AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #1 Del Skrevet 21. juni 2024 Jeg synes dette er helt forferdelig. Har skrevet her før, men spørsmålet da var om folk la merke til dette. Spørsmålet mitt nå er om dette kan fjernes. Jeg var til legen min i dag, og han visste ingenting 😞 Det ser slik ut på ankler, legger og et lår: Spoiler De fire midterste har kommet i senere år. Den mørkeste på første bildet har og kommet i senere år. Jeg kan dekke noenlunde over med foundation og annet, men skulle så gjerne sluppet 😔 Er dette noe som kan forverre følelse i lår og legger? Kroppen generelt? Har hypermobile ledd – kan det ha noe å si for det her? Anonymkode: ed8ca...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #2 Del Skrevet 22. juni 2024 Ingen? 😞 Anonymkode: ed8ca...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #3 Del Skrevet 22. juni 2024 😞 Anonymkode: ed8ca...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinkinGarden Skrevet 22. juni 2024 #4 Del Skrevet 22. juni 2024 Jeg fikk gjennomført sklerosering av noen spindelvevårer og er fornøyd. "Probleområdet" mitt er borte (tok nesten 6 uker), men tok ikke de minste sprengte blodårene. Hvilken metode som passer best for deg, vil en hudlege kunne vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #5 Del Skrevet 23. juni 2024 8 hours ago, LinkinGarden said: Jeg fikk gjennomført sklerosering av noen spindelvevårer og er fornøyd. "Probleområdet" mitt er borte (tok nesten 6 uker), men tok ikke de minste sprengte blodårene. Hvilken metode som passer best for deg, vil en hudlege kunne vite. Måtte du gå med støttestrømper da? Anonymkode: ed8ca...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinkinGarden Skrevet 23. juni 2024 #6 Del Skrevet 23. juni 2024 Ja, hadde støttestrømper på meg dag/natt i noen dager. Så hadde jeg også på dagtid i 2 uker. Og trente etter 1 uke. Men dette er jo gjort i overflaten så det er ikke like viktig som om det er åreknutebehandling. Har ulike typer, fra litt tykkere medisinske (veldig gammel dame 😝) til litt lettere og finere (som kan se ut vanlig strømpebukser). Ser at noen steder må du kjøpe på behandlerstedet, men jeg fikk ha med mine egne. Greit å ha som et forebygging også, jeg bruker fortsatt mine på flyturer. Så det kan være greit å ikke gjøre det når det er varmet om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #7 Del Skrevet 23. juni 2024 Tusen takk for informasjonen @LinkinGarden ❤️ Anonymkode: ed8ca...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #8 Del Skrevet 25. juni 2024 Jeg var her https://areknuteekspertene.no/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI6tXOk8f3hgMV7RiiAx3wdgP1EAAYASAAEgL7ufD_BwE og tok skleroseing. Veldig fornøyd med resultatet! Legen jeg var hos tok først en kontroll av blodårene, og anbefalte deretter hvilken type behandling som passet for meg. Anonymkode: 1b0a3...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå