Gå til innhold

Har truffet en 3 ganger nå, er det lov å bli skuffet om han treffer andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg nevnte igår til han at jeg vil vite om han treffer ande og at jeg ikke håper han gjør det. Selvom vi ikke eier hverandre så bryr jeg meg veldig om han. Er redd han treffer andre...Han er fortsatt på tinder men det er jo jeg også. Ikveld er treig med å åpne mld, etter gårdagens kveld sammen med sex osv... Normalt å føle på litt redsel ? 

Anonymkode: 99aa8...389

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg nevnte igår til han at jeg vil vite om han treffer ande og at jeg ikke håper han gjør det. Selvom vi ikke eier hverandre så bryr jeg meg veldig om han. Er redd han treffer andre...Han er fortsatt på tinder men det er jo jeg også. Ikveld er treig med å åpne mld, etter gårdagens kveld sammen med sex osv... Normalt å føle på litt redsel ? 

Anonymkode: 99aa8...389

Jeg tenker litt sånn at det er bedre å si hva DU vil! Feks, om du kjenner at du vil bli kjent med han bedre nå etter 3 uker. Så kan du si det. Og så kan du si at du liker han så godt at du har lyst å være eksklusiv. Og så kan du spørre han, hva vil du da, Absolut helt ærlig? Si det som det er. Hva har du lyst til? har du lyst å treffe meg nå, eller vil du date flere? Fordi sånn er det, noen ganger liker vi andre mer enn de gjør oss. Og noen ganger omvendt. 

Du kan si, jeg liker deg, og jeg har lyst å være eksklusiv videre nå. Jeg vil ikke treffe andre nå. Hva har du lyst til? Og så må du stå for det, være litt fast på at du vil ha et ærlig svar ( du vil ikke at han skal lyve ) og være forberedt på at han kan si at han er litt usikker hva han vil. kanskje "Jeg har bare truffet deg tre ganger og trenger litt mer tid på å finne ut om dette er helt rett. Men det er greit for meg å ikke treffe andre." feks. 

Eller, om han feks sier, vel, for å være ærlig, så er jeg usikker, og jeg har lyst å treffe andre. Det viktigste er at du sier hva du vil, og at dere kommuniserer åpent og ærlig uten at det blir problematisk.

Jeg tror du tråkka litt i salaten når du startet med å bare kommunisere at "du vil vite hva han gjør" fordi du må starte med deg selv og si hva du vil og hva du føler. Sånn er dating. At du er treg på meldinger og ikke sier hva du vil er bare dårlig kommunikasjon..

  • Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg nevnte igår til han at jeg vil vite om han treffer ande og at jeg ikke håper han gjør det. Selvom vi ikke eier hverandre så bryr jeg meg veldig om han. Er redd han treffer andre...Han er fortsatt på tinder men det er jo jeg også. Ikveld er treig med å åpne mld, etter gårdagens kveld sammen med sex osv... Normalt å føle på litt redsel ? 

Anonymkode: 99aa8...389

Dropp han. 

Anonymkode: 75d58...8ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke uvanlig å bli litt engstelig etter at man har hatt sex, kanskje man føler at man har sluppet den andre tett innpå seg.

Anonymkode: 26d58...67e

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

I kveld er treig med å åpne mld, etter gårdagens kveld sammen med sex osv... Normalt å føle på litt redsel ? 

Hvorfor er du treig med å åpne meldinger, da? 
Det bestemmer du jo i grunn selv.

Anonymkode: 9100b...a91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville også dumpet han siden han gir deg følelsen av redsel og ikke trygghet. 

Ta det på alvor, stol på magefølelsen din. 

Anonymkode: 5ec21...9e4

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er akkurat dette som er ulempen med app-dating. Man vet ikke hvor mange man "konkurrerer" mot, og hva vedkommende man har lyst til å etablere relasjon og følelser til driver med når du ikke er der. Det er ikke akkurat rådeilig å oppleve at den man tror man har en framtid med bedriver dating på siden, bare for å holde mulighetene åpne liksom. 

Så ja, det er lov å bli skuffet da. Jeg tenker at om det skjer så er ikke vedkommende man dater på samme plass som deg. Eller for å si det på en annen måte, møter jeg ei jeg har en god magefølelse på og som jeg ønsker å ta ting videre med, så bedriver jeg ingenting på siden av. Jeg ville faktisk deaktivert profilen. Dette sitter nok langt inne hos typiske "tindere", men skal man lykkes bedre så er det evignok å holde på med en/ei i gangen. Fokuset bør være på den ene, og ikke den ene og noen andre. 

Det sagt så er det lite du kan gjøre med det. Du bør si ifra hva du tenker og mener om ting, og så la magefølelsen din fortelle deg hva du bør gjøre utifra hva han svarer. Er han seriøs og har han lyst på dere to så deaktiverer han profilen. Gjør han ikke det, vel, da er han kanskje ikke der. Og det er vel typisk når det kommer til app-dating. Man har altfor mange å vurdere, se på, drømme om og bli distrahert av, derfor sitter det langt inne hos noen å gjøre seg eksklusiv med den ene.

Er akkurat derfor jeg meldte meg ut av dritten.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenker det er helt vanlig å føle ekstra når man har hatt sex sammen.

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvorfor er du treig med å åpne meldinger, da? 
Det bestemmer du jo i grunn selv.

Anonymkode: 9100b...a91

Tror han er. 

 

Om dette går dårlig, og du skal møte flere og kjenner på dette videre i dating. Kanskje du skal snakke med folk om eksklusivitet før sex? Mange tar hardt på det å binde seg til en person før dere har hatt sex, men det er ikke umulig å avslutte en relajson i 2024 i Norge(i sunne relajsoner) om det ikke fungerer allikevel.

Anonymkode: 9182b...d05

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (30 minutter siden):

Det er akkurat dette som er ulempen med app-dating. Man vet ikke hvor mange man "konkurrerer" mot, og hva vedkommende man har lyst til å etablere relasjon og følelser til driver med når du ikke er der. Det er ikke akkurat rådeilig å oppleve at den man tror man har en framtid med bedriver dating på siden, bare for å holde mulighetene åpne liksom. 

Så ja, det er lov å bli skuffet da. Jeg tenker at om det skjer så er ikke vedkommende man dater på samme plass som deg. Eller for å si det på en annen måte, møter jeg ei jeg har en god magefølelse på og som jeg ønsker å ta ting videre med, så bedriver jeg ingenting på siden av. Jeg ville faktisk deaktivert profilen. Dette sitter nok langt inne hos typiske "tindere", men skal man lykkes bedre så er det evignok å holde på med en/ei i gangen. Fokuset bør være på den ene, og ikke den ene og noen andre. 

Det sagt så er det lite du kan gjøre med det. Du bør si ifra hva du tenker og mener om ting, og så la magefølelsen din fortelle deg hva du bør gjøre utifra hva han svarer. Er han seriøs og har han lyst på dere to så deaktiverer han profilen. Gjør han ikke det, vel, da er han kanskje ikke der. Og det er vel typisk når det kommer til app-dating. Man har altfor mange å vurdere, se på, drømme om og bli distrahert av, derfor sitter det langt inne hos noen å gjøre seg eksklusiv med den ene.

Er akkurat derfor jeg meldte meg ut av dritten.

Enig, noen oppfører seg som at appen ikke kan åpnes på nytt om forholdet ikke fungerer, å de må gå videre. Syns det er dårlig unnskylding til å få kroppslig kontakt med folk de egentlig ikke liker SÅ godt. 

Anonymkode: 9182b...d05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg nevnte igår til han at jeg vil vite om han treffer ande og at jeg ikke håper han gjør det. Selvom vi ikke eier hverandre så bryr jeg meg veldig om han. Er redd han treffer andre...Han er fortsatt på tinder men det er jo jeg også. Ikveld er treig med å åpne mld, etter gårdagens kveld sammen med sex osv... Normalt å føle på litt redsel ? 

Anonymkode: 99aa8...389

Altså jeg forventer om første date er velykket at man ikke møter andre. Selvfølgelig kan du forvente dette.

Anonymkode: 88419...e63

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid lov å bli skuffet. Men hvorfor gidder du?

Folk er dritt, ikke forvent noe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (45 minutter siden):

Det er akkurat dette som er ulempen med app-dating. Man vet ikke hvor mange man "konkurrerer" mot, og hva vedkommende man har lyst til å etablere relasjon og følelser til driver med når du ikke er der. Det er ikke akkurat rådeilig å oppleve at den man tror man har en framtid med bedriver dating på siden, bare for å holde mulighetene åpne liksom. 

Så ja, det er lov å bli skuffet da. Jeg tenker at om det skjer så er ikke vedkommende man dater på samme plass som deg. Eller for å si det på en annen måte, møter jeg ei jeg har en god magefølelse på og som jeg ønsker å ta ting videre med, så bedriver jeg ingenting på siden av. Jeg ville faktisk deaktivert profilen. Dette sitter nok langt inne hos typiske "tindere", men skal man lykkes bedre så er det evignok å holde på med en/ei i gangen. Fokuset bør være på den ene, og ikke den ene og noen andre. 

Det sagt så er det lite du kan gjøre med det. Du bør si ifra hva du tenker og mener om ting, og så la magefølelsen din fortelle deg hva du bør gjøre utifra hva han svarer. Er han seriøs og har han lyst på dere to så deaktiverer han profilen. Gjør han ikke det, vel, da er han kanskje ikke der. Og det er vel typisk når det kommer til app-dating. Man har altfor mange å vurdere, se på, drømme om og bli distrahert av, derfor sitter det langt inne hos noen å gjøre seg eksklusiv med den ene.

Er akkurat derfor jeg meldte meg ut av dritten.

For de aller aller fleste så må man kysse en god del frosker før man treffer en som er veldig spesiell. Noen tror de bare trenger å date ti stk før de treffer den som digger deg så mye at hen vil ha deg for resten av livet.. 🤪🤪

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghost, dump og blokker om han bruker tinder etter sex 

Anonymkode: e97b0...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke giddet å date noen som dater andre. Men svarte han ikke på spørsmålet om han dater andre? 

M49

Anonymkode: bac5e...bb4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg nevnte igår til han at jeg vil vite om han treffer ande og at jeg ikke håper han gjør det. Selvom vi ikke eier hverandre så bryr jeg meg veldig om han. Er redd han treffer andre...Han er fortsatt på tinder men det er jo jeg også. Ikveld er treig med å åpne mld, etter gårdagens kveld sammen med sex osv... Normalt å føle på litt redsel ? 

Anonymkode: 99aa8...389

Du blir sjalu fordi han fortsatt er på Tinder og du er redd han dater andre, og så er du der selv ?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva svarte han på spørsmålet ditt? 
 

Det er klart det er viktig at du er tydelig på hvilke krav og forventninger du har, også får han velge om dette er noe han godtar, eller om han skal gå videre. Det er jo ikke sikkert at han syns dere er riktig for hverandre, og det er heller ikke sikkert at han er klar for er forhold enda.

Anonymkode: efdd5...d58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bombasi skrev (3 timer siden):

Det er akkurat dette som er ulempen med app-dating. Man vet ikke hvor mange man "konkurrerer" mot, og hva vedkommende man har lyst til å etablere relasjon og følelser til driver med når du ikke er der. Det er ikke akkurat rådeilig å oppleve at den man tror man har en framtid med bedriver dating på siden, bare for å holde mulighetene åpne liksom. 

Så ja, det er lov å bli skuffet da. Jeg tenker at om det skjer så er ikke vedkommende man dater på samme plass som deg. Eller for å si det på en annen måte, møter jeg ei jeg har en god magefølelse på og som jeg ønsker å ta ting videre med, så bedriver jeg ingenting på siden av. Jeg ville faktisk deaktivert profilen. Dette sitter nok langt inne hos typiske "tindere", men skal man lykkes bedre så er det evignok å holde på med en/ei i gangen. Fokuset bør være på den ene, og ikke den ene og noen andre. 

Det sagt så er det lite du kan gjøre med det. Du bør si ifra hva du tenker og mener om ting, og så la magefølelsen din fortelle deg hva du bør gjøre utifra hva han svarer. Er han seriøs og har han lyst på dere to så deaktiverer han profilen. Gjør han ikke det, vel, da er han kanskje ikke der. Og det er vel typisk når det kommer til app-dating. Man har altfor mange å vurdere, se på, drømme om og bli distrahert av, derfor sitter det langt inne hos noen å gjøre seg eksklusiv med den ene.

Er akkurat derfor jeg meldte meg ut av dritten.

Han spør gjerne meg om det jeg fikk flørtet sist jeg var ute. Han legger veldig vekt på andre menn og virker litt små sjalu av og til. Han fikk en tlf igår og fikk flere snapper, han begynte å smile litt lurt da. Spurte hvem det var, han sa da " Nei du vet, det er hun nr to" men a med en gang at han fleipet. Er bare redd nå om han ikke fleipet og har en dårlig magefølelse.   

Burde jeg da bare være helt stille eller gå i "forsvar" med spør hvor han er ? Har en litt ekkel følelse nå.... 

Anonymkode: 99aa8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han spør gjerne meg om det jeg fikk flørtet sist jeg var ute. Han legger veldig vekt på andre menn og virker litt små sjalu av og til. Han fikk en tlf igår og fikk flere snapper, han begynte å smile litt lurt da. Spurte hvem det var, han sa da " Nei du vet, det er hun nr to" men a med en gang at han fleipet. Er bare redd nå om han ikke fleipet og har en dårlig magefølelse.   

Burde jeg da bare være helt stille eller gå i "forsvar" med spør hvor han er ? Har en litt ekkel følelse nå.... 

Anonymkode: 99aa8...389

Han der bør du virkelig bare kutte helt ut!

Han driver et spill med deg, enten han dater andre samtidig eller ikke. Spill og manipulasjoner er så røde flagg at det er bare å være glad du fant ut så tidlig.

Kutt ham ut - stol på magefølelsen din!

Anonymkode: bec5f...f63

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørr han rett ut

Anonymkode: 9182b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har møtt mer enn en gang har vært klar på at så lenge vi dater prater vi ikke med andre🤷🏻‍♀️ 

Hele poenget er jo å investere i hverandre og bli skikkelig kjent. Det funker  dårlig om en prater og dater en haug med folk.

 

Anonymkode: 85b29...65b

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...