AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #1 Skrevet 21. juni 2024 Hvordan gikk det? Jeg lurer på dette fordi jeg vurderer å gå fra samboer ganske kjapt etter fødsel. Alt går ikke alltid etter planen dessverre ❤️🩹🤰 Anonymkode: c2f3c...cb3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #2 Skrevet 21. juni 2024 Vært alene siden jeg var 6mnd på vei - barnet er 10 år nå. Det har gått strålende. Tøft til tider så klart, absolutt ingen dans på roser, men heller ikke angret et eneste sekund. Skal du først gå, gå før fødsel. Høres kanskje brutalt ut, men det er bedre enn etter fødsel. Anonymkode: 1561d...e3a 6 1 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #3 Skrevet 21. juni 2024 Gikk ikke fra. Men hadde ansvar for barnet så og si ene og alene de første 3 årene ja. Han kunne like så godt forduftet fullstendig. Gikk helt fint. Man greier det man må❤️🩹 Anonymkode: 84dc0...654
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #4 Skrevet 21. juni 2024 Sier som hun over, gjør det før. Da har du landet til babyen kommer, og slipper et samlivsbrudd midt oppi barselstiden. Anonymkode: 77bfe...4cf 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #5 Skrevet 21. juni 2024 Var alene hele svangerskapet og hele hennes barndom. Har gått strålende. Men det skyldes nok mye at barnefar og jeg har hatt et godt samarbeid. Anonymkode: d5c7d...410 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #6 Skrevet 21. juni 2024 Ble100% alene to uker før fødsel, gått kjempefint, ungen er nå 16 år. Krever litt arbeid og planlegging , tøft til tider men altialt veldig bra. Mest slitsom å forholde seg til dømmende gifte mødre k dårlige ekteskap men lærer seg til å la kommentarene gå inn det ene øret og ut det andre. Anonymkode: 4b375...f1c 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #7 Skrevet 21. juni 2024 Du slipper å gjøre det alene, for barnet har fortsatt en far selv om du ikke ønsker å være sammen med han. Anonymkode: 5df48...33c 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #8 Skrevet 21. juni 2024 Gå før. Det er mye lettere å gå før du har ungen hengende i puppen. Jeg gikk da baby var 6 mnd, men var i praksis alene hele tiden. Det gikk relativt greit takket være flyttehjelp fra andre. Det har vært lett med ungen, men ikke så lett med faren. Mye kunne vært unngått om han ikke hadde hatt foreldreansvar, noe han fikk automatisk da vi bodde sammen ved fødsel. Anonymkode: d2c68...e87 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #9 Skrevet 21. juni 2024 Jeg har fått to barn alene. Det er 20 måneder mellom de. Det har gått bra, men det er selvfølgelig hardt til tider. Anonymkode: a0165...164 1
Lorieen Skrevet 21. juni 2024 #10 Skrevet 21. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan gikk det? Jeg lurer på dette fordi jeg vurderer å gå fra samboer ganske kjapt etter fødsel. Alt går ikke alltid etter planen dessverre ❤️🩹🤰 Anonymkode: c2f3c...cb3 Var alene med eldste fra jeg ble gravid og til han var 3,5 år. Det gikk veldig fint. Endret 21. juni 2024 av Lorieen 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #11 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du slipper å gjøre det alene, for barnet har fortsatt en far selv om du ikke ønsker å være sammen med han. Anonymkode: 5df48...33c Så bra. Bare vet ikke hvor mye han vil delta enda. Anonymkode: c2f3c...cb3 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #12 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan gikk det? Jeg lurer på dette fordi jeg vurderer å gå fra samboer ganske kjapt etter fødsel. Alt går ikke alltid etter planen dessverre ❤️🩹🤰 Anonymkode: c2f3c...cb3 Jeg var alene fra fødselen til hun var 4 år, da jeg traff min nåværende mann. Hun er myndig i dag. Det var greit å være alene. Anonymkode: a04db...2d6 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #13 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vært alene siden jeg var 6mnd på vei - barnet er 10 år nå. Det har gått strålende. Tøft til tider så klart, absolutt ingen dans på roser, men heller ikke angret et eneste sekund. Skal du først gå, gå før fødsel. Høres kanskje brutalt ut, men det er bedre enn etter fødsel. Anonymkode: 1561d...e3a Det skremmer meg litt, å ikke ha så mye støtte rundt fødsel og slikt. Jeg setter veldig pris på tipset ditt da. Fordi det frister å flytte allerede nå. Jeg er lei av barnefar sin oppførsel til tider. Anonymkode: c2f3c...cb3 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #14 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gå før. Det er mye lettere å gå før du har ungen hengende i puppen. Jeg gikk da baby var 6 mnd, men var i praksis alene hele tiden. Det gikk relativt greit takket være flyttehjelp fra andre. Det har vært lett med ungen, men ikke så lett med faren. Mye kunne vært unngått om han ikke hadde hatt foreldreansvar, noe han fikk automatisk da vi bodde sammen ved fødsel. Anonymkode: d2c68...e87 Jeg ønsker at far skal delta så mye som mulig, så lenge han er en god far. Ellers så har Jeg etter råd samlet noe bevis for å vinne i retten om han skulle nekte meg ungen mest av tiden. Dere har kanskje familie som har støttet dere? Det har ikke jeg, det er kjedelig. Bare håper at moren hans stiller opp da hun er en veldig stor ressurs for han og stiller mye opp for han. Anonymkode: c2f3c...cb3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #15 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg var alene fra fødselen til hun var 4 år, da jeg traff min nåværende mann. Hun er myndig i dag. Det var greit å være alene. Anonymkode: a04db...2d6 Fint at du fant en god mann og god stefar💪♥️ Anonymkode: c2f3c...cb3 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #16 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ble100% alene to uker før fødsel, gått kjempefint, ungen er nå 16 år. Krever litt arbeid og planlegging , tøft til tider men altialt veldig bra. Mest slitsom å forholde seg til dømmende gifte mødre k dårlige ekteskap men lærer seg til å la kommentarene gå inn det ene øret og ut det andre. Anonymkode: 4b375...f1c Så du hadde heller ikke så mye familie støtte?🫶 Anonymkode: c2f3c...cb3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #17 Skrevet 21. juni 2024 Jeg har vært alene med eldste og yngste fra da de var i magen. De har to forskjellige fedre. Jeg hadde mye trøbbel med utro samboer da jeg gikk gravid med yngste, og er (i dag) så utrolig glad for at jeg er alene, uten barnefar! Jeg vet egt ikke om annet da jeg har vært og er alene med begge. Selv om det er tungt til tider så ville jeg ikke vært foruten!♥️ masse lykke til! Gjør det som er best for deg og barnet ditt!♥️ Anonymkode: 2eaec...510 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #18 Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det skremmer meg litt, å ikke ha så mye støtte rundt fødsel og slikt. Jeg setter veldig pris på tipset ditt da. Fordi det frister å flytte allerede nå. Jeg er lei av barnefar sin oppførsel til tider. Anonymkode: c2f3c...cb3 Det vil gjøre det lettere for deg at dere ikke bor på samme adresse ved fødsel i forhold til rettigheter. Far kan bidra så mye som han ønsker og du tillater selv om dere ikke bor sammen. Både ved fødsel og etter. Selv om man bor sammen betyr ikke det ar den andre parten er til særlig nytte eller støtte dersom forholdet allerede er dårlig eller på vei til å ryke. Det blir vanskeligere å gå etterpå enn før. Anonymkode: 1561d...e3a 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #19 Skrevet 21. juni 2024 100% alene, har elsket det 🤩🥰 Anonymkode: e85b4...316 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #20 Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Var alene hele svangerskapet og hele hennes barndom. Har gått strålende. Men det skyldes nok mye at barnefar og jeg har hatt et godt samarbeid. Anonymkode: d5c7d...410 Da har du jo ikke vært alene om barnet🙄 Anonymkode: 19e5b...d10 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå