AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #1 Del Skrevet 21. juni 2024 Hadde tenkt å prøve en healer. Noen som har erfaring og kan anbefale en god healer ? Anonymkode: 08423...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hill83 Skrevet 21. juni 2024 #2 Del Skrevet 21. juni 2024 Ja fastlegen din 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #3 Del Skrevet 23. juni 2024 Hill83 skrev (På 21.6.2024 den 20.56): Ja fastlegen din Hadde fastlegen vært Audun Myskja, eller lik som han, kunne jeg vært enig med deg. Anonymkode: 41a60...cfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vma Skrevet 23. juni 2024 #4 Del Skrevet 23. juni 2024 Aragorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2024 #5 Del Skrevet 23. juni 2024 Vipps meg 10 000 så kan jeg sende litt healing din vei. Anonymkode: f519c...876 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #6 Del Skrevet 26. juni 2024 Runar Halonen. Anonymkode: 15d13...360 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 26. juni 2024 #7 Del Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 20.55): Hadde tenkt å prøve en healer. Noen som har erfaring og kan anbefale en god healer ? Anonymkode: 08423...9f1 Healing er fake. INGEN healere kan hjelpe deg. Det er sløsing med penger og du gambler også med egen helse om du søker råd fra healere og ikke fagpersoner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #8 Del Skrevet 27. juni 2024 12 hours ago, K.B. said: Healing er fake. INGEN healere kan hjelpe deg. Det er sløsing med penger og du gambler også med egen helse om du søker råd fra healere og ikke fagpersoner. Jeg har opplevd det. Det healere gjør er litt misforstått. Det er ikke de som healer, men de er mere som aktivering så en lettere kan begynne selvhelvbredelse. Anonymkode: a0559...a2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 27. juni 2024 #9 Del Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har opplevd det. Det healere gjør er litt misforstått. Det er ikke de som healer, men de er mere som aktivering så en lettere kan begynne selvhelvbredelse. Anonymkode: a0559...a2d Nei det har du ikke og jeg er ganske kategorisk her. Da healing strider mot fysikkens lover. Hvis healing hadde vært en ting, så hadde sykehusene ansatt healere.. Når det kommer til din subjektive erfaringer, så er den også verdiløs da den ikke kan verifiseres. At du muligens har opplevd en placebo effekt er ikke å utelukke, men det er viktig å understreke at placebo effekten har svært begrenset nytteverdi og er i praksis ikke mer effektiv en at du blåser på såret til et gråtende barn og at de da som oftest stopper å gråte. Men hvis du kan vise til peer reviewed forskning der healere har kurert kreft, slag, hjerteproblemer, amputere ben og armer osv. Så er jeg veldig interessert i å se den forskningen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #10 Del Skrevet 27. juni 2024 6 hours ago, K.B. said: Nei det har du ikke og jeg er ganske kategorisk her. Da healing strider mot fysikkens lover. Hvis healing hadde vært en ting, så hadde sykehusene ansatt healere.. Når det kommer til din subjektive erfaringer, så er den også verdiløs da den ikke kan verifiseres. At du muligens har opplevd en placebo effekt er ikke å utelukke, men det er viktig å understreke at placebo effekten har svært begrenset nytteverdi og er i praksis ikke mer effektiv en at du blåser på såret til et gråtende barn og at de da som oftest stopper å gråte. Men hvis du kan vise til peer reviewed forskning der healere har kurert kreft, slag, hjerteproblemer, amputere ben og armer osv. Så er jeg veldig interessert i å se den forskningen. Det kommer en tid hvor sykehusene vil begynne å ansette healere eller i allefall begynne å sammenligne. Å ta i bruk healere betyr ikke å kutte ut konvensjonell medisin og behandling fordi i mange tilfeller for best mulig effekt kan en bruke healing fra healere i kombinasjon med legebehandling. Om healere og leger begynner samarbeide tror jeg vi ville begynt å sett store fremskritt og flere bli friskere fortere , samt at ventelister og ventetid ville bli kraftig redusert ! Anonymkode: a0559...a2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #11 Del Skrevet 27. juni 2024 Skulle stå samarbeide (ikke sammenligne)^ Anonymkode: a0559...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #12 Del Skrevet 27. juni 2024 K.B. skrev (6 timer siden): Nei det har du ikke og jeg er ganske kategorisk her. Da healing strider mot fysikkens lover. Hvis healing hadde vært en ting, så hadde sykehusene ansatt healere.. Når det kommer til din subjektive erfaringer, så er den også verdiløs da den ikke kan verifiseres. At du muligens har opplevd en placebo effekt er ikke å utelukke, men det er viktig å understreke at placebo effekten har svært begrenset nytteverdi og er i praksis ikke mer effektiv en at du blåser på såret til et gråtende barn og at de da som oftest stopper å gråte. Men hvis du kan vise til peer reviewed forskning der healere har kurert kreft, slag, hjerteproblemer, amputere ben og armer osv. Så er jeg veldig interessert i å se den forskningen. Feil, feil, feil. Prøv å utvide horisonten litt Anonymkode: 47d0d...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 27. juni 2024 #13 Del Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Feil, feil, feil. Prøv å utvide horisonten litt Anonymkode: 47d0d...1be Bevis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #14 Del Skrevet 27. juni 2024 K.B. skrev (7 timer siden): Nei det har du ikke og jeg er ganske kategorisk her. Da healing strider mot fysikkens lover. Hvis healing hadde vært en ting, så hadde sykehusene ansatt healere.. Når det kommer til din subjektive erfaringer, så er den også verdiløs da den ikke kan verifiseres. At du muligens har opplevd en placebo effekt er ikke å utelukke, men det er viktig å understreke at placebo effekten har svært begrenset nytteverdi og er i praksis ikke mer effektiv en at du blåser på såret til et gråtende barn og at de da som oftest stopper å gråte. Men hvis du kan vise til peer reviewed forskning der healere har kurert kreft, slag, hjerteproblemer, amputere ben og armer osv. Så er jeg veldig interessert i å se den forskningen. Men har du en link til en god healer? Anonymkode: 589b2...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #15 Del Skrevet 27. juni 2024 Spar de pengene. Anonymkode: 19a26...b27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 27. juni 2024 #16 Del Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men har du en link til en god healer? Anonymkode: 589b2...6ad Når healere ikke er en reell ting, så har jeg heller ikke link til en god en. Logikk 101... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #17 Del Skrevet 27. juni 2024 K.B. skrev (53 minutter siden): Når healere ikke er en reell ting, så har jeg heller ikke link til en god en. Logikk 101... Du tok ikke den, altså🤭 Anonymkode: 589b2...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. juni 2024 #18 Del Skrevet 28. juni 2024 (endret) Feil Endret 28. juni 2024 av Honey Dew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #19 Del Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 20.55): Hadde tenkt å prøve en healer. Noen som har erfaring og kan anbefale en god healer ? Anonymkode: 08423...9f1 Barney som bor/bodde i Christiania. Men aner ikke om han fortsatt lever. Anonymkode: 6ce3d...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå