstene kjenner hverandre. Noen inviteres til kaffen og andre til middagen. Disse kommer sikkert til å prate sammen om bryllupet, så da er det greit at alle har fått invitasjon! K.
monja Skrevet 15. november 2002 #9 Skrevet 15. november 2002 Vi skal sende ut invitasjonene til kaffe/bryllupsfest samtidig som invitasjonene til middagen. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå