Gå til innhold

Orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å gi dama vaginal orgasme. Sier hun aldri har hatt det. Har prøvd både med dildo/vibrator. Når jeg slikker eller bruker vib på klitt så går det alltids, men kunne gjerne tenkt meg å gi henne en vaginal orgasme. Noen tips?

Anonymkode: 6a088...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg sliter med å gi dama vaginal orgasme. Sier hun aldri har hatt det. Har prøvd både med dildo/vibrator. Når jeg slikker eller bruker vib på klitt så går det alltids, men kunne gjerne tenkt meg å gi henne en vaginal orgasme. Noen tips?

Anonymkode: 6a088...04f

Det er helt vanlig å trenge klitoris stimuli for å komme. Skjeden er en fødselskanal mens klitoris tilsvarer ganske. Ville du kommet av sex der penis ikke berøres?

Anonymkode: 1d540...3b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanlig at man ikke får orgasme fra kun vaginal stimulering / penetrering. Isåfall så må man kanskje prøve å treffe g-punkt i vagina, finnes egne vibratorer og dildoer som er laget for g-punkt stimulering. På den måten så stimulerer man på en måte den delen av klitoris som ligger skjult og på innsiden hvis du forstår.

Anonymkode: 9c9b6...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg sliter med å gi dama vaginal orgasme. Sier hun aldri har hatt det. Har prøvd både med dildo/vibrator. Når jeg slikker eller bruker vib på klitt så går det alltids, men kunne gjerne tenkt meg å gi henne en vaginal orgasme. Noen tips?

Anonymkode: 6a088...04f

Mange som sliter med det.. mest fordi de ikke kan nok biologi om kvinnens anatomi og orgasme-forståelse. Det et er en brutal påstand, men også en brutal sannhet av min egen erfaring. Jeg fomlet i blinde, og masserte urinåpningen istedet for klitthodet, traff klitten en og annen gang, stoppet opp. I tillegg var jeg litt for hardhendt og utålmodig. Sikkert mange kvinner som kjenner igjen den ubrukelig unge mannen😅

Så traff jeg en godt voksen dame, som lærte meg opp. Viste meg tegninger av anatomien.. Hun forklarte biologisk hvorfor orgasmen oppnås, og hva jeg ikke skulle gjøre. Hun førte fingeren min der det skulle masseres. Hun lærte meg å lete etter godlyder, og lytte til kvinnen om hva hun likte best. Og ikke minst lærte hun meg tålmodighet, for mest og best kåthet og nytelse.

Dette er jo off-topic til tråden din TS.. men som oftes er det mannen som gjør en feil eller mangler kunnskap. Og som oftes vil ikke menn innrømme sine feil heller. For vi hører og leser så ofte.. at det er noe "feil" med dama, som ikke får vaginal eller klitt orgasme. "Feilen" ligger ofte hos menn, men den kan også være kvinnens feil. Derfor er sex med orgasmer nesten umulig å gjennomføre, uten samarbeid for beste nytelse for begge. Helt alene har kvinnen størst sjanse for å oppnå orgasme. Og det finnes ingen vesentlig forskjell på kvinner anatomisk, men det er en enorm forskjell på kvinner når det gjelder sex.

Orgasmen er veldig skjør, mest fordi den krever godt samarbeid.. hjernen motarbeider orgasmen hvis noe er negativt, men elsker når noe er positivt. Orgasmen er påvirket av mental innstilling, dagsform, samarbeid (kjemi) og riktig stimuli.

Jeg har masse tips, men det er likevel klink umulig å vite om det passer på dama di TS.. Dere må finne deres egen måte å gjøre det på, husk at samarbeid er gøy i forsøket. Men nå er jo vaginalorgasme temmelig vanskelig å oppnå, for det er ingenting inni der som kan stimulere klitten direkte. Det er kun i vaginal åpning disse klittbulbene kan stimuleres, men det er ikke alltid nok.

Jeg har heller prøvd å oppnå G-punkts orgasme, opp mot blæra og på Skenes kjertler. Så finnes det er punkter før og etter livmorsåpningen. De siste punktene har du ikke sjanse å stimulere med fingrene, men husk at her kjenner noen kvinner smerte, mens andre kjenner nytelse.. Så viktigheten med alt dette i forsøke er samarbeid, tålmodighet og forsiktighet.. Når du "kjenner" dama di innvendig med godlyder, da er det bare en fryd og gøy å være mann😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg sliter med å gi dama vaginal orgasme. Sier hun aldri har hatt det. Har prøvd både med dildo/vibrator. Når jeg slikker eller bruker vib på klitt så går det alltids, men kunne gjerne tenkt meg å gi henne en vaginal orgasme. Noen tips?

Anonymkode: 6a088...04f

Du kan prøve dette resten av livet uten å oppnå det du ønsker.

Mange kvinner kan ikke få vaginal orgasme.
 

Det er like urealistisk for dem som at du skal få orgasme av å bli klødd på ryggen. 

Anonymkode: 5cde2...135

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare snakke for meg selv. Men jeg får lettest vaginalorgasme dersom jeg er skikkelig, skikkelig kåt FØR mannen i det hele tatt berører skrittet. Det er den beste og sterkeste kåtskapen.

Ofte er mannen tidlig ute med å stryke på meg utenpå buksa, eller putte hånda ned i trusa mi. Da rekker jeg ikke å bli kåt nok først.

Anonymkode: f0f76...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...