Krissii Skrevet 21. juni 2024 #1 Del Skrevet 21. juni 2024 Hei! Noen som har prøvd å ta kreatinbehandling hjemme? Altså æ hårbehandling som alternativ til å gjøre det hos frisøren. Hvilken type anbefaler dere isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #2 Del Skrevet 22. juni 2024 Jeg ville ikke gjort det. Keratin behandling ville jeg gjort hos frisør Anonymkode: ced20...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #3 Del Skrevet 22. juni 2024 Ja! Bruker answr sin! Funker fantastisk bra, bare følg instruksene til punkt og prikke! pleide å gå til frisør og betale 4-5000kr! Nå sparer jeg masse! Håret er like fint, resultatet varer like lenge. Er blandet (biracial), så håret mitt er en 3B-3C, altså ganske krøllete og det blir fortsatt kjempe gode resultater! Tok det sist i Februar før jeg skulle til England, håret frisset seg ikke i fuktigheten der anbefales! bruker ikke shampoo og balsamen deres, så jeg kjøper kun keratinen, ikke settet. Anonymkode: 26302...de9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå