Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god healer ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde tenkt å prøve en healer. Noen som har erfaring og kan anbefale en god healer ? 

Anonymkode: 08423...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Hill83 skrev (På 21.6.2024 den 20.56):

Ja fastlegen din 

Hadde fastlegen vært Audun Myskja, eller lik som han, kunne jeg vært enig med deg. 

Anonymkode: 41a60...cfd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vipps meg 10 000 så kan jeg sende litt healing din vei.

Anonymkode: f519c...876

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 20.55):

Hadde tenkt å prøve en healer. Noen som har erfaring og kan anbefale en god healer ? 

Healing er fake. INGEN healere kan hjelpe deg. Det er sløsing med penger og du gambler også med egen helse om du søker råd fra healere og ikke fagpersoner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 hours ago, K.B. said:

Healing er fake. INGEN healere kan hjelpe deg. Det er sløsing med penger og du gambler også med egen helse om du søker råd fra healere og ikke fagpersoner.

Jeg har opplevd det. Det healere gjør er litt misforstått. Det er ikke de som healer, men de er mere som aktivering så en lettere kan begynne selvhelvbredelse.

Anonymkode: a0559...a2d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har opplevd det. Det healere gjør er litt misforstått. Det er ikke de som healer, men de er mere som aktivering så en lettere kan begynne selvhelvbredelse.

Nei det har du ikke og jeg er ganske kategorisk her. Da healing strider mot fysikkens lover. Hvis healing hadde vært en ting, så hadde sykehusene ansatt healere..

Når det kommer til din subjektive erfaringer, så er den også verdiløs da den ikke kan verifiseres. At du muligens har opplevd en placebo effekt er ikke å utelukke, men det er viktig å understreke at placebo effekten har svært begrenset nytteverdi og er i praksis ikke mer effektiv en at du blåser på såret til et gråtende barn og at de da som oftest stopper å gråte. Men hvis du kan vise til peer reviewed forskning der healere har kurert kreft, slag, hjerteproblemer, amputere ben og armer osv. Så er jeg veldig interessert i å se den forskningen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 hours ago, K.B. said:

Nei det har du ikke og jeg er ganske kategorisk her. Da healing strider mot fysikkens lover. Hvis healing hadde vært en ting, så hadde sykehusene ansatt healere..

Når det kommer til din subjektive erfaringer, så er den også verdiløs da den ikke kan verifiseres. At du muligens har opplevd en placebo effekt er ikke å utelukke, men det er viktig å understreke at placebo effekten har svært begrenset nytteverdi og er i praksis ikke mer effektiv en at du blåser på såret til et gråtende barn og at de da som oftest stopper å gråte. Men hvis du kan vise til peer reviewed forskning der healere har kurert kreft, slag, hjerteproblemer, amputere ben og armer osv. Så er jeg veldig interessert i å se den forskningen.

Det kommer en tid hvor sykehusene vil begynne å ansette healere eller i allefall begynne å sammenligne. Å ta i bruk healere betyr ikke å kutte ut konvensjonell medisin og behandling fordi i mange tilfeller for best mulig effekt kan en bruke healing fra healere i kombinasjon med legebehandling.

Om healere og leger begynner samarbeide tror jeg vi ville begynt å sett store fremskritt og flere bli friskere fortere , samt at ventelister og ventetid ville bli kraftig redusert !

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle stå samarbeide (ikke sammenligne)^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
K.B. skrev (6 timer siden):

Feil, feil, feil.

Prøv å utvide horisonten litt

Anonymkode: 47d0d...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Feil, feil, feil.

Prøv å utvide horisonten litt

Anonymkode: 47d0d...1be

Bevis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
K.B. skrev (7 timer siden):

Men har du en link til en god healer?

Anonymkode: 589b2...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Men har du en link til en god healer?

Når healere ikke er en reell ting, så har jeg heller ikke link til en god en. Logikk 101...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
K.B. skrev (53 minutter siden):

Når healere ikke er en reell ting, så har jeg heller ikke link til en god en. Logikk 101...

Du tok ikke den, altså🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 20.55):

Barney som bor/bodde i Christiania. Men aner ikke om han fortsatt lever.

Anonymkode: 6ce3d...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...